V posledních dnech se nám tady pěkně rozjela diskuze mimo jiné o „tý dnešní mládeži“. Dneska jsem zrovna shodou okolností narazil na článek „Dříve mládež. Dnes to jsou teenageři“, který rozebírá cílovou skupinu (rozuměj reklamně) 16 – 19 let.
Tento článek vychází z průzkumů několika agentur, zabývá se prioritami a hodnotami (rozuměj těmi, které jsou zase důležité pro reklamu) dnešní mládeže i porovnáním s dobou dřívější a to jak v Čechách tak v okolních zemích. Celý článek si můžete přečíst na http://ihned.cz//2-14677250-001000_d-3a
„Tak to je rychta!“ 🙂
Ale článek, kde slovo „gossip“ překládají jako „povrchní“ u mě moc velkou důvěru nemá. 🙂
cituji:
„co se v angličtině nazývá „gossip“ a do češtiny trochu nešťastně překládá jako „povrchní“.
Jinak ihned je portal renomovanych ceskych ekonomickych novin „hospodarske noviny“ jejichz soucasti je odborny casopis „marketing a media“ (teda on neni priloha HN, vychazi samostatne, ale patri do jejich portfolia). Sefredaktorem MaM je Daniel Köppl a ten je autorem tohoto clanku, jinak casto citovany odbornik na marketing, komunikaci, media atd
jinak ti nefungujou stranky http://axlsystems.amjawa.com/ 🙁
Nojó kurňa, ale co mám dělat. Když já mám takovou návštěvnost, že už mi to server neutáhne, je přetíženej a na novej server nemám. Ten bude až někdy za půl roku. 🙂