AXL Systems - Volba pro váš počítač


  Menu
· Domů
· Ankety
· Archív článků
· Časté otázky
· Doporučte nás
· Galerie Sukna
· Hledat
· Humpolec Info
· Humpolec na UTube
· Kalendář
· Mapa Humpolce
· Odkazy
· Osobní zprávy
· Seznam členů
· Soubory
· Soutěže!!!
· Témata
· Top 10
· Váš účet
  Přihlášení
Přezdívka

Heslo

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
  Kalendář akcí
prosinec 2017
  1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Divadlo
Kino
Koncerty
Městský úřad
Ostatní
Přednášky
Setkání
Slavnosti
Sport
Výstavy
  O redakci
Server Humpolák je vydáván občanským sdružením Humpolák.

Kontaktovat redakci můžete přes e-mail na adrese redakce@humpolak.cz.

Adresa redakce:
sdružení Humpolák
Lnářská 113
396 01 Humpolec

Bankovní spojení:
eBanka
č.ú.: 1393129001/2400
 Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží

O HumpolciAť už si to chceme, či nechceme uvědomit či připustit, včerejším rozhodnutím zastupitelstva o prodeji městského pozemku parkoviště přišli občané Humpolecka definitivně o polohou dobře situovaný autobusový terminál (postavený v roce 1975), který dál mohl sloužit nám i našim potomkům.

zast3zast5zast1zast4zast2zast7

 videozáznamy ze zasedání zastupitelstva (24.6.):

http://prohumpolecko.cz/videozaznam-1-dil-ze-schuze-humpoleckeho-zastupitelstva-dne-24-6-2015/

http://prohumpolecko.cz/videozaznam-2-dil-ze-schuze-humpoleckeho-zastupitelstva-dne-24-6-2015/

Vystoupení ředitele ICOM:

http://prohumpolecko.cz/projev-reditele-icom-zdenka-kratochvila-k-humpoleckym-zastupitelum-ke-stehovani-autobusoveho-nadrazi/

převzato z: http://prohumpolecko.cz/ 




 
  Související odkazy
· Více o tématu O Humpolci
· Další články od autora xx22


Nejčtenější článek na téma O Humpolci:
Policejní cvičení

  Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 0
Účastníků: 0

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

  Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek

"Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží" | Přihlásit/Registrovat | 99 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 11:10:28
ty fotky jsou lepsi nez jakekoli komentare, kdo chce vidi


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 11:44:13
 
Nadpis článku by měl správně znít Pár občanů Humpolce prohrálo marný boj proti rozvoji města.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 12:07:55
 
Vážení, opravte si ten název článku. Ne občané Humpolce, ale desetina zmanipulovaných občanů jakýmsi "spolkem" nezvítězila nad vizí správného rozvoje města.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 01.07. 2015 - 11:05:27
 
vize spravneho rozvoje mesta LOL


[ Odpovědět ]
zmanipulovaná třetina voličů (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 04.07. 2015 - 12:15:04
 
Petici podepsalo přes 1200 lidí, a to o ní ještě spousta dalších ani nevěděla. Pro plátek ODS zvaný Radniční listy nebyla samozřejmě přijatelná. Pro srovnání - k volbám naposledy přišlo jen málo přes 3700 lidí. Takže zhruba třetina těch, co ještě nerezignovali tváří v tvář kučerovsko-namyslovské normalizaci, se vyjádřila jasně proti změně AN. Pořád tady lidem podsouváte že za vším stojí nějaká malá partička anoistů s Rýznerovýma. Opak je pravdou a vy to víte, jen si myslíte že opakovaným lhaním něco změníte. Ano, změníte. Ještě víc nás všechny nase*ete. Petici podpořili mimo voličů Ano i sociální demokrati, lidovci, komunisti. Podle vás asi všichní pomatení, vyšlí ze 7.třídy ZDŠ, alkoholíci, feťáci, kryptokomunisti. Urážejte nás dál když vám to dělá dobře, už na to nebudete mít moc času!


[ Odpovědět ]
Re: zmanipulovaná třetina voličů (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 05.07. 2015 - 10:14:34
 
Pochopil jste, že AN vlastní Icom? Záleželo pouze na něm, jestli si AN přesune nebo nikoliv. Tu petici měli doručit panu Zdeňku Kratochvílovi do Jihlavy. Kdyby se v Humpolci objevila další petice: Jste pro znovuotevření textilního podniku SUKNO? ANO či NE? Jistě by se našlo spousta podpisů, a třeba by tam byl i ten můj. Ale komu ten výsledek doručit? Kučerovi? A pak ho osočovat, že 2000 lidí si to přeje, tak proč to nezařídí? Užívejte léta. H.L.


[ Odpovědět ]
Re: zmanipulovaná třetina voličů (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 05.07. 2015 - 14:03:49
 
Petice se týkala prodeje parkoviště,které patří městu.Tak proč by jí měl někdo posílat do Jihlavy.Ach jo.


[ Odpovědět ]
Videozáznam besedy s urbanisty a architekty (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 18:10:47
 
http://prohumpolecko.cz/videozaznam-besedy-s-odborniky-na-architekturu-a-urbanistiku-v-mestskem-kine/


[ Odpovědět ]
Re: Videozáznam besedy s urbanisty a architekty (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 12:14:59
 
To je ta beseda, organizovaná p.Rýznerem, který jenom náhodně zapomněl na svoji snahu postavit Kaufland na svých pozemcích o kousek dál? Ale u něj to byla snaha o royvoj města, že ANO prohumpoláci?


[ Odpovědět ]
Re: Videozáznam besedy s urbanisty a architekty (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 01.07. 2015 - 12:00:11
 
Dik za ta videa, nekomu by evidentne vyhovovalo kdyby neexistovala. Jen tu spinu tocte dal at vidime co tam nalezlo!


[ Odpovědět ]
Re: Videozáznam besedy s urbanisty a architekty (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 01.07. 2015 - 20:18:35
 
Vy jste natvrdly,nebo necim sjety? Porad jste nepochopil,proc se zacal Ryzner najednou angazovat v An?


[ Odpovědět ]
Re: Videozáznam besedy s urbanisty a architekty (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 04.07. 2015 - 10:38:37
 
Architekt kandidoval za ODS. To jste nevěděli co je zač, když jste nám ho naservírovali na lístku?


[ Odpovědět ]
Re: Videozáznam besedy s urbanisty a architekty (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 04.07. 2015 - 10:41:56
 
taky díkes za video


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 13:58:53
To jsem zvědavá,kdo bude chodit do Kauflandu,když každý ví,že tam prodávají pouze a pouze šunty? Takže je to jasné. co budem dělat,až ta slavná nákupní zona zkrachuje? Je to přece jen z ruky. Myslím si,že na místě starého AN vznikne parkoviště pro kamiony. A nové AN se potichu zruší,jelikož tam bude chodit málokdo,je to daleko od centra a nevedou tam chodníky. Byty na Kasalově pile ztratí úplně svou hodnotu. Kdo by chtěl mít kamiony pod oknem? Vidí to někdo jináč?


[ Odpovědět ]
Videozáznam besedy s urbanisty a architekty (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 18:11:33
 
http://prohumpolecko.cz/videozaznam-besedy-s-odborniky-na-architekturu-a-urbanistiku-v-mestskem-kine/


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 18:14:00
 
Poněkud zcestná úvaha. Kolikpak Kauflandů v Čechách zkrachovalo vážená ? Parkoviště pro kamiony by tam teoreticky mohlo vzniknout pokud by zastupitelé neodsouhlasili prodej parkoviště. To se naštěstí nestalo !


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 21:48:36
 
A co by to parkoviště údajné zhoršilo? Kdyby zastupitelé naopak více přemýšleli, za to parkoviště by mohli v budoucnu požadovat i víc než dostanou. Bez tohoto pozemku totiž žádný investor nic nepostaví a cena by šla nahoru


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 10.04. 2016 - 13:29:54
 
bože, kdo může napsat takové kraviny. Kauflandy jsou téměř všude a stále je tam plno. Já například z Petrovic raději zajedu do Pelhřimova do Kauflandu než kousek do Humpolce např.do Penny, kde jsou neustále nasrané pro
davačky, to co mají mít v akci stejně nemají.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 11.04. 2016 - 19:41:31
 
přééésně. ;-)


[ Odpovědět ]

Videozáznam besedy s urbanisty a architekty - manipulátor a demagog mluví na konci (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 18:13:38
http://prohumpolecko.cz/videozaznam-besedy-s-odborniky-na-architekturu-a-urbanistiku-v-mestskem-kine/


[ Odpovědět ]
Re: Videozáznam besedy s urbanisty a architekty - manipulátor a demagog mluví na konc (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 20:55:13
 
Jsem rád ,že to takto zastupitelé odsohlasili a udělá se nákupní zóna Pavel K.


[ Odpovědět ]

Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 21:48:21
Vřele doporučujeme všem humpoleckým hluchým, nevidomým a bojácným spoluobčanům humpoleckým zhlédnout dnešní Reportéry na ČT1 - reportáž příliš levné Vary, kopii ODS působení v Humpolci.
Jinak Jirkovi, který hned ve čtvrtek, den po úspěšném prohlasování prodeje parkoviště koaličními zastupiteli odjel na dovolenou k moři přejeme, aby si v blízké době neucvrknul do kalhot.


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 22:03:19
 
Jejda, vždyť já starostu viděl v pátek ve městě! Nebo myslíte jiného Jirku?


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 22:15:15
 
tak to byl jeho dvojnik, jako inspektor trachta v cimrmanech, o tos nevedel brouku, vid? :-)


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 01.07. 2015 - 11:25:49
 
Presne!Je to vsechno jen divadlo.Ochotnicky Divadelni Soubor Humpolec uvadi frasku o velke lasce a nenavisti.Mozna by to ale uz chtelo jinou hru principale.


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 16:37:25
 
Další hra bude PTÁK OHNIVÁK A PŘÍLIŠ HLUČNÉ TOALETY


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 29.06. 2015 - 22:30:21
 
Kurva Jirko tak ty mas ten wifi konekt i u moře?! Ty teda musíš mít o toho spejskomu voko!


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 08:41:16
 
To myslej opozičního zastupitele, ctnostneho pana Jirků, kterej pro změnu odjel na dovcu pro jistotu už před hlasováním. To je zodpovědný zastupitel ANO, čistý a neposkvrneny člověk bez kompromisu.


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 10:42:21
 
http://www.novinky.cz/pictureByDate?galleryId=20682&date=20150630


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 12:20:43
 
Závist je soudruhu(držko) negativní vlastnost, nad kterou by měl být správný straník povznesen. Co vás v tom prohumpolecku učí?


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 01.07. 2015 - 07:43:52
 
Ryzner a Merta vam byli dobri do voleb a ted uz ne. Procpak? Oni nechteji nic nicit. Jde jim o profesni veci. Na to vy ale nemate, protoze jedine co umite je krast, lhat a pomlouvat. S touto vybavou v hlave nikdy nedokazete ani zlomek toho co Ryznerovi. Jste nuly drzici se na mistech zuby nehty. Vam nikdy nepodepisou petici stovky lidi. I tu kandidatku do voleb jste zachranovali stylem zpiva cela rodina. Uz tady s vami skoro nikdo nechce nic mit. ODS Humpolec je mala skupinka lidi s mafianskou disciplinou. Nic vic. Je nepochopitelne ze vas jeste neprohledl Kotyza, asi diky tomu ze tu prakticky cely rok neni. Jestli si precetl co jste tu vyvolali kvuli mafianovi Kratochvilovi, tak vas urcite opet bude verejne podporovat. WINK


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 01.07. 2015 - 20:13:38
 
uz to nehulte :D


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 15:08:57
 
ODS byla kdysi přínosem. Velmi krátkodobě. Pak už se jednalo jen o prachy pro mafiány ve všech možných formách. A postupně to prohnilo odshora dolů až na nejnižší organizace. Tuneldědek, lobista, kolibřík a mazánek, to je odkaz ODS. Kdo dosud neodešel z tohoto spolku je buď zloděj nebo blázen. Dost možná že za v příštím století bude ODS hodnocena ještě hůře než KSČ. Komunističtí mafiáni kradli, ale odeesáčtí k tomu přidali pár nul. Odliv kapitálu ze země do daňových rájů je dílem také hlavně těchto vykuků. Národní hospodářství bylo rozkradeno, hrdost k zemi zašlapána. Teď ještě zametou poslední stopy a budou si hrát na ctihodné občany. Ty machinace v K.Varech, to je prakticky každé město kde vládla ODS. Jak je se pomalu odkrývá, tak i Humpolec není výjimkou.


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 18:51:11
 
ANO není, aneb jak podnikatelovi nevyšel jeho záměr s prodejem pozemků pro Kaufland, takže jinému podnikateli se snaží s využitím několika křiklounů překazit ten samý záměr s tím, že tento Kaufland narozdíl od toho předchozího je hrozbou pro rozvoj města. Děkuji všem rozumným zastupitelům, že nepodlehli tlakům několika podnikavců a schválili nejrozumnější z nabízených možností. Ušetřili tím městu několik desítek mio a prozatím zabránili ovládnutí města těmito podnikavci. Snad voliči do budoucnosti nezapomenou a nebo se včas tato kauza objeví před dalšími volbami jako připomenutí, na koho si dát pozor.


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 02.07. 2015 - 10:21:01
 
Proc si myslite ze vam nekdo uveri tu pohadku o hodnem Kratochvilovi a zakernem Ryznerovi? Mafie ODS tady je to je fakt.


[ Odpovědět ]
Re: Mafie ODS v Humpolci je realita (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 04.07. 2015 - 10:40:52
 
V blízké době to tady bude jako v Palermu. Je Corrado Cattani už na cestě nebo ho zastoupí komisař Machek?


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 12:04:40
Tady to vypada, jako na shromazdeni KSC. Hlasky typu "nedejme se!!!", "lid vam to nezapomene" a pokus o ekonomicke vyrazy jak z citanky 1.tridy ZS, o omezenem slovniku nemluve, vypadaji, ze si mistni ODS najala nejakeho pisalka, aby diskreditoval opozici v cele s ANO a prohumpoleckem. Aneb sovy nejsou tim, cim se zdaji byt...


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 12:08:26
Jenom pro pripomenuti, o co tady vyse zucastnenym jde. Citat je prebran z clanku zde na Humpolaku:

"Předposlední projekt jsme začali připravovat a tvořit od října 2013 a celý rok jsme pracovali na možnosti postavit obchodní dům včetně retail parku na soukromých pozemcích p. Rýznera a p. Kříže. Jedná se o pozemky přímo naproti benzínové pumpy ICOM. . Všechny tyto projekty připravujeme až po pečlivém a důkladném seznámení s majiteli pozemků, včetně předem dohodnuté ceny. Nemůžeme si dovolit začít přípravné práce na projektech bez předešlé dohody s vlastníky pozemku. Tak stejně jsme postupovali i při plánování tohoto projektu na pozemcích p.Rýznera, který měl za tyto pozemky dostat řádově mezi 11-12 mil. Kč. Z výše již zmíněných parametrů jsme měli stále málo místa a tak jsme jednali i s tenisty a městem o odkupu pozemku kde je v současné době vybudovaná nová hala".


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 13:39:16
 
Jasně, nebo jste si vážně mysleli že dá pan lidumil a pravý humpolák jen tak na prkno 5 mega??
Ať si tito lidé dělají idioty z někoho jiného..!!
Každý ať laskavě mluví za sebe, já jsem rozhodně žádnou bitvu neprohrál!! F.


[ Odpovědět ]
Citát ze lžihumpoláku, propagačního webu starosty nemá žádnou vypovídací hodnotu (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 17:49:00
 
To je fak dost dobrý vtip :-)
Citát ze lžihumpoláku, propagačního webu starosty nemá žádnou vypovídací hodnotu, chachá!


[ Odpovědět ]
Re: Citát ze lžihumpoláku, propagačního webu starosty nemá žádnou vypovídací hodnotu (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 18:39:15
 
Už jsem vám napsal, že diskuze o jídelním lístku je maximum, do čeho by jste se měl pouštět. Tím, že tady napíšete další hloupost, ze sebe už většího blba sice neuděláte, ale svému spolku tím děláte medvědí službu.


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 14:50:32
Jenom by mě zajímalo, jestli jste Rýznerovi skočili na špek s AN, nebo celá tahle maškaráda s ANO a různými spolky byla od začátku plánovaná na jeho podporu. Každopádně by v tuto chvíli každý rozumný člověk na vašem místě zalezl a mlčel, nebo se snažil obhájit. Ale z vašeho pokračujícího upozorňování na svojí blbost je jasné, že patříte k té druhé skupině lidí. Že vás tady podporuje jeden negramot a vy navzájem vás také nezaráží. Tak si tu komedii prohumpoláci užijte až do konce, opět jste to projeli a tentokrát definitivně a s ostudou.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 23:33:38
 
Teda vám ten spolek leží pěkně v žaludku. To vypadá, že pracují dobře.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 02.07. 2015 - 08:04:13
 
Myslela jsem, že díky Rýznerovi, se pro mně stane ODSka opět volitelnou stranou! Bohužel. Partička kolem starosty mě přijde jako polomafiánské sdružení, které podporovat nehodlám.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 02.07. 2015 - 09:28:13
 
Tak vy jste tomu dala korunu :D.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 08:23:15
 
A kolik dal Kratochvíl??


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 18:39:06
 
Tak se ho zeptejte, pod 20 mio to ale nebylo. A ted si vas vsechny koupim


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 16:40:05
 
proč jen polo-mafiánské?


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 20:01:25
To, že Humpolec přijde o současné AN se mi vůbec nelíbí, cestuju i z něj často a přes všechny ty kecy o schátralosti atd. se je na nástupištích aspoň kam schovat když prší. Jsem zvědavej, co na městě vymyslejí s tou rekonstrukcí zastávky u Mléčných lahůdek. Ta malá plastová zastávka, co tam teď je, patří spíš někam na vesnici, kde projede za den pět busů, a ne tam, kudy projíždí desítky busů za den. To je fakt luxusní cestování v 21.století, když se člověk prodírá v dešti s plnejma rukama bagáže ke kufru dálkový linky davem dalších lidí, co jedou někam do nějaký Lhoty. Doufám, že tam aspoň postavěj pořádný krytý nástupiště, aby lidi ve frontě nemokli než nalezou do autobusů.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 20:23:45
 
Tuhle zastávku bych pro dálkaře zrušil. Ale k tomu nemaji zastupitelé odvahu, nechali se zastrašit tlakem soukromého molochu.A tím byl investor ve spolupráci s panem Kratochvílem, šedou eminencí Icomu.
Historie dá jednou odpověď. A jména Kučera a Namyslo budou známá trvale.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 22:14:40
 
To se opet mylite, vitezem je prani vetsiny a porazenym anoprohumpolecko v cele s ok plan. Jste naprosto neduveryhodnym spolkem a vase kecy to rozhodne nezachrani. Ryznera jeste chapu, jde mu o penize, ale ten vas spolek neuzitecnych idiotu je opravdu k smichu.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 01.07. 2015 - 12:09:15
 
"Chapu Ryznera protoze mu jde o penize"-takze ty myslis jen na ty blby prachy a nemuzes pochopi lidi kteri neco udelaji bez cile na vsem vydelat, konecne to z tebe vylezlo ven co jsi zac.To tve prani vetsiny je vylhana fikce.Nikdo z vedeni mesta se nikoho neptal, nemas zadnou podporu a bojis se obcanskeho referenda.Srab,lhar,zlodej.K zbliti.Jak cela ta vase modrooranzova banda.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 01.07. 2015 - 20:23:03
 
jses takhle natvrdlej porad, nebo jenom z Ryznera?


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 22:47:30
 
Nastesti o tom nerozhoduje takove individuum,jako ty. Takze nejvyuzivanejsi zastavka zustane tam kde je, vcetne tebe.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 22:49:59
 
Tyhle tragikomicky bludy vymyslite opravdu sam?


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 30.06. 2015 - 22:02:23
Ať je to jak chce...uvědomujete si, že je z jednoho nádraží vidět na druhý a rok se tady hádáte o 150 metrů? :-) Daleko radši budu mít pěkný nádraží a obchoďák než polorozpadlý monstrum, kam se bojím jít na záchod. A i když jsem nadprůměrně línej člověk, tak těch 150 metrů nějak dám :-).


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 02.07. 2015 - 09:36:12
 
Jenže to je právě ten problém, že o žádné AN v podstatě nejde. Je to opět o penězích, zhrzenosti jednoho podnikatele, kterému nevyšel jeho záměr a který přes se přes pár prohumpoláckých figurek snaží zvrátit nepříznivé rozhodnutí, které jde proti jeho plánům. Otevřeně to ale nejde, tak se to zabalí do pěkného obalu starosti o občanovo blaho, naočkuje se pár spřízněných slouhů a výsledně se najde 10% nespokojenců, kteří podepíší panflet, protože netuší, o co vlastně v téhle hře jde.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 02.07. 2015 - 10:12:03
 
Kdyby se Icom dokázl postarat tak ani na starém součsném nádraží se nikdo bát jít na záchod nemusí. Jenže na celé nádraží kašlali a nechali ho chátrat vesele. A nyní s velkou slávou bude dělat nádraží nové, na místě zcela nevhodném.

Ti co hlasovali pro prodej parkoviště u nádraží jistě ví, že tímhle skončili. V příštích volbách jim hlas nikdo nedá, výjimkou bude pan Bernard, kterého volit budou lidi už z tradice, ale Kučera, Kratochvíl a to samé Namyslo s hasičem Karafiátem, ti končí.
Snad nebude ČSSD tak blbá, aby je znova cpala na kandidátku.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 02.07. 2015 - 11:05:38
 
Tak to je téma na Holywoodský biják!!!

Hrají:

Zhrzený podnikatel.....................Zdenek Rýzner
Prohumpolácká figurka 1.................Miloš Lesina
Prohumpolácká figurka 2......................Jan Ságl
Prohumpolácká figurka 3.................Petr Machek
Prohumpolácká figurka 4...............Petr Hendrych
Prohumpolácká figurka 5............Martin Hendrych
Prohumpolácká figurka 6................Václav Duben
Spřízněný slouha 1........................Luděk Rýzner
Spřízněný slouha 2.............................Dan Merta
Spřízněný slouha 3.......................Petr Štěpánek
Kompars...................10% věčných nespokojenců

To máme negativní postavy. Pozitivní postavy a zápletku příběhu již doplníte pane učiteli sám. Když už máte ty těžce zasloužené prázdniny, ANO?


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 02.07. 2015 - 12:19:00
 
Připadá mi, že ještě chvilku a začne tady někdo svolávat dav spravedlivých, který půjde uvedené pány linčovat jen za to, že si dovolují založit spolek a dovolují si říkat jiný názor, než je názor města! Za to, že si vůbec dovolují chtít o věcech diskutovat. Přitom tady mnoho lidí napadá spolek za nenávistné a útočné komentáře a toto je co? Pěkný den přeje Pavel Koubek


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 02.07. 2015 - 15:53:38
 
Hochu, hochu. Taková hrubice. A to chcete diskutovat?

http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/lync-lynch-linc


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 02.07. 2015 - 20:45:31
 
To bude asi tím, že slovo linčovat ve svém slovníku nemám a tvrdé lynčování bych zažít nechtěl. Diskutoval bych rád, ale tady je to jen o anonymním napadání a urážení, nikoliv o debatě. Pěkný den přeje Pavel Koubek


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 00:05:34
 
Kecate a nedokazete ani prijmout vasi chybu.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 08:22:07
 
P.Koubek se jako jeden z mála pod své názory podepisuje! Veliká odvaha! Proto by jste ho neměl urážet, vy nepodepsaný ubohý burane.
Chcete-li se hádat zdali lynč nebo linč, tak předvádíte stejnou komedii jako další protlačovatelé odkupu pozemku pro Reinvest. Jaká je další skvělá koncepce starosty? Kdy se na vjezdu na parkoviště u AN objeví cedule "soukromý pozemek vstup zakázán"? Kdy nám ICOM zavře autobusák? Odkud budeme odjíždět směr Jiřice, Sedlice, Želiv?? Praktické věci, které však neřešíte!! Akorát furt dokola zkoumáte, co mají podporovatelé "Prohumpolecko" proti chudákovi starostovi.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 1)
Od: misa (sk4000@quick.cz) - Pátek, 03.07. 2015 - 10:56:29
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Tak pravopisnými chybami se to tady hemží v mnoha komentářích, takže nechápu, proč na ně upozorňujete zrovna a jen pana Koubka. Jinak se domnívám, že daleko důležitější než nějaké i/y je sdělený obsah. A daleko snesitelnější je hrubka ve slově než něčí namachrované ego. Proč někoho, kdo slušně diskutuje, máte potřebu urážet??

Redakce


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 14:19:58
 
Jesli díky tomu budete mít lepší den, tak přiznávám svou chybu a moc se za ni omlouvám. Bude to takto stačit? Ostatním děkuju za zastání. Pavel Koubek


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 18:26:47
 
Nejde ani o ego, ani urazeni. Neslo o hrubku, ale vymluvy. Omlouvat se samozrejme nikomu nemusite, o to snad nejde, to vite dobre. A jestli "kecate" je pro nekoho urazka, tak se mu omlouvam. V zaplave tech primitivnich vyplodu a urazek, ktere tady predvadi prevazne zastupci protimestske opozice, se tezko diskutuje slusne.


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 02.07. 2015 - 10:32:52
Jeste k te cinnosti prohumpolaku a ANO, kterym nejde o nic jineho nez blaho spolubcanu. Nedavno se resil mnohem zajimavejsi a dulezitejsi projekt s vlivem na obyvatele Hu, koncepce Skolni a Husove ulice - viz http://pelhrimovsky.denik.cz/zpravy_region/kostka-versus-asfalt-volba-nakonec-padla-na-dlazdeni-pe15.html. V tomto pripade souhlasim s p.Ryznerem v zachovani zulove dlazby. Zustava ale diskuze o zavedeni pesi zony a omezeni rychlosti, coz, vzhledem k vyuziti cele zony je vec, ktera se tyka daleko vetsi casti obyvatel Hu a bude mit vliv na vyuzivani teto casti. A co na nas ctihodny spolek? Ticho ... Pravdepodobne na protest proti AN prestanou kazdodenne jezdit autobusem a zacnou pouzivat auta. To je ale natolik vycerpava, ze na dalsi bohulibou cinnost nemaji energii. Ale o post starosty tady vubec neslo, ze ANO?


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 02.07. 2015 - 15:38:28
 
To jako že někdo z papalášů bude brát vážně laiky, když architekti a další profíci co to řešili byli ničím a Rýznera Namyslo samolibě ignoroval? Asi už tady všichní pochopili že nejdůležitější je stranická knížka, a ne nějaký titul nebo znalosti. A nějaký post starosty? Až ten starý pán jednou skončí, tak normálně přijde někdo jiný. Pro hodně lidí pochopitelné, pro vás to ale zřejmě bude konec světa. Možná by to chtělo postavit mauzoleum na Horním náměstí, vedle výboru je na něj místo. Hlavně ať to nekreslí ten zlý architekt.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 00:06:56
 
Umite cist? Chapete psany text a fakta? Evidentne ne, takze se venujte jidelnim listkum.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 07:29:06
 
Domnívám se, že právě Vámi zmíněná koncepce ulice Školní a Husova široce souvisí s AN a celým řešením dopravy, protože pokud budou dále zajíždět autobusy k poště, o nějakém zklidnění provozu nemuže být vůbec řeč....


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 11:17:50
 
Pak je minimálně zajímavé, že zaintresovaní paralelně sekají jednu studii za druhou a problém s dopravou při tom nemají...


frrrr


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 18:30:13
 
V zadne studii jsem tento fakt nezaznamenal, takze bych urcite tyto dve kauzy ucelove nespojoval.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 04.07. 2015 - 07:46:35
 
bingo...


frrrr


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 00:18:52
Jednoducha otazka na prohumpolecky spolek. Jak vysvetlite rozdil mezi Kauflandem na pozemcich Ryznera a ICOMu? Proc v prvnim pripade delate, ze se nic nedeje a ve druhem se chovate, jako by vam ukradli plysoveho medvidka? Jestli mate koule, tak se k tomu postavite celem. Jinak jste jenom seskupeni jedincu, kteri by radi o necem rozhodovali, ale nikdo je nechce poslouchat.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 10:53:31
 
Pane kolego, je to tak. Jediným účelem bylo zviditelnění se humpolecké rádoby smetánky, ale s trapným výsledkem.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 11:57:31
 
http://www.lidovky.cz/obchodni-centra-vesmes-nejsou-kvalitnimi-stavbami-rikaji-experti-1cz-/design.aspx?c=A150420_133225_ln-bydleni_toh#utm_source=clanek.lidovky&utm_medium=text&utm_campaign=a-souvisejici.clanky.clicks


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 16:34:36
 
toto je zajímavá pasáž-'Problémem je tedy zejména to, že obchodní řetězce u nás neoslovují špičkové architekty. Jediný, kdo je k tomu může donutit, jsou samosprávy, připomíná Lešek'

jenže jak má samospráva (zastupitelé) nutit řetězce do něčeho co je bude stát víc peněz, kór když ti zastupitelé očekávají od řetězce něco do své kapsičky

ale oni vlastně dělají vše nezištně pro rozvoj města a obětují svůj drahocený čas pro blaho humpolečanů


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 18:17:34
 
Takze jde v tuto chvili o architekturu, nebo AN? Uz se v tom zacinam ztracet. Rozumim diskuzi verejnosti o vzhledu a ucelovosti staveb v centru mesta, popr. ve stare,architektonicky nebo historicky hodnotne zastavbe. Proc se ale tolik diskutuje o podobe nakupniho centra na miste, ktere je ze vsech stran obklopeno prumyslovou zonou?


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 14:35:32
Tady už nejde jen o AN. Tady si páni podnikatelé hrají s Humpolcem,jako by byl jejich. Kaufland nepotřebujem. Jediné,co potřebujeme,jsou široké,bezpečné průjezdné ulice spolu s AN. Vždyť je to o strach,projíždět Humpolcem a natož tu parkovat. Parkovací místa jsou mnohdy nepřehledná. Prapočátek je už v 90.letech,kdy se AN prodal ICOMu. To,co se děje dnes,je důsledek toho všeho. Jak to vůbec celé dopadne,ví jen samotný Pánbůh.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 15:55:03
 
Páni podnikatelé si s ničím nehrají. Jen mají trochu větší nadhled než někteří naši zastupitelé. A pro město toho udělali určitě o mnoho víc, než většina těch, co tady píší koniny a uráží je ! Nebýt majitelů firem, kteří tu dávají práci lidem a odvádí tu daně - na rozdíl od marketů a nadnárodních společností, tak by Humpolec nebyl tak kde je. A je zajímavé, že všichni ti kdo zde na adresu podnikatelů píší hanlivé odpovědi, nemají problém s tím, že oni zde drží nad vodou sportovní a kulturní dění a spoustu dalšího dění. Ty peníze by si klidně mohli nechat a utratit je pro svoje potřeby. Místo toho, aby jste jim byli vděční, tak je ještě urážíte ! Myslím, že by bylo dobré, pokud by se všichni majitelé firem v Humpolci domluvili a zastavili sponzorství. to by jste pak teprve koukali jak na nic nejsou peníze. Oni totiž do těchto aktivit v Humpolci dávají společně každý rok několik milionů, Ale to někteří z vás asi považují za samozřejmost. Ona to ale samozřemost není ! A to co dokázali místní podnikatelé ve spolupráci se Standou Kotyzou v r. 2004 při opravě varhan a kostela, to možná nemá obdoby v celé republice. Takže se nad tím zamyslete, než je zase bude urážet a obviňovat z ničím nepodložené vypočítavosti. P.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 03.07. 2015 - 18:09:56
 
Nechapu, kde jste prisel na to, ze tady nekdo urazi podnikatele. S urazkami si zacalo ANO, ktere nasledne v tom samem pokracovalo pod ruznymi spolky. Prectete si prispevky vasich priznivcu a zjistite, ze v urazkach a primitivnosti jednoznacne vedete. A vyhrozovat tady ukoncenim sponzoringu kvuli tomu, ze si nekdo nenecha neco libit, je presne tim znakem primitivniho chovani. Ja vas k nicemu nepotrebuji a svoje aktivity si zaplatim bez problemu sam. Takze si vyhrozujte klidne dal, ja si budu psat a myslet svobodne co chci.


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 04.07. 2015 - 07:31:29
Už toho psaní kolem AN nechte být, je v podstatě rozhodnuto a tak se raději věnujte jiným tématům co je v našem městě zapotřebí učinit. Co třeba opravit některé chodníky ve středu města či využití kostek co se vyházeli z ulic. Těch témat je spousty. Ahoj.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 04.07. 2015 - 17:04:07
 
Souhlasím s tebou


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 07.07. 2015 - 08:39:51
 
Presne, jak jsem psal vyse. Je mnoho zajimavejsich a pro obcany mesta dulezitejsich temat, tykajici se vzhledu mesta.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 07.07. 2015 - 14:20:30
 
Proč se věnovat čemukoli jinému, když si NF rozhodne podle sebe. Je lepší jet na chatu a porybařit. Jakýkoli výlet s kámoši je lepší než přemýšlet nad něčím co nelze ovlivnit. Kompars a vyvěšení vlaječek si někde seženete. Ahoj.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 07.07. 2015 - 20:07:23
 
Ano, úplně s Vámi souhlasím. V tuto chvíli je už jakákoliv snaha zbytečná a byla zbytečná i před tím. Všechny "akce", které si pan starosta usmyslel a za velkém podpory NF realizoval, maximálně vyvolaly trochu povyku, ale USKUTEČNILY se. Např. tenisová hala s několika miliónovým navýšením ceny a nynější minimální vytížeností, úpravy nových silnic, např. Na Stupníku, tak aby byly schopné unést váhu projíždějících kamionů pivovaru Bernard, přemrštěně nákladná restrukturalizace sídliště Na Rybníčku atd. Čas všechno zahladí, hlavy vychladnou, takže proč se zaobírat takovými lapáliemi, když je stejně nemáme jak ovlivnit. Jo a pokud by někdo namítal, že například ovlivnit jsou při volbách, tak ať se podívá na ty poslední a nenechá se vysmát. Užívejte léto, ovčané.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 12.07. 2015 - 23:36:59
 
eva mele maso, troubove melou porad dokova tu svoji porazeneckou mletinu.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Sobota, 05.09. 2015 - 09:18:33
 
Bohužel systém je nastaven tak, že vítěz voleb není čtyři roky nikým a ničím kontrolován a korigován. Pokud to dělá šikovně prosadí si cokoliv. Voliči většinově to co se děje na radnici nesledují. Nejhorší je pak, kdy na radnici sedí jeden a tentýž člověk více jak dvě volební období. Vše už má "zmáknuté" a nikomu se nezodpovídá. Řeči, že je starosta pod nějakou kontrolou občanů, zastupitelstva či kontrolního výboru jsou naprosto liché, Humpolec je toho přímo ukázkovým příkladem. Řešení je jediné, přesvědčit občany aby ve volbách volili nové a ne staré tváře. Starého psa novým kouským nenaučíš !


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 09.07. 2015 - 18:03:09
http://www.obcasnik.eu/spolek-prohumpolecko-brnensky-developer-z-autobusaku-je-nezvestny/

Dementi, fakt že jo. To už vypadá že ta tragikomedie bude nakonec i zfilmovaná.


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 12.07. 2015 - 17:30:23
 
Dementi ze spolku, pravdu máš !


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 15.07. 2015 - 10:28:39
Tak jsem se náhodou dostal do těchto stránek po delší době.Mám pocit,že je to tu žumpa.Jeden druhého uráží a nic se tím nevyřeší.Myslím,že by tomu pomohlo jen málo zobrazování IP adres těch co sem píší a věřím,že by se každý držel trochu zpátky.Tady se neví zda to je ten a ten a kdo to je.Ladislav Kulík Rodák z Humpolce


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 19.08. 2015 - 08:59:28
Dobře je v Humpolci !


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 19.08. 2015 - 10:12:04
 
A bude ještě lépe !!


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 20.08. 2015 - 12:31:23
pan rukavičkář nám z horka asi ztratil poslední špetku duševního zdraví:

http://prohumpolecko.cz/starosto-co-jsi-za-to-dostal-ze-se-jako-lev-bijes-za-kaufland/


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 20.08. 2015 - 14:29:45
 
Tak si říkám, zda ještě zakládající členové spolku vědí, co se na jeho webových stránkách vyvěšuje. Ve vší úctě, přípěvek uváděný v odkazu výše psal člověk s IQ tykve....



frrrr


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 26.08. 2015 - 18:55:54
 
Autor píše často příspěvky i zde, poznáte je podle věty, že za všechno může starosta. Až někomu tento duševně nemocný člověk ublíží, nebo si podpálí pracovní pomůcky, bude pozdě.


[ Odpovědět ]

Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 12.04. 2016 - 00:02:37
no a dalsi hrebicek je prodej Stromovky a jeji konec jako parku.....


[ Odpovědět ]
Re: Občané Humpolce prohráli bitvu o stávající autobusové nádraží (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 25.01. 2017 - 20:14:35
 
Komu je prodána ? Mohl by jste nám to laskavě sdělit !


[ Odpovědět ]




Všechny obchodní známky, názvy a články patří jejich právoplatným vlastníkům, komentáře patří jejich odesílatelům. Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz.

(c) 1999 - 2008 Občanské sdružení Humpolák


Powered by Copyright © UNITED-NUKE - upravil a implementoval AXL Systems
Všechna práva vyhrazena.
Web pohání Copyright © Redakční systém UNITED-NUKE. Všechna práva vyhrazena.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 0.86 sekund


Tvoje Účetní     Petra Plast     Knihkupectví Jana Zábrany      Maryška Elektrocentrum