Zavádíme online rezervaci schůzky

V říjnu jsme na městském úřadě zavedli vyvolávací lístkový systém. Nyní systém rozšiřujeme o online rezervaci schůzky.

Objednání termínu schůzky je možné na přepážky dopravních agend, osobních dokladů, evidence obyvatel a služby CzechPOINT.
Online rezervace je dostupná na webových stránkách města v záložce Úřad on-line pod položkou Elektronické objednání nebo přes odkaz bit.ly/OnlineRezervaceUradHumpolec
Po vyplnění údajů obdržíte kód, který po vstupu do budovy úřadu zadáte do terminálu, jenž vám vydá pořadové číslo. Systém pak řadí objednané klienty přednostně mezi osoby bez objednání.
Objednání není možné na ověřování podpisů a dokumentů, které funguje na matrice bez vyvolávacího lístkového systému.
Více informací naleznete na bit.ly/OnlineRezervaceHumpolecInformace
Zavádíme online rezervaci schůzky

Axl

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Poradenství k dani z nemovitých věcí

Čt Led 2 , 2025
Pracovníci Finanční správy poskytnou v Humpolci konzultace k dani z nemovitých věcí.

You May Like

Témata