V jubilejním 10. ročníku prestižní soutěže Zlatý středník, která hodnotí firemní publikace určené k reprezentaci společnosti či jeho výrobků vůči zákazníkům, obsadil magazín Vlastní cestou vydávaný Rodinným pivovarem BERNARD první místo mezi všemi firemními časopisy a magazíny z celé České republiky a to již potřetí za sebou.
„Prestižní soutěže Zlatý středník se zúčastňujeme
pravidelně od roku 2006 a za tu dobu jsme získali celkem již devět ocenění. Na
prvním místě jsme již po čtvrté, nyní jsme dosáhli
dokonce hattricku“
hodnotí výsledek vydavatel magazínu
Stanislav Bernard a dodává: „Současně
jsme získali i Zvláštní ocenění Zlatou
literu za přínos v úvodnících, kde máme možnost prezentovat své názory
na dění ve společnosti.“
Magazín
Vlastní cestou tvoří redakční rada čítající pět lidí a nejcennější je, že
všechny texty a fotografie jsou původní. Vyhlašovatelem soutěže Zlatý středník
je PR Klub České republiky, v letošním roce bylo přihlášeno 137 soutěžních
prací.
Co
je Zlatý středník…
Profesní
soutěž hodnotící firemní média, resp. hodnotí a oceňuje firemní periodické a
neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků
a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Od roku 2002
tak každoročně oceňuje periodika a to jak tištěná, tak elektronická a nově i
jejich dílčí texty.
Přihlášená
periodika procházejí tříkolovým hodnocením. V prvním kole odborní garanti
jednotlivých kategorií posoudí přihlášené tituly a určí, které postoupí k
dalšímu hodnocení. V druhém kole se sejde odborná porota, aby vytvořila užší
výběr. Poslední kolo se pak věnuje detailnímu hodnocení, z
něhož vzejdou vítězové jednotlivých kategorií.