Tisková zpráva – Rodinný pivovar Bernard a.s. podává podnět Radě pro reklamu, na přezkoumání napodobující a poškozující reklamní kampaně společnosti EUROTEL GO svou cestou.
Tím, že společnost EUROTEL napodobila princip reklamní kampaně Bernard vlastní cestou, vzniká při nepoměru finančních prostředků obou firem investovaných do reklamy reálné riziko, že spotřebitelé budou uvedeni v omyl a díky masivnosti reklamy používané společností EUROTEL, mohou nabýt dojmu, že naopak naše firma napodobuje myšlenky reklamní kampaně Go svou cestou.
Jsme přesvědčeni, že tak významná společnost jakou bezesporu EUROTEL v České republice je, by skutečně měla jít svou cestou a nezneužívat reklamní nápady Rodinného pivovaru Bernard.
Navrhujeme, aby Rada pro reklamu podnikla veškeré kroky k tomu, aby se společnost EUROTEL zdržela dalšího využívání zaměnitelné a napodobující reklamní kampaně a zastavila její další používání.