Značka Bernard získala významné ocenění, třetí místo v novinářské anketě Naše pivo 2004, pořádané v rámci prestižní soutěže České pivo roku 2004. Naše pivo 2004 je jediná novinářská anketa popularity jednotlivých značek piv.
Anketa, kterou tradičně každoročně pořádá Český svaz pivovarů a sladoven ve spolupráci s médii z celé České republiky, porovnává, jak se popularita a image piv mezi sebou vyvíjí, jaké je povědomí o jednotlivých značkách.
V letošním roce hlasovalo 102 redakcí a nezávislých novinářů, což je nejvíce v historii soutěže. Hlasující novináři vybírají 5 značek z listiny piv vyrobených v České republice a konečné pořadí vznikne prostým součtem všech hlasů.
„Tohoto umístění si velice vážíme, protože jej udělují novináři, což jak je známo, jsou významní konzumenti a skuteční znalci piva.“ říká s úsměvem Stanislav Bernard, spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard a dodává:
„Je to mimořádný úspěch, zůstaly za námi mnohem větší pivovary.“
Výsledky byly vyhlášeny 30.9.na slavnostním večeru v pražském hotelu Intercontinental.
„České pivo jako národní nápoj se stalo pojmem doma i v cizině, je součástí naší historie i kultury.“ uvedl Jan Veselý, předseda Českého svazu pivovarů a sladoven. „Proto pořádáme tuto soutěž kvality piv nejen mezi odborníky, ale zajímá nás rovněž názor médií na naše pivo – obojí je určitým měřítkem a signálem spotřebitelům i výrobcům,“ dodal Jan Veselý.