Denní provoz, kultura cestování a bezpečnost pro spoluobčany u „mlíčňáku&#

9

„Mlíčňák“ – to je 70 až 80 autobusů denně, do toho kamiony s pivem Bernard začaly testovat možné varianty průjezdu městem, malé i velké dodávky pošty a kurýrů a k tomu bezpočet osobních aut…

Kolem starého autobusáku během pracovního dne nikde nezaparkujete. Podle vedení města je to zcela normální situace, a stačí pouze vyasfaltovat vozovky, aby to nedrnčelo a hladina hluku byla v normě. To že zůstanou zplodiny, permanentní ohrožení chodců i řidičů osobáků se nebere v potaz. A pan starosta říká, že jen „několik“ nespokojenců dělá vlny (první petici podepsalo 1251 petentů). Obrázek o provozu si udělá každý soudný člověk sám. I proto dnes přijďte do městského kina diskutovat s profesionálními odborníky na rozvoj měst, architekty, s jakými dosud komplexní koncepci dopravního rozvoje města vůbec neřešil.
 imageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
převzato z: www.prohumpolecko.cz

Petr

9 thoughts on “Denní provoz, kultura cestování a bezpečnost pro spoluobčany u „mlíčňáku&#

  1. Kde by se vzalo 70 až 80 autobusů to máte pěkně nadsazené pane Machek.Nespokojenců píšete 1251 to není nic.Víte vůbec kolik má Humpolec.

    1. Vážený pane starosto,

      pokud pro Vás 1251 petentů z první petiční akce proti prodeji pozemku parkoviště (z nichž minimálně třetinu pan tajemník Fiala neoprávněně vyškrtal) znamená NIC, nemám k tomu co dodat.
      Věřím, že včerejší beseda s architekty, Vaše vystoupení na konci besedy a pokračování druhou peticí ve stejném znění, ukáže jak kdo se v Humpolci chová a co dává smysl do budoucna.

      Pěkný den Vám přeje Petr Machek, t.č. místopředseda spolku pro Humpolecko

      1. Už jste podal stížnost na „neoprávněné vyškrtání“. Stejné obrázky můžete nafotit na Okružní, Kamarytově, 5.Května atd. Od „mlíčňáku“ jezdí autobusy pokud vím již poměrně dlouho a pokud máte ve městě firmy a obchody a zdravotní středisko tak se asi neobejdeme i bez aut. Pivovar má popisné číslo 1, tak vše ostatní kolem něho se postavilo až potom. Proto se s pivovarskými auty asi taky musíme smířit. Kdysi uprostřed města stál strojírenský podnik a o petici o hluku a dopravě nic nevím. Koncepce dopravy je hezké zaklínadlo, když ji nemá město proč ji nenechá zpracovat Váš spolek. Měli by jste velký trumf. Jedno řešení by bylo : všude pěší zona a vjezd na povolení. Nevím jestli by se to, ale občanům a firmám zamlouvalo.

        1. Jen neználek může napsat nesmysl že se vše postavilo až kolem pivovaru. Pivovar získal číslo popisné 1 až při přečíslování domů ve městě na přelomu 18. a 19. století. Takže z dějepisu máte nedostatečnou.

      2. Vážený pane Machku,
        opravdu si myslíte, že by tajemník v době právě probíhajícího honu a štvanice na vedení města organizované Vámi podobnými, neoprávněně vyškrtal nějaká jména z petice? Přestaňte už napadat každého, kdo s Vámi nesouhlasí, přestaňte lhát a vymýšlet si, a začněte konat, Vy spolci!
        Ladislav

    2. Když číslo 70-80 vydělíta dvěma směry, tak je to 30-40 autobusů jedním směrem a to už je přece hodně reálné při směrech Jihlava, Brod, Pelhřimov a Praha.

    1. Dobrý den,

      ano, úplný digitální záznam spolek pro Humpolecko z besedy s architekty pořídil. Zveřejníme ho na našíich webových stránkách na http://www.prohumpolecko.cz
      Prosíme Vás pouze o trpělivost, protože převedení dlouhého záznamu na formaát youtube.com je časově náročné, a vše děláme za běhu, plně pracovně vytíženi ve svých firmách.

      Děkujeme, že se o dění na besedě zajímáte.

      Petr Machek, spolek pro Humpolecko

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Několik postřehů člena zastupitelstva

St Čvn 17 , 2015
Z pozice zastupitele i jako člověka, který žije v Humpolci si nemohu odpustit několik postřehů.

You May Like

Témata