Humpolec, 5. 12. 2013 – Rodinný pivovar BERNARD připravil před obdobím svátků vánočních hned dvě novinky, které zapadají do dlouhodobé strategie prémiové značky. Uvařil nefiltrovanou jedenáctku a čtrnáctku a doplnil tak již stávající desítku a dvanáctku do ucelené řady.
„Ucelená
řada světlých nefiltrovaných piv je na českém pivním trhu ojedinělá,“ vysvětluje záměr Stanislav Bernard
a dodává: „Dvanáctistupňové nefiltrované
pivo vaříme již mnoho let, v loňském roce jsme na trh přišli
s nefiltrovanou desítkou, která se stala doslova prodejním hitem. Proto
jsme se tedy rozhodli uvařit i nefiltrovanou jedenáctku a čtrnáctku. Zákazník
tak má možnost vybrat si ze čtyř stupňovitostí a současně si může vychutnat
pivo v podobě, v jaké jej degustuje náš sládek přímo v ležáckém
sklepě.“
Všechna piva Rodinného pivovaru
BERNARD jsou nepasterizovaná, vyráběná tradičním výrobním postupem
s použitím pečlivě vybraných surovin. Díky vynechání pasterizace a
filtrace může být toto pivo lehce zakalené.
„Zákazníci
mají zájem o chuťově zajímavá piva s osobitým charakterem,“ říká Tomáš
Lipták, marketingový ředitel a dodává: „Proto
každé z řady nefiltrovaných piv BERNARD má i svou vlastní sklenici, což
podtrhne jejich výjimečnost.“
Výstav
Rodinného pivovaru BERNARD od roku 2001 trvale stoupá a v letošním roce se odhaduje objem
prodeje na 228 až 230 tis. hl piva, což představuje cca 8procentní meziroční
nárůst. Překročením výstavu 200 tis. hl alkoholického piva přichází BERNARD o
výhodu diferenciované spotřební daně, kterou před lety Stanislav Bernard
vybojoval jako prezident Českého svazu malých nezávislých pivovarů pro malé a střední
pivovary. I díky této dani se podařilo zachovat v České republice větší
chuťovou rozmanitost, zachránit několik pivovarů a podpořit vznik nových
minipivovarů.
NEFILTROVÁNO:
10°
BERNARD 4,2 % OBJ. ALK.
11°
BERNARD 4,6 % OBJ. ALK.
12°
BERNARD 5,0 % OBJ. ALK.
14°
BERNARD 6,0 % OBJ. ALK.
Konec
tiskové zprávy.
Zdeněk
Mikulášek 565 300 215, zdenek.mikulasek@bernard.cz