Humpolec 25. 10. 2013 – Je tomu 22 let, co na český pivní trh vstoupila zcela nová značka – BERNARD.
Dnes se dá napsat, že nevstoupila, ale vlétla. Trojice tehdejších spolumajitelů na podzim roku 1991 (přesně 26. 10.) vydražila zdevastovaný pivovar v Humpolci, nicméně hned v následujícím roce dokázala prodat 4x více nepasterovaného pivo než původní státní podnik v roce předchozím. Po překonání složitých devadesátých let BERNARD postupně roste a po 22 letech předpokládá výstav téměř 10x větší, než byl před privatizací v roce 1991.
„Hospodářské výsledky pivovaru dokazují, že tehdy zvolená cesta, vařit poctivé české pivo, byla správná,“ vzpomínají současní majitelé Stanislav Bernard a Josef Vávra a dodávají: „Prvních deset let bylo hlavně o přežití, o zachování provozu. Větší investice jsme si mohli dovolit až v posledních letech. V letošním roce např. investujeme do budov a nové technologie téměř 100 milionů korun a v následujících pěti letech jsme připraveni proinvestovat téměř 750 milionů.“
Rodinný pivovar BERNARD získává mnohá ocenění, ať již v degustačních či jiných soutěžích. Tento týden se tato „sbírka“ rozrostla o další přírůstek – pivovar obdržel „Uznání firmě za přínosnou spolupráci s radnicí města Humpolec“, a to v soutěži Město pro byznys. Starosta města, pan Mgr. Jiří Kučera, k ocenění říká: „Velmi mě potěšilo, že tuto trofej získal právě Rodinný pivovar BERNARD. Jsem rád, že byl oceněn přínos firmy, která se dlouhodobě zajímá o život v Humpolci a především jej významně podporuje.“
Hospodářské výsledky pivovaru leden – září 2013/2012
2013 2012
Obrat 344,8 MCZK 321,2 MCZK
HV čistý 54,7 MCZK 45,7 MCZK
Ziskovost (HV čistý/obrat) 15,85 % 14,23 %
Počet zaměstnanců (pivovar) 150 143
Výstav piva 177,7 THL 164,7 THL
Tržby za pivo 322,6 MCZK 302,4 MCZK
Informace: Zdeněk Mikulášek, tiskový mluvčí
565 300 215, zdenek.mikulasek@bernard.cz,
Dobře to hoši vedou,jen tak dál !
Jsem rád, že Rodinný pivovar BERNARD patří mezi ty společnosti, které jsou známy i za hranicemi naší země. A díky za podporu všech akcí, na kterých se podílíte minimálně věcnými cenami!
dodnes vzpomínám na první etikety s logem Bernard.Byly první a vůbec nejhezčí v historii firmy
Tak s tím souhlasím. Retro jak blázen, já bych se k nim vrátil, ty nové, né že jsou ošklivé, ale mně se zase tak moc nelíbí.
este kdyby zacali kuci varit Weizenbier…..