V Humpolci 6. 5. 2014 – Pro Rodinný pivovar BERNARD začala letní sezona již v dubnu, alespoň dle objemu prodaného piva. Letošní dubnový výstav totiž dosáhl 24.026 hl, což představuje meziroční nárůst o celých 31 procent. Celkově se v prvním čtvrtletí vyrobilo a prodalo 72.272 hl nepasterovaného piva, zatímco loni to bylo 62.408 hl, což představuje nárůst téměř o 16 procent
Tiskový mluvčí pivovaru, Zdeněk Mikulášek, za úspěchem nevidí pouze příznivé počasí, ale i velký zájem lidí o chuťově zajímavější pivní speciály, nefiltrovaná a nealkoholická piva. „Lidé stále častěji vyhledávají zajímavá piva s osobitým charakterem,“ vysvětluje a zároveň dodává: „Důležitý je i přístup našeho obchodního týmu, kvalitní servis, schopnost pružně reagovat na požadavky trhu a jejich naplnění.“
Rodinný pivovar BERNARD v loňském roce poprvé vystavil více než 200 tis. hl alkoholického piva, čímž ztratil nárok na zvýhodněnou sazbu diferenciované spotřební daně, kterou v polovině devadesátých let vybojoval Stanislav Bernard pro malé a střední pivovary v České republice.
Konec tiskové zprávy.
Zdeněk Mikulášek 565 300 215, zdenek.mikulasek@bernard.cz
www.bernard.cz, www.facebook.com/Bernard.cz