V souvislosti s finišující kvalifikací o účast na fotbalovém Mistrovství světa 2010 v Jihoafrické republice vypisuje Rodinný pivovar BERNARD pivní prémii pro slovenskou fotbalovou reprezentaci. V případě jejího vítězství nad reprezentací Slovinska získá každý hráč a člen realizačního týmu Slovenska 80 litrů nepasterizovaného piva BERNARD, tedy množství piva, které na Slovensku v loňském roce v průměru vypil jeden člověk.
„Samozřejmě víme a respektujeme,
že oficiálním partnerem fotbalové reprezentace Slovenska je
pivovar Corgoň,“ říká Stanislav Bernard a doplňuje: „Cítíme
však, že je třeba fotbalovou reprezentaci Slovenska v tomto
případě motivovat i českým pivem. Držíme Slovensku palce a
věříme, že nad Slovinskem zvítězí.“
Česká fotbalová reprezentace již
nemá postup ve svých rukou. I kdyby svá zbývající dvě utkání
s Polskem a Severním Irskem vyhrála, nemusí jí to k účasti
v baráži o postup stačit. K tomu je třeba „bratrská“
výpomoc, tedy vítězství Slovenska nad Slovinskem.
Za pro pivovar trochu toho pivka celkem slušná reklama. Každopádně za dobrý propagační tah pochvala .
Jen nevím jak by to dopadlo, kdyby podobný nápad dostala třeba kafilérka ve věži ….
no, dostali by kazdy 10litru Magi 😀
A kdyby naši prohráli, dostanou za trest každý 80 litrů Corgoně:-)
10 litrů magi by bylo za výhru a koupel v základní surovině magi za prohru 🙂 Jo a už vím, co si dnes nedám do polivky 🙁
Je vidět,že pan Bernard už neví jak by udělal propagaci svým výrobkům.
Otázkou je jak se k tomu postaví Heineken Slovakia majitel značky Corgoň.
No já bych spíš řekl, že to naopak moc dobře ví. A dělá to dobře. Že to ostatní nenapadne je jejich mínus. A Heineken se s tím zcela jistě nějak popere, i když bude remcat. Pokud vím, tak podobná akce už tu byla kdysi s hokejistama. Prazdroj se taky zlobil, ale to bylo tak asi všechno co s tím mohl dělat. :))))
Na místě Heinikena bych si to smluvně ošetřil tak, aby nikdo zúčastněný nemohl žádný takový konkurenční dárek přijmout.
V opačném případě je zde prostor k reklamě pro každého. Je vidět, že v případě pivovarů není problém za pár piv udělat celkem slušnou propagaci kdekoliv. A nakonec proč ne? Svět je o šikovných a nápaditých lidech. Ty ostatní jsou jen pasažéři.
Jen by mě zajímalo, jak rád bude pan Bernard to pivo těm klukům Slovenskejm dávat, až oni dneska vyhrajou a ty naše lemry to rupnou s těma pšonkama. :DDD
Je to o marketingu a ten Bernardův je nápaditý.
Gratulace našim za výhru nad Polskem.
Tak teď půjde ušetřené pivo místo na Slovensko do San Marina ??
Kéž by to tak bylo!:)
No, pan Bernard do motivace šel: http://www.humpolak.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=4822
:))))
Ono by to mozna chtelo nasypat to pivko jak do San Marina aby udelali zazrak tak do Slovinska aby to tam tak nehrotili!:)))
Přesně, my ty Slovince „vožereme“ a oni nám podepíšou, co budeme chtít. :-))
Máš pravdu.