tisková zpráva
Humpolec, Portorož, 25.10.2002 – Rodinný pivovar Bernard získal další ocenění do své sbírky úspěchů, tentokrát se však nejedná o kvalitní nepasterizované pivo, ale o webové stránky pivovaru.
Za firemní stránky www.bernard.cz získal Rodinný pivovar Bernard 2. místo, Stříbrné paličky, na prestižním Festivalu reklamy zemí nové Evropy GOLDEN DRUM 2002 ve slovinské Portoroži. Festival proběhl ve dnech 13. 18.10 2002 a webové stránky Bernard na festivalu zastupovaly tvorbu agentury Euro RSCG New Europe.
Z České republiky bylo do soutěže v Portoroži přihlášeno celkem 396 reklamních prací, 17 z nich získalo různá ocenění.
O zisk mezinárodního ocenění se zasloužil především autor stránek, creative direktor Euro RSCG, Dejan Štajnberger, který zisk Stříbrných paliček komentoval slovy: V pivním průmyslu stejně tak jako v reklamě platí stejný recept na úspěch když děláte věci vlastní cestou!
Humpolec, Portorož, 25.10.2002- Rodinný pivovar Bernard získal další ocenění do své sbírky úspěchů, tentokrát se však nejedná o kvalitní nepasterizované pivo, ale o webové stránky pivovaru.
Za firemní stránky www.bernard.cz získal Rodinný pivovar Bernard 2. místo, Stříbrné paličky, na prestižním Festivalu reklamy zemí nové Evropy GOLDEN DRUM 2002 ve slovinské Portoroži. Festival proběhl ve dnech 13. 18.10 2002 a webové stránky Bernard na festivalu zastupovaly tvorbu agentury Euro RSCG New Europe.
Z České republiky bylo do soutěže v Portoroži přihlášeno celkem 396 reklamních prací, 17 z nich získalo různá ocenění.
O zisk mezinárodního ocenění se zasloužil především autor stránek, creative director Euro RSCG, Dejan Štajnberger, který zisk Stříbrných paliček komentoval slovy: V pivním průmyslu stejně tak jako v reklamě platí stejný recept na úspěch když děláte věci vlastní cestou!