Bernard vydává magazín Vlastní cestou

10

Humpolec, Praha 13.10. 2005 – Rodinný pivovar Bernard zahajuje vydávání nového magazínu s názvem Vlastní cestou.


Bernard je první pivovar, který přichází s magazínem zaměřeným na životní styl. Vedle svých názorů a úspěchů, má v úmyslu v magazínu představovat především zajímavé lidi a mimořádné události.
„Vlastní cestou – zní náš slogan. Hledáme cesty, po kterých jiní nechodí.“ vysvětluje vznik magazínu spolumajitel pivovaru pan Stanislav Bernard a doplňuje: „Magazín postavený na zajímavých textech a působivých fotografiích, je další způsob, jak komunikovat s veřejností. Firemní magazíny vydávají mnohé společnosti, ale většinou prezentují a propagují své produkty. My se opět vydáváme vlastní cestou. Samozřejmě budeme psát také o tom, co jsme v pivovaru udělali, v čem jsme dobří, lepší než ostatní, ale více stránek věnujeme něčemu jinému. Událostem ve sportu, umění a kultuře, připravujeme zajímavé rozhovory s lidmi, kteří jdou také vlastní cestou.“
První číslo o třicetišesti stránkách vychází nákladem 18 000 výtisků. Magazín Vlastní cestou vychází čtvrtletně, objednat si jej můžete na www.bernard.cz.

kapik

10 thoughts on “Bernard vydává magazín Vlastní cestou

  1. Opět mi nezbývá nic jiného, než konstatovat i zde, že i v oblasti mediální patří BERNARD k nejlepším. Míla

    1. jojo vždycky se trefí do toho, co zrovna frčí a magazínů je stále málo a s podobným zaměřením je úspěch skoro jistý

  2. Magazín si na webových stránkách pivovaru Bernard můžete také stáhnout ve formátu PDF do Vašeho počítače a prohlédnout a přečíst si ho v něm.

  3. Magazín je vcelku příjemný, zajímavé fotky. Jediná věc mne zarazila – a to výrok Vytvoříme kultovní značku. Mám takový pocit, že nějaké dílo se stane kultovním proto, že kultovní prostě je – je jiné, převratné, neortodoxní, geniální… Kult potřeboval vytvořit Hitler a nebo Stalin.
    Jestli chce kult někdo uměle vytvářet – dřív a nebo později se to obrátí proti němu.

      1. A ještě jedna věc – která značka je podle něj vlastně „kultovní“? Jestli myslí Cocacolu,Adídas a spol. tak to je mládenec kapku „out“ – abych použil slovník těch, co jsou dneska fakt úplně „in“.

        1. Je to jen marketing, asi myslel kreativec nebo jak si říkají, že Bernard bude něco jiného, jako třeba „lenonky“ mezi brýlemi a to se myslím děje. Kultovní není nejznámější, ani to neznamená, že se ke značce Bernard pivaři modlit :)) n
          Každopádně svůj magazín dnes má každá „lepší značka“. Ten Bernardův je opravdu atraktivně zpracovaný a fotografie (alespoň podle PDF) jsou vynikající. Magazín propaguje i město (vedle KB apod.) což já osobně považuji za obrovské plus pro Humpolec. Těším se na tištěnou podobu až dorazí.

          1. To snad není jeho starost, ale Infocentra nebo kina, snad se také dočkáme, vypadá to podle www i obsazení dobře, ale ještě jsem neviděl…

          2. Netvrdím,že je to jeho starost – jen si myslím, že by to bylo i v jeho zájmu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Výsledek ankety Naše pivo 2005

Čt Říj 13 , 2005
Bernard lepší, než v loňském roce Humpolec, Praha 13.10.2005 – Značka Bernard získala významné ocenění, třetí místo v novinářské anketě Naše pivo 2005, pořádané v rámci prestižní soutěže České pivo roku 2005.

You May Like

Témata