Praha, Humpolec, 30. září 2011 – Svatováclavské slavnosti českého piva, na kterých byla vyhlášena oficiální ocenění pro rok 2011, přinesly Rodinnému pivovaru BERNARD k jeho letošním dvacetinám nádherný dárek v podobě několika ocenění.
O jednom z nich lze dokonce napsat, že je přelomové. Je jím vítězství v novinářské anketě Naše pivo.
"Novinářská
anketa Naše pivo je zcela výjimečná. Hlasování desítek redakcí z celé
České republiky vyjadřuje oblíbenost značek a zároveň i to, jak lidé
vnímají chuť piva," vysvětluje Stanislav Bernard a dodává: „Že
jsme první značkou, která v této anketě dokázala ukončit dosavadní
nadvládu Plzeňského Prazdroje a porazila i všechny ostatní největší
značky, je pro nás obrovským úspěchem a dokazuje to, že naše rozhodnutí
zachovat tradiční výrobní postupy a nemyslet jen na zisk je správné.“
Současně Rodinný pivovar BERNARD obhájil vítězství v Dámské pivní volbě, anketě iniciované Prvním dámským pivním klubem. „Tato soutěž nemá ve světě obdoby. A že se nám podařilo prvenství obhájit, z toho jsem doslova nadšen,“ uvedl včera spolumajitel pivovaru Stanislav Bernard. „Daří se nám naše pivo vařit a prezentovat jako ušlechtilý nápoj, který si vychutnává čím dál více žen,“ doplnil Bernard.
Úspěch
piva BERNARD podtrhují i výsledky v degustační soutěži České pivo, kde
získalo zlato v jedenáctistupňových a stříbro ve dvanáctistupňových
ležácích. Kategorie jedenáctistupňových piv byla v letošním roce
vyhlášena poprvé.