Humpolec, Praha 13.10. 2005 – Rodinný pivovar Bernard zahajuje vydávání nového magazínu s názvem Vlastní cestou.
Bernard je první pivovar, který přichází s magazínem zaměřeným na životní styl. Vedle svých názorů a úspěchů, má v úmyslu v magazínu představovat především zajímavé lidi a mimořádné události.
„Vlastní cestou – zní náš slogan. Hledáme cesty, po kterých jiní nechodí.“ vysvětluje vznik magazínu spolumajitel pivovaru pan Stanislav Bernard a doplňuje: „Magazín postavený na zajímavých textech a působivých fotografiích, je další způsob, jak komunikovat s veřejností. Firemní magazíny vydávají mnohé společnosti, ale většinou prezentují a propagují své produkty. My se opět vydáváme vlastní cestou. Samozřejmě budeme psát také o tom, co jsme v pivovaru udělali, v čem jsme dobří, lepší než ostatní, ale více stránek věnujeme něčemu jinému. Událostem ve sportu, umění a kultuře, připravujeme zajímavé rozhovory s lidmi, kteří jdou také vlastní cestou.“
První číslo o třicetišesti stránkách vychází nákladem 18 000 výtisků. Magazín Vlastní cestou vychází čtvrtletně, objednat si jej můžete na www.bernard.cz.
Opět mi nezbývá nic jiného, než konstatovat i zde, že i v oblasti mediální patří BERNARD k nejlepším. Míla
jojo vždycky se trefí do toho, co zrovna frčí a magazínů je stále málo a s podobným zaměřením je úspěch skoro jistý
Magazín si na webových stránkách pivovaru Bernard můžete také stáhnout ve formátu PDF do Vašeho počítače a prohlédnout a přečíst si ho v něm.
Magazín je vcelku příjemný, zajímavé fotky. Jediná věc mne zarazila – a to výrok Vytvoříme kultovní značku. Mám takový pocit, že nějaké dílo se stane kultovním proto, že kultovní prostě je – je jiné, převratné, neortodoxní, geniální… Kult potřeboval vytvořit Hitler a nebo Stalin.
Jestli chce kult někdo uměle vytvářet – dřív a nebo později se to obrátí proti němu.
:))) Dobrý postřeh.
A ještě jedna věc – která značka je podle něj vlastně „kultovní“? Jestli myslí Cocacolu,Adídas a spol. tak to je mládenec kapku „out“ – abych použil slovník těch, co jsou dneska fakt úplně „in“.
Je to jen marketing, asi myslel kreativec nebo jak si říkají, že Bernard bude něco jiného, jako třeba „lenonky“ mezi brýlemi a to se myslím děje. Kultovní není nejznámější, ani to neznamená, že se ke značce Bernard pivaři modlit :)) n
Každopádně svůj magazín dnes má každá „lepší značka“. Ten Bernardův je opravdu atraktivně zpracovaný a fotografie (alespoň podle PDF) jsou vynikající. Magazín propaguje i město (vedle KB apod.) což já osobně považuji za obrovské plus pro Humpolec. Těším se na tištěnou podobu až dorazí.
No,než magazín,tak bych byl raději,pokud by nám Bernard do Humpolce dodal tohleto http://www.ivankukamarade.cz/ – když už je to GS…
To snad není jeho starost, ale Infocentra nebo kina, snad se také dočkáme, vypadá to podle www i obsazení dobře, ale ještě jsem neviděl…
Netvrdím,že je to jeho starost – jen si myslím, že by to bylo i v jeho zájmu.