Krajský úřad Kraje Vysočina informoval o změnách v jízdních řádech autobusů na lince 350030.
Krajský úřad Kraje Vysočina informoval o změnách v jízdních řádech autobusů na lince 350030 Pelhřimov – Humpolec – Havlíčkův Brod, které vejdou v platnost od 1. března 2020. Důvodem je reakce na aktuální situaci na silnici a na přidání dvou spojů na lince 350290 Humpolec – Křelovice -Košetice – Pacov – Tábor.
Co se týče linky Pelhřimov – Humpolec – Havlíčkův Brod, nově bude platit odjezd ze zastávky Havlíčkův Brod, dopravní terminál v 6:10 hodin. Odjezd ze zastávky Humpolec, aut. nádr. bude v 6:53 hodin s příjezdem do Pelhřimova, aut. nádr. v 7:20 hodin. V případě trasy Humpolec, Poliklinika – Havlíčkův Brod, dopravní terminál vyjde příjezd do Havlíčkova Brodu na 13:51 hodin, což je o pět minut více oproti dosavadnímu stavu.
Na lince 350290 pak dojde k přidání dvou spojů 1 a 6, a to kvůli odvozu dětí ze základní školy Želiv. Autobus pojede v 15:20 hodin ze zastávky Humpolec, aut. nádr. do Želiva. Zpět do Humpolce se vrátí v 15:53 hodin.
Odkazy
- Linka Pelhřimov – Humpolec – Havlíčkův Brod [PDF, 87 kB]
- Linka Humpolec – Křelovice -Košetice – Pacov – Tábor [PDF, 80 kB]
No jízdní řády na houby. Nic na nic nenavazuje. A proč jsou tak dlouhé přestávky na tzv.autobusáku na spoji Pe – HB? 10 min je příliš. Než přijedu k mlíčňáku….. už jsem psala na kraj,odpověď ble,ble…..
Většina nákladů na hromadnou dopravu je hrazena z daní všech pomocí dotací.
Ti co mohou, si platí za auto.
Ti co nemohou, kodrcají v busech a čekají na spoje.
Aneb socialismus v praxi 🙁
Pokud ta firma není schopna si na to vydělat,ať skončí. Holt Kratochvíl je tady malý Babiš,taky žije jen z dotací. A probuďte se. Dyť je všade moc aut. Je potřeba něco udělat něco s hromadnou dopravou. Jen chtít. Na Moravě to jde.
Probudit byste se měl Vy. Hromadná doprava je systém založený na dotacích. Pokud tu nebude jezdit ICOM, bude tu někdo jiný, komu bude kraj sanovat náklady na „dopravní obslužnost“. Je to dané zákonem, pokud se o problematiku začnete více zajímat, dojde Vám, proč se libovolnému dopravci vyplatí převážet vzduch v nových blýskavých busech.
Jiank hlasitě souhlasím s tezí, že by si hromadná doprava na sebe měla vydělat. A spolu s tím zrušit dotace na ztrátové spoje. Jen mi ukažte politika, který ustojí rušení letitých autobusových spojů a vlakových tratí 😉
Trendem v mnoha zemích je právě MHD..Dostat lidi z aut. Máte pravdu, že dopravce vozí vzduch ve velkých autobusech. Není problém,aby koupil menší typy autobusů, zvláště na spoje jezdící třeba kolem 18.30 hod. Tam už nejede víc jak 10lidí. Ovšem to by musel dopravce chtít investovat. Na dopravu se doplácelo vždy a to i za socialismu. Jenže tehdy to lidem nevadilo, jezdilo víc lidí,jiný pracovní cyklus. Ale určitě není v zájmu velké většiny veřejnosti, aby se vše rušilo a nikde ani autobus/vlak.
Pri dobre zivotni urovni je velmi tezke dostat lidi z aut do busu.
Na to byl dobry socik.