Český rozhlas Region


  Menu
· Domů
· Ankety
· Archív článků
· Časté otázky
· Doporučte nás
· Galerie Sukna
· Hledat
· Humpolec Info
· Humpolec na UTube
· Kalendář
· Mapa Humpolce
· Odkazy
· Osobní zprávy
· Seznam členů
· Soubory
· Soutěže!!!
· Témata
· Top 10
· Váš účet
  Přihlášení
Přezdívka

Heslo

Ještě nemáte svůj účet? Můžete si jej vytvořit zde. Jako registrovaný uživatel získáte řadu výhod. Budete moct upravit vzhled tohoto webu, nastavit zobrazení komentářů, posílat komentáře, posílat zprávy ostatním uživatelům a řadu dalších.
  Kalendář akcí
prosinec 2017
  1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Divadlo
Kino
Koncerty
Městský úřad
Ostatní
Přednášky
Setkání
Slavnosti
Sport
Výstavy
  O redakci
Server Humpolák je vydáván občanským sdružením Humpolák.

Kontaktovat redakci můžete přes e-mail na adrese redakce@humpolak.cz.

Adresa redakce:
sdružení Humpolák
Lnářská 113
396 01 Humpolec

Bankovní spojení:
eBanka
č.ú.: 1393129001/2400
 Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora

Architektura, nejen HumpoleckaNejvětší dopravce na Vysočině, společnost ICOM transport, vlastní autobusové nádraží v Humpolci. Už roky se ho snaží přestěhovat, zatím však marně. Ani město mu příliš nepomáhá. Kvůli průtahům už firma přišla o investora, který chtěl na místě dnešních nástupišť stavět nákupní centrum.

Na nástupišti pod střechouz vlnitého plechu postává skupinka mužů. Nervózně podupávají na popraskaném asfaltu. Z puklin na několika místech raší zelená tráva. Po chvilce přijíždí ke stanovišti, nad nímž cedule hlásá, že má číslo 12 a linky odsud míří směrem na Pelhřimov a Velký Rybník, modro-bílý autobus. Cestující nastoupí a odjíždějí za svým cílem.

Fotogalerie

Na první pohled jde o zcela běžný ospalý prázdninový den, kterých humpolecké autobusové nádraží za desítku let své existence zažilo už nespočet.

A možná jich ještě několik takových zažije. A to i přesto, že majitel nádraží, dopravní společnost ICOM transport, chce nástupní ostrůvky přesunout o několik set metrů. Konkrétně do dalšího svého areálu, kde plánuje vybudovat nový, modernější terminál.

Ovšem kvůli odporu řady místních se k tomu ještě nedostala. „Situace je stále neměnná. Staré nádraží funguje a nové není postavené,“ sdělil stručně Zdeněk Kratochvíl, generální ředitel ICOM transport.

„Výstavba je v současné chvíli skutečně umrtvená,“ potvrdil humpolecký místostarosta Květoslav Namyslo.

Odpůrci přesunu nádraží zatím mají navrch

S nápadem přesunout autobusové nádraží přišel největší dopravce v Kraji Vysočina už před lety.

Podle vedení společnosti totiž to současné nevyhovuje nynějším požadavkům. Ve špatném stavu je údajně hlavní budova i okolí. Investice do obnovy a modernizace by byly údajně příliš vysoké.

Ovšem přesun vzbudil ve městěnevoli. Proti se mimo jiné vyjádřil i místní architekt Luděk Rýzner.

„Je nutné si uvědomit, že posun - byť o 300 metrů - je stále důležitým faktem. Tímto posunutím se vzdálíme ještě více od centra a od obydlených částí. K současnému nádraží vedly přímé cesty, tudíž bylo pro lidi dostupnější. Plánované nádraží bude umístěno až za poměrně frekventovanou silnicí a bude jen otázka času, než dojde ke zranění,“ shrnul své výhrady již dříve v rozhovoru pro MF DNES.

Ve městě vznikl i Spolek pro Humpolecko, který se snaží přesunu nádraží zabránit. Řadou žalob, stížností a námitek se mu zatím daří výstavbu blokovat.

„Nicméně to vypadá, že v brzké době bude moct vše pokračovat. Víme, že ICOM transport připravuje nové žádosti o stavební povolení, takže by se vše mělo dát zase do pohybu,“ míní místostarosta Namyslo.

Část pozemku pro nákupní centrum odmítla radnice prodat

„Jaká je přesně současná situace, nevím. Nejsem momentálně v republice,“ byl v úterý opatrnější Kratochvíl. Každopádně ale potvrdil, že snaha dopravní společnosti o změnu lokace stále trvá.

Zdroj a více na: http://jihlava.idnes.cz/presun-autobusoveho-nadrazi-v-humpolci-do-arealu-icom-vazne-pl8-/jihlava-zpravy.aspx?c=A170726_2341177_jihlava-zpravy_mv




 
  Související odkazy
· Více o tématu Architektura, nejen Humpolecka
· Další články od autora xx22


Nejčtenější článek na téma Architektura, nejen Humpolecka:
Skleněný dům

  Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 0
Účastníků: 0

Zvolte počet hvězdiček:

Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
Špatné

  Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek

"Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora " | Přihlásit/Registrovat | 97 komentářů | Vyhledávání v diskusi
Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz

Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 26.07. 2017 - 11:40:15
Naopak. Vedení města jde Kratochvílovi na ruku tak, jako nikdy žádnému z místních podnikatelů nešlo ! Naštěstí mnoho místních občanů má víc rozumu než radnice.....


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 26.07. 2017 - 12:41:35
 
Kratochvíl si od Klause koupil beztrestnost, a podobně se chová i v Humpolci. Bohužel našel pár prodejných ku*ev, které mu prošlápavají cestu i proti zájmům obyvatel.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 26.07. 2017 - 13:16:56
 
Úplně nejvíc se angažuje ve prospěch úředně pomateného Kratochvíla hlavně jeden člověk......... myslím, že by se měl někdo také zajímat o to proč tomu tak je. ........v ničí prospěch se tak nikdy nesnažil.....


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 26.07. 2017 - 13:46:42
 
Když čtu ty komentáře tak si pokládám otázku kdo je vlastně "pomatený".


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 30.07. 2017 - 15:35:31
 
Pan Kratochvíl má na svoji pomatenost úřední znalecký posudek se závěrem, že je to neměnný stav a není možné se z toho vyléčit. Proto taky dostal prezidentskou milost. No a pan starosta všemožně tohoto pomatence podporuje.....asi proto, že mohutně sponzoruje prohnilou ODS ! On taky zdravý člověk by to nedělal, že.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 30.07. 2017 - 19:04:39
 
Toto je skutečná záhada. Jak může úředně uznaný pomatený člověk vystupovat v kině, sedět vedle zástupců města?! To to nikomu nevadí, že má Kratochvíl papíry na hlavu? Stejně jako nákupy od Racka vychechtaného? ODS-mafie v praxi!


[ Odpovědět ]

Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 26.07. 2017 - 13:48:51
Provozní budova na nádraží je zanedbaná a chátrá? Ano, protože do ní největší dopravce pořádně 20 let neinvestoval, to samé chodníky kolem stání autobusů. Vyčíslil vůbec při jednáních se zastupiteli kolik by modernizace původního nádraží stála? Obávám se, že ne. Silou monopolního dopravce tlačí své plány a městu je prostě hodí na stůl jako hotovou věc a nic přes to nejede.
Nějaká dohoda nebo diskuse k alternativnímu plánu to zde neexistuje.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 26.07. 2017 - 15:08:56
 
Je jisté, že tlak ze strany velkých hráčů kapitálu bude značný a plochu nádraží neudrží ani toto ani jiné zastupitelstvo. Ale co by mohli udržet je plocha onoho parkoviště pod nádražím. To je velice důležitý kus území. A snad konečně lidé v zastupitelstvu pochopí,že parkoviště slouží veřejnosti velmi dobře, tudíž není důvod vyhovovat žádnému investorovi, který by ho rád pro svůj záměr koupil za pár šušňů


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 26.07. 2017 - 15:27:11
 
Jak se najaci pamrdi mohou stale montovat do prodeje ciziho soukromeho majetku ?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 26.07. 2017 - 18:14:52
 
Ten majetek je využíván lidmi,nádraží jako takové je soukromé vlastnictví,ovšem nabízeno ke službě. A proto je toho montování, jak píšete, ještě málo.
A doufám, že tím ošklivým slovem,označujete i toho bývalého investora,který natahoval ruku na majetek města, tedy parkoviště.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 27.07. 2017 - 08:41:05
 
Poslední bitva vzplála, dejme se na pochod .... ! Už aby se zase znárodňovalo!


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 27.07. 2017 - 13:02:53
 
To přijde, nebojte se


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 09:58:07
 
No jistě! Své majetky k provozování služeb nabízí i místní hotely, pojišťovny, prodejny ochranných pomůcek a mnoho další infrastruktury. Měli bychom se zamyslet, zda by neměla všem těmto kapitalistům obec nabídnou odkoupení (nebo je donutit?) a provozovat to tak nějak komunálně, po našem. Co by z toho měl mít zisk jen nějaký místní boháč?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 10:35:25
 
Zklidněte hormony. Dokud jste si vzájemně chrochtali na snídaních, tak to byli vaši velcí kamarádi. Neotravujte nás svými spory.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 11:50:48
 
Jestli jste to nepochopil, tak spolek bojuje za občany. Město Humpolec nemá vlastní terminál a vedení ještě dobrovolně zhodnocuje ICOMU pozemky a vůbec neřeší to, co bude až ICOM nevyhraje výběrové řízení na dopravce. Jsem zvědav co potom budou zastánci ICOMU říkat. Ty prohlášení od vedení, že ICOM musí nádraží provozovat i když nebude dopravce jsou úsměvné a zároveň hořké a smutné. To právě platí pouze pokud bude nádraží provozovat. Jakmile ho ukončí, tak už samozřejmě nemusí žádným dopravcům na něm poskytovat služby ! A to je ten hlavní kámen úrazu! P.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 11:59:54
 
No, ale co když výběrové řízení vyhraje? Je to pořád 50:50 a pak budeme mít v Humpolci terminály dva?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 12:18:56
 
Nesouhlasím. Spolek od začátku do konce bojuje přede vším za sebe, nikoliv za občany. Chytá se jakéhokoliv tématu, který se mu zrovna hodí "do krámu", jen aby se na sebe upozornil a zpříjemnil lidem (záměrně nepíši vedení města) život z důvodu prohraných voleb v minulosti. Nic víc, nic míň.

Btw - výtah z rozsudku týkající se "boje za občany":

"... Na navrhovatelích pak není dovolávat se ochrany životního prostředí všech obyvatelů města, poněvadž jsou povoláni svým návrhem výlučně k obraně svých subjektivních práv. ..."

"... Soud nesdílí názor navrhovatelů, že územní plán ve vymezení plochy pro umístění autobusového nádraží odporuje zásadám územního rozvoje Kraje Vysočina. K tomuto návrhovému bodu je především zapotřebí uvést, že navrhovatel spolek pro Humpolec argumentuje jako svým hlavním posláním podle stanov ochranou přírody a krajiny, avšak ve vztahu k vymezení nové plochy pro autobusové nádraží žádnou argumentaci související s ochranou přírody a krajiny neuplatňuje. ..."

"... Pasivitu navrhovatelů v průběhu projednávání návrhu územního plánu nelze nahrazovat v řízení před soudem. Na soudu je přezkoumat, zda bylo z důvodů uvedených v návrhu postupováno v souladu se zákonem. Jak již bylo uvedeno, žádný takový rozpor s právními předpisy shledán nebyl. ..."



frrrr


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 12:22:02
 
Zapomněl jsem napsat, že se samozřejmě jedná o můj subjektivní názor/ pocit.


frrrr


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 13:27:24
 
Celý problém tkví v tom, že dopravce rozhodl nádraží přemístit do lokality zcela nevhodné. Proto ten boj. Bohužel zdravý selský rozum říká, že původní nádraží šlo nově dimenzovat a po opravení 20 let neudržované provozní budovy mohlo sloužit dál.Náklady na výstavbu nového a rekonstrukci stávajícího nikde zveřejněny nebyly, nikdy je zastupitelé nedostali k posouzení. Monopol se prostě rozhodne a ostatní sklapnou kufry.
Za nejdrzejší chování považuji to, že se investor opovážil požadovat i pozemek parkoviště, který ICOMu nikdy nepatřil.To byla poslední rána do jednání obou nátlakových uskupení/ICOM a investor/


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 14:26:49
 
Proč by soukromý objekt měl zveřejňovat náklady na rekonstrukci nebo výstavbu nového terminálu? Kam jsme se to zase dostali....Do budoucna budeme stejně sdílet auta a dostaneme se všude i bez autobusu :)


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 15:58:37
 
A proč by neměl náklady zveřejnit, když dostává na provozování dopravy od kraje stamiliony.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 16:07:51
 
Protože sponzoruje ODS, ti jsou nedotknutelní. Víme?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 16:16:06
 
Nejzásadnější pochybení udělalo zastupitelstvo, že po nátlaku vedení města nejdříve prodalo pruh pozemku před ICOMem, poté schválilo smlouvu o smlouvě budoucí na prodej parkoviště přiléhajícímu k AN a vrcholem všeho bylo schválení změny územního plánu pro pozemek pod AN. Tím se úředně psychicky nemocnému člověku, který by u soudu nebyl schopen pochopit následky svých podvodů, znásobila hodnota pozemků a město tím přišlo o veškerý vliv na další dění. To je trestuhodná nedbalost, kterou dokládá i to, že hejtman kraje napsal starostovi dopis, ve kterém ho žádal o pozastavení tohoto procesu do vyřešení celkové dopravní obslužnosti kraje. Bohužel tento dopis pan starosta zatajil nejen před veřejností, ale i před zastupiteli a dokonce i před radou města......to je pro dokreslení stavu věci.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 17:40:05
 
Neapeloval také hejtman na ty šibaly zvolené za ČSSD, aby nešli proti lidem a drželi se vůle místní organizace ČSSD, tedy zachovat AN? Co mu to bylo platné, když si dělali co chtěli a na nějaké voliče nebo obyvatele zvysoka .....


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 28.07. 2017 - 20:08:10
 
Největší pozor na ty co za někoho bojují.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 30.07. 2017 - 18:38:59
 
Nikomu nelze upřít nárok na svůj názor, od toho máme demokracii, ale čeho je příliš je nutno přesně pojmenovat. Takže těch pár občanů města, kteří neustále z nějakých pro většinu neznámých důvodů blokují kolem AN co se dá, městu a jeho obyvatelům vysloveně škodí. Nové AN v areálu ICOMU by bylo jistě lepší jak stávající. A další obchody ve městě jsou také plusem pro jeho obyvatele, takže proč to nejde na rozdíl od jiných měst jest skutečně záhadou.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 30.07. 2017 - 18:39:00
 
Nikomu nelze upřít nárok na svůj názor, od toho máme demokracii, ale čeho je příliš je nutno přesně pojmenovat. Takže těch pár občanů města, kteří neustále z nějakých pro většinu neznámých důvodů blokují kolem AN co se dá, městu a jeho obyvatelům vysloveně škodí. Nové AN v areálu ICOMU by bylo jistě lepší jak stávající. A další obchody ve městě jsou také plusem pro jeho obyvatele, takže proč to nejde na rozdíl od jiných měst jest skutečně záhadou.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 30.07. 2017 - 19:00:46
 
100% souhlasím, že je třeba věci přesně pojmenovat. Pojmenujte prosím bezprecedentní podporu demokraticky zvolených zastupitelů města snahám pana Kratochvíla a lobbistů typu pan Šerý. Ze strany města neproběhla jediná anketa/jediný průzkum mezi občany města na téma zachování či přesun AN. Proč? Co tomu bránilo/brání? Bojí se názorů obyvatel? Na kdejakou blbost se tu dělá průzkum, na důležíté věci nikdy. To je demokracie? Nějakého vyššího typu? My vyvolení předvybereme? Není záhadou, že řada zastupitelů pohrdá názory občanů a řídí se jen podle svého? Koho tedy zastupují? Lobbisty?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 1)
Od: hatchet (lukaskrajicek@seznam.cz) - Neděle, 30.07. 2017 - 20:48:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Možná bychom měli začít od začátku a ptát se, kde takové věci začínají. Když si přečtěte program 42. schůze rady města, dočtete se, že na vyhodnocení veřejné zakázky je plánováno pět minut... Nemůžu se ubránit dojmu, že už ji asi někdo musel vyhodnotit dopředu, protože za pět minut si o tom naši zástupci asi moc popovídat nestihnou. Snad to takhle nedělají pokaždé....


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Neděle, 30.07. 2017 - 22:53:51
 
Bohuzel delaji. Neni to jen tady a v tomto pripade. Vyberove rizeni je jen o tom aby se splnily jeho zakonne podminky.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 1)
Od: hatchet (lukaskrajicek@seznam.cz) - Pondělí, 31.07. 2017 - 06:45:12
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
No to jó, ale za pět minut se stěží stihne návrh přečíst.... Natož shrnout a něco konstatovat....


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 07:06:04
 
Návrhy pro radu města, včetně v tomto případě i protokolu o vyhodnocení veřejné zakázky, který sepíše po svém jednání předem schválená hodnotící komise, dostávají radní v týdenním předstihu k prostudování. Na příslušném návrhu jsou radní vyzváni, že v případě jakýchkoli nejasností můžou požádat o doplnění podkladů. Jestliže, a to vy jistě víte, jen nás chcete zkoušet, je jediným kritériem hodnocení cena, pak komise navrhne radě města ke schválení uchazeče, který předložil nejnižší nabídkovou cenu. Tedy opět žádná záhada ani senzace, ale běžný program schůze rady v oblasti vyhodnocení veřejných zakázek.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 1)
Od: hatchet (lukaskrajicek@seznam.cz) - Pondělí, 31.07. 2017 - 07:18:34
(O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
 
Vím, ale na můj komentář tím neodpovidate. Mířil jsem k tomu, ma-li cenu se scházet kvůli formalite, pokud jsou tak výběrová řízení vnímána. To by se mohl najít nějaký moderní formát konference a ani se nemusejí fyzicky sejít. Ale to je jen můj dojem, nic víc.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 08:40:37
 
Domnívám se, že jste předchozími komentáři mířil úplně jinam, ale to může být jen můj dojem. Platný jednací řád rady města neumožňuje jiný způsob přijímání usnesení. Rovněž zákon o obcích způsob jednání např. formou videokonference neumožňuje. Proto, aby bylo možné hospodárně využít uspořené prostředky v rozpočtu města např. na výstavby knihovny v Plačkově, musí být volena tato forma svolání mimořádných schůzí rady města.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 08:48:30
 
Problém je ten, že mícháte dojmy se zákony a vyhláškami.


frrrr


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 09:09:47
 
Může mi alespoň jeden z příznivců přesunu nádraží do lokality ICOMu napsat proč a v čem bude nové umístění nádraží lepší než stávající? Bez urážek a v klidu? Díky


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 09:52:25
 
V ničem a kdyby vedení města nešlo ICOMU na ruku tak by k němu nikdy ani nedošlo, protože by to nešlo a stávající AN by se nedal na nic jiného použít.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.08. 2017 - 14:26:03
 
Bylo by zajímavé zveřejnit sumu, za kterou město v podstatě darovalo ICOMU autobusák. Ale to vy samozřejmě neuděláte. To by se lidí divilo, jak moudře zastupitelé naložili s majetkem města.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 08:43:36
 
V rámci tzv. velké privatizace nakoupil ICOM tehdy státní podnik ČSAD Pelhřimov od Fondu národního majetku včetně autobusáku. Za kolik, to asi už nezjistíme. Město Kratochvílům nic neprodávalo!


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 08:40:16
 
A o čem by ta anketa byla? "Souhlasíte s tím, aby si ICOM za své peníze a na svém pozemku vystavěl nový terminál?" V případě nesouhlasu určité části obyvatel města by se stalo co?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 10:01:45
 
Podle mého názoru nové velké obchody přispějí do Humpolce jednou věcí, která nebude mít v okolních městech obdobu. Z náměstí se stane mrtvé místo. Má to dva důvody. Náměstí v Humpolci už dnes není přirozeným komunikačním uzlem města - ten se přesunul k poště a poliklinice. Když tam chodí málo lidí, je tam i málo obchodníků. Kolik obchodů kromě Adélky a knihy je dneska na Horním náměstí? Kdyby zavřela Adélka, tak už není ani kam na kafe a pro prázdninové výletníky se stává náměsti z hlediska služeb totálně nezajímavé, stejně tak, jako pro místní, když nejdou na úřad, nebo do banky. Když se podívám do Světlé, Ledče, Brodu, Jihlavy, Pelhřimova, tak je stále náměstí centrem města. V Humpolci už tomu tak není a každý nový velký obchod to zhorší. Když někdo chce dneska oslovit s něčím procházející lidi, tak není na náměstí, ale stojí u kina. Velké obchody má kdekdo, ale mrtvé náměstí v centru města bude jen v Humpolci.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 12:00:40
 
Mýlíte se. Tento fenomén je problémem spousty měst napříč republikou, nejenom Humpolce. Právě Vámi zmiňovaná Jihlava je toho ideálním příkladem.

1) doba se zrychluje, všichni všude jezdí autem a když ne na netu, tak všechno chtějí koupit alespoň na jednom místě, ideálně klimatizovaném.
2) ceny bydlení jsou v centru logicky vyšší než jinde, takže tam vznikají primárně nebytové prostory a pokud už tam někdo bydlí, má automaticky problémy s parkováním. Dokud se do center nevrátí bydlení a obyvatelé z toho nebudou mít nějaký bonus, můžete s nimi dělat, co chcete - výsledek bude nula.


frrrr


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 13:02:45
 
1) Mluvil jsem o městech v okolí, která znám a která s Humpolcem sousedí. 2) Mluvil jsem o službách a obchodech, nikoliv o bydlení. Samozřejmě to má spojitost, ale už to posouvá debatu zase někam jinam. 3) Nejsem a nechci být VŠICHNI. Stále je i v Humpolci nějaká spupina lidí, která nakupuje v menších obchodech a proto jsou zde stále ještě malé pekárny, které skutečně pečou rohlíky, potraviny Ruže.......


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 13:43:21
 
Ono ani historicky, mám na mysli dobu cca 30 let zpátky toho na náměstí mnoho nebylo. I tehdy tam stálo muzeum a úřad, lékárna a hotel, dva tři obchody, fungoval ale bufet v hotelu a proti pivovaru. To dnes bohužel není, i tím se počet návštěvníků centra města snížil.
Je to i nějaký vývoj,banky fungují v mobilech, tím i do poboček chodí méně lidí. Podobného je to i v Pelhřimově.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 14:08:09
 
Prima. Jenže proto to z Vašeho pohledu na náměstí vypadá tak, jak to vypadá - Vás "PÁR/ SKUPINA" to náměstí bohužel nezaplní/ neoživí. Pokud s tím chcete něco dělat, musíte přemýšlet za "VŠECHNY". A ano, vše má spojitost + se jedná o velmi široké téma - viz. např. příprava revitalizace Jihlavského náměstí https://jihlava.cz/namesti/


frrrr


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 15:52:33
 
Ale stále tu diskutující ani jeden/jedna neuvedli jaký konkrétní klad co do zlepšení cestování přinese ono nové nádraží u Icomu. Jenom pár postřehů od pamětníka do diskuse

Budova, kde sídlí současná administrace ICOM, se začala stavět roku 1990, tedy základy, zdění zdiva jaro 1991, poté budova zakonzervována, vnější fasáda až v roce 1993 na podzim říjen listopad.
Vnitřní rozvržení bylo na kanceláře, šatny a hospůdku v přízemí, tedy to byly původní plány z roku 1990. To se později měnilo, když přišel nový majitel.

Při troše dobré vůle si umím představit, že malou halu pro cestující půjde v budově vystavět. Ovšem venkovní prostor je opravdu malý na stání autobusů. To vidí drtivá většina obyvatel Humpolce. Dalším záporem je blízkost benzínky, frekventovaná ulice, prakticky hlavní tah okolo města. Ano, pro obyvatele např. ulic U Kaštanu, Jiřická by to bylo na nové nádraží blíže, to je bez debat.

Všiml jsem si také, že cestující ze směru Kletečná, Hněvkovice musí o prázdninách zajíždět právě na nádraží, v průběhu školního roku ranní autobus v 7,15.hod jede až k lahůdkám. Jiný bohužel ne, ani při cestě zpět. Ostatní vesnice mohou vystoupit a nastoupit i u pošty nebo Stromovky. Proč i o prázdninách autobus z Hněvkovic a Kletečné nemůže ráno zajet nejprve na zastávku k mléčným lahůdkám. Pro nemocné lidi cestující k lékaři by to bylo vynikající zkrácení cesty. Dopravce zatím tuto věc neřeší.

Myslím si, že nejde o tzv. zlepšení cestování na novém terminálu, ale o výhodné prodání pozemku stávajícího nádraží. Zastupitelé bohužel pozemek v novém UP změnou využití dokázali zdražit. Tímto krokem udělali chybu ze které se budem ještě mnoho let vzpamatovávat.

Nějaký čas jsem se ve stavebnictví pohyboval a proto nevěřím, že případné zmenšení nádraží stávajícího s opravou provozní budovy by vyšlo dráž než budování nádraží zcela nového. Někdo tu zmínil/a že nikde nebyly zveřejněny náklady na porovnání obou akcí. Nezbývá si než položit otázku proč.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 22:42:12
 
Teda mne nekdo kecat do toho co si mam udelat na sve zahradce tak mu dam po hube. Respekt k soukromemu majetku. Respekt !!!


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 10:24:39
 
"Teda mne nekdo kecat do toho co si mam udelat na sve zahradce tak mu dam po hube. Respekt k soukromemu majetku. Respekt !!!" Jenže respekt většiny lidí, kteří tohle říkají končí ve chvíli, kdy si soused na vedlejší zahradu doveze kupu voňavého hnoje. Potom je najednou po respektu a je řev, jak si to může dovolit. Což teprve, když na sokromém pozemku kudy léta chodíte najednou vyroste plot, nebo na poli vedle vašeho domu chce někdo stavět nějakou smradlavou továrnu. Potom najednou respekt končí.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 22:49:16
 
No protože pokud někdo chtěl duševně chorému Kratochvílovi pomoci násobně zhodnotit jeho pozemky a prosadit prodej pozemku před ICOMEM a prodej parkoviště u AN a nesmyslnou změnu územního plánu, tak naopak nic takového nepotřeboval.
A nyní máme v našem městě další kauzu, kterou režírují chlapci s ODS za součinnosti kamarádů z ČSSD. Prodej pozemku u Cihelny panu Svobodovi za směšných 700 Kč za m2 vpodstatě zasíťovaného pozemku v centru města - tržní cena je okolo dvou tisíc za m2. Podívejte se na záznam z posledního zasedání zastupitelstva, jak hoši z ODS za to lobovali. Pan Svoboda v HB léta sponzoruje místní modré ptáky a tamní vedení za něho mohutně intervenuje u našich modrých ptáků.......

Mimo jiné slib zastupitele obsahuje i pasáž v tom smyslu, že zastupitel bude vždy hlasovat dle svého nejlepšího svědomí a ve prospěch občanů svojí obce........


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 31.07. 2017 - 23:46:37
 
Jenže zapomínáte na to, že na stejném videu je řečeno proč se to za takovou cenu prodává a proč to nelze jinak - město Humpolec má na toto téma odsouhlasenou/ přijatou vyhlášku, kde jsou přesně definovány ceny v dané lokalitě. Můžete mi prosím vysvětlit, když takto město funguje v rámci pozemků všude jinde/ vůči ostatním subjektů, proč by zrovna vůči investorovi u Cihelny mělo postupovat jinak?? Na základě čeho?? Kde je prosím ta "kauza"??

frrrr


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 08:46:34
 
Víte, touhle směsicí lží a polopravd se snaží vybraná skupinka místní smetánky okopávat kotníky humpolecké samosprávě u více než tři roky. Naštěstí jak praví klasika "Psi štěkají, ale karavana jde dál!" Naštěstí!


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 13:07:06
 
Roky nebyla radnice zvyklá, že tu je i veřejnost s jinými názory než má vedení a zastupitelstvo. A bohužel ani za tři roky si na to nezvykli.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 14:10:08
 
Ty kýble hnusu, sprostých pomluv a osobního napadání, které se na řádně zvolené členy zastupitelstva hrnou od roku 2014 považujete za vyjádření jiných názorů veřejnosti?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 15:58:00
 
Já neříkám, že se vším souhlasím, ale nazývat mnohdy i oprávněnou kritiku za hnus a vše brát jako že to dělají ti zneuznaní a ti co prohráli.. Taky špatné.. Možná, že by celá kauza Nádraží nevznikla,kdyby se záměr více řešil i s veřejností. V tom město i zastupitelé napříč spektrem zaspali.
Když Spolek přišel s iniciativou petice, byli i zastupitelé co tento krok dokonce zesměšńovali a zlehčovali. Přitom stačilo, kdyby se v rubrice--můj názor ... objevila anketa k nádraží a prodeji městského majetku/tedy ono parkoviště/. Tím by se i mnohým opravdovým křiklounům zavřela ústa. Jenže byla zvolena cesta , že vše co soukromý investor s dopravcem chtějí tak je to nejlepší. Tím se jen daly náboje do rukou některým opravdu až fanatickým obdivovatelům Spolku.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 17:02:47
 
Je to smutné, ale Humpolci uškodila éra ODS mnohem víc než KSČ.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 18:54:52
 
Tak jeďte na Kubu nebo do KLDR, tam máte komunisty pořád a určitě tam není žádná ODS, nebo asi žádná jiná strana.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 20:46:18
 
Já komunisty nesnáším skoro stejně jako ODS. Ta ale vede, jsou to jasně větší hajzlové. To co oni si komunisti nikdy nedovolili.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 21:57:17
 
Pokud jsou všichni členové ODS podle Vás hajzlové, tak přemýšlím co jste Vy?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 22:39:24
 
Debata která nemá moc smysl, ale v jednom máte pravdu, vraždit , zavírat lidi do lágrů, zničit život tisícům lidí a dalších milion věcí, to si opravdu dovolili jenom komunisti.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.08. 2017 - 10:05:18
 
Koho poslal na smrt nějaký konkrétní komunista z Humpolce? Kolik lidí z Humpolce skončilo v lágru díky nějakému místnímu komunistovi? Kolik městského majetku zašantročil nějaký humpolecký komunista? Buďte fér a uveďte jasné příklady.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.08. 2017 - 11:45:13
 
Je úžasné jak lidé zapomínají a upravují si minulost. Dobře si pamatuji na "krásný ,šedivý a omlacecený socialistický Humpolec s čoudicíma fabrikama.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.08. 2017 - 14:22:04
 
Komoušům taky nikdo netleská. Jen vy si lžete do kapsy jak jste úžasní a nenahraditelní. Všichni jsme nahraditelní. Umění je včas odejít.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.08. 2017 - 16:01:24
 
Ty fabriky živily místní lidi víc jak nynější zóna s BJS a VAleo. Zas bych tak na tu minulost tolik nenadával.
Ono všechno nezachrání barevné fasády paneláků a opravené centrum s umělými římsami z polystyrénu.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.08. 2017 - 19:58:01
 
Tak určitě, krásný starý časy, plný obchody, všechno opravený, žádný fabriky v centru města, spousta kultury v kině a jinde, lidi pomalu nevěděli kam jet na dovolenou, nebo co si koupit . Krásný starý časy.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 18:54:37
 
Ta kaza je třeba v tom, že starosta nemá problém trvrdit, že pozemek AN má hodnotu minimálně 2500,- Kč za m2 a možná ještě lukrativnější pozemek a více v centru chce z majetku města prodat za 700,- Kč za m2...... To je normální přístup ??? A v nedávné době ještě minulé zastupitelstvo prodalo pozemek v úplném centru města v Žižkově ulici dokonce jen za 350 Kč za m2...... Vždyť přeci vedení města se musí chovat jako řádný hospodář a s majetkem nás občanů musí také tak hospodařit ! Nemůžeme nečině přihlížet k prodejům majetku evidentně znatelně pod tržní cenou.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.08. 2017 - 07:51:05
 
Už se na vás hoši těším, až po "vítězném tažení" příští rok možná obsadíte radnici. To si vás vychutnám a budu bedlivě sledovat a veřejně hodnotit vaše transparentní a hospodárné konání! Možná i trochu lží a polopravd použiju. Ať vás lidi mají rádi!


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.08. 2017 - 08:45:36
 
Jenže Vy mícháte jabka s hruškama. Pokud chcete kupovat pozemek od soukromníka, logicky po Vás bude chtít tržní hodnotu. Pokud jej prodává město, jde se podle platných/ odsouhlasených vyhlášek, které říkají za kolik a kde můžete prodávat z majetku města - je na to dokonce vzorec a tuším tři cenová pásma.
Máte- li problém s cenami, jděte s tím na FV. Koneckonců, nemýlím- li se, poslední úpravu cen iniciovala paní Štěrbová - co Vám brání jí oslovit??



frrrr


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.08. 2017 - 18:34:56
 
I obce se ze zákona musí chovat s péčí řádného hospodáře. To znamená, že pokud k tomu není důvod veřejného prospěchu, musí prodávat za tržní ceny !


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 07:02:21
 
No, a tak tomu v Humpolci je!


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 08:03:25
 
Pred par lety jsem par desitek metru od mesta kupoval.
Doufal jsem, ze to bude za trzni cenu ale podle jejich smernic a
tabulek byla cena dvojnasobna. Toz tak.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 08:36:47
 
Podle schválených a platných pravidel pro prodej pozemků z majetku města jsou stanovena pásma s pevnou cenou za m2. Různou pro zastavitelné a nezastavitelné pozemky i se zohledněním ceny v místních částech. Vždy se však nechá vyhotovit znalecký posudek. Potom se obě ceny porovnají a prodej je zastupitelstvem schválen vždy za cenu výhodnější pro město tj. tu vyšší. Pokud se o prodej v období zveřejnění záměru přihlásí více zájemců, koná se dražba. Tož tak.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pondělí, 07.08. 2017 - 17:23:32
 
Pokud znalec ocenil pozemek pod Cihelnou na 700,- Kč za m2 nebo dokonce méně, tak je třeba na něho podat trestní oznámení a soud by mu měl odebrat oprávnění znalce ! Stavební pozemky se v našem městě obchodují podstatně výše a taktéž znalci bank při oceňování pro hypotéky je cení o dost výše. Takže nechápu, jak může město prodávat takto pod cenou. Toto přeci není možné a určitě to nekoresponduje s chováním řádného hospodáře.......


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 08.08. 2017 - 12:12:07
 
Myslíte? Tak na něj to trestní oznámení podejte a žádejte odebrání oprávnění! Pokud ne, tak pouze planě tlacháte. Ostatně jako vždycky!


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 08.08. 2017 - 21:21:43
 
Tam je psáno " pokud znalec ocenil....." a to ví jen vedení města na kolik znalec ocenil pozemek. Z neznámých důvodů tehdy nebyl posudek zveřejněn na webu města v materiálech pro zastupitelstvo a prý byl dodán až těsně před zahájením zastupitelstva, takže i zastupitelé neměli možnost se s ním včas seznámit ! To je samo o sobě velmi nestandartní, tak jako to že kupec v žádosti vůbec neuvedl svoji identifikaci - tj. RČ nebo IČO, takže vlastně není známo kdo žádá a přesto to městu nevadilo i když v jiných případech neúplné žádosti bez pardonu vrací. Prostě tento případ je už od počátku velmi nestandartní a to i třeba neuvěřitelně krátkou dobou od podání žádosti přes zveřejnění a projednání radou a zastupitelstvem. Tak rychlý postup snad ještě nikdy nebyl...


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 10.08. 2017 - 20:03:57
 
Kam na ty hovadiny chodíte, do Fabriky?


[ Odpovědět ]

Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 07:12:46
Ještě jedna poznámečka - nevíte někdo,proč slavná firma Chládek a Tintěra nepokračuje v přípravě stavebních pozemků v Blanické ulici? Že to chce zřejmě město prodávat za přemrštěné ceny? A lidi jim to už nebaští,už kvůli začínajíci nedostupnosti hypoték?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 11:04:53
 
Nemusíš mít obavy. Cena byla 2.500/m2 a už je to všechno prodaný.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 11:38:40
 
Cena je 1200 a ještě prodej nezačal .


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 11:51:14
 
Radio Jerevan - Cena ještě není stanovena.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 13:35:29
 
A proč samo město nepostaví na oné parcele u Cihelny nějaký barák s byty pro obyvatelstvo? Proč vše svěřovat soukromým developerům? Víc obecních bytů by vůbec nevadilo v Humpolci...Ovšem nejsou


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Úterý, 01.08. 2017 - 14:13:02
 
tak proč to tam zarůstá trávou?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Středa, 02.08. 2017 - 10:58:32
 
Prodej tohoto pozemku byl dávno schválen, asi se čeká na souhlas s realizaci záměru výstavby bytových domů. Trávou pozemek nezarůstá, Dočkal na něj nechal navézt hlínu ze základů domu, který realizuje v ul. Hálkova, kousek od parku Lnářská. Snad za užívání pozemku zaplatí městu příslušný poplatek?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 08:10:00
 
Ono stavet v Humpolci bytove domy neni zadne terno.
Na Kasalce nejsou nektere byty prodane dodnes.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 09:10:53
 
Za dva miliony ? To se nemůžete divit


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 11:41:07
 
ale pořád za méně než půlku než třeba v Praze .....


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 13:04:30
 
Praha v tomhle těžko může být ukazatelem.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 13:32:06
 
Tady spíš někdo myslel holobyty pro socky.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 14:09:54
 
Určitě ne holobyty. Normální menší byty bez soukromého developera. Tedy objekt vystavěný městem za nájemné v místě obvyklé. Normálních zájemců by jistě bylo dost. A takové byty chybí.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 03.08. 2017 - 15:12:49
 
A právě proto se bytový dům staví na Horním náměstí vedle fary?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.08. 2017 - 07:15:08
 
Sehnat dnes najemnika co radne plati, nedela bordel a nedevastuje byt, je celkem tvrdy orisek.


[ Odpovědět ]

Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.08. 2017 - 09:21:54
Tak ten obskurní spolek prý bojuje za občany, jsem se z příspěvků dozvěděl. Ještě by nám mohli sdělit, za kolik že obyvatel města bojují, já takového občana Humpolce neznám . Mě je jasné, že bojují jen a pouze za své zájmy ! Občany města mají u zádele to je patrné z jejich házení klacků pod nohy radnice. Nelze přeci do nekonečna poslouchat a číst ty jejich lži o tom, že nové autobusové nádraží v prostorách ICOMU bude horší nežli stávající, o tom že občané Humpolce nepotřebují další obchody atd. Vše je právě naopak. Bohužel se jim daří neustále mařit záměry města a mají z toho ještě škodolibou radost. Nezbývá než držet vedení města/JEDNO Z JAKÉ STRANY/palce, aby se mu podařilo záležitost vyřešit ku prospěchu drtivé většiny obyvatel Humpolce.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.08. 2017 - 09:43:27
 
A tak zájmy Bonzparty jsou přeci jasné .


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.08. 2017 - 10:04:05
 
Tak ty drtivá většino zařiď anketu aby se lidi mohli vyjádřit. Zatím tu proběhla jen petice s circa 1200 podpisy a na facebooku je skupina víc než čtyř stovek humpoláků co chtějí zachovat autobusák na původním místě. Ještě jsem nepotkala nikoho horujícího pro ten váš kšeft s pomateným Kratochvílem. Asi jste nějaké tajné bratrstvo?


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.08. 2017 - 10:42:27
 
Hm, 1200 podpisů. Autentických jich bylo kolem 500. Zbytek byli lidé mimohumpolečtí, neexistující, či zdvojení. Spolek práskačů jen lže. Dokonce nedávno ve Fabrice žalovali na starostu ministru Pilnému. Ten je slušně poslal někam.


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.08. 2017 - 13:47:14
 
I mimohumpolečtí vo se vyjádřit k AN. Možná víc než humpoláci, protože ho více používají....


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Pátek, 04.08. 2017 - 16:32:08
 
Hm, takže jen budeš dál nenávistně žvanit a žádnou anketu kde by se lidi mohli vyjádřit nezařídíš. Přitom seš evidentně pán všemohoucí. LOL


[ Odpovědět ]
Re: Na přesunu nádraží ICOM trvá, po průtazích však přišel o investora (Hodnocení: 0)
Od: Anonymní - Čtvrtek, 10.08. 2017 - 07:57:09
 
Tak počkat. Petice zněla k vyjádření nesouhlasu s prodejem městského parkoviště v ul. Lnářská a tak jsem ji i podpisoval. Na to mám jako občan města právo oslovit zastupitelstvo. Nikdy bych se nepřipojil k něčemu, co by jakkoli zasahovalo či směřovalo k omezení vlastnických práv kohokoli, i ICOMU. Takže žvanit můžu jen do něčeho, co si myslím, že můžu ovlivnit. Nesměrujte mne k nějakým "sluníčkářům" kurv...cím beztrestně snahy a investice jiných.


[ Odpovědět ]




Všechny obchodní známky, názvy a články patří jejich právoplatným vlastníkům, komentáře patří jejich odesílatelům. Komentáře jsou moderovány, pravidla jsou uvedena v záhlaví formuláře pro odeslání. Upozornění na závadný obsah zasílejte na adresu redakce@humpolak.cz.

(c) 1999 - 2008 Občanské sdružení Humpolák


Powered by Copyright © UNITED-NUKE - upravil a implementoval AXL Systems
Všechna práva vyhrazena.
Web pohání Copyright © Redakční systém UNITED-NUKE. Všechna práva vyhrazena.
Čas potřebný ke zpracování stránky: 5.10 sekund


Tvoje Účetní     Petra Plast     Knihkupectví Jana Zábrany      Maryška Elektrocentrum