Petr

83 thoughts on “Fasády historických objektů 2021

      1. Tomu bych i věřil, že se tady budou očerňovat všichni kolem, jen provinilí úřednící, vedení města a pivovarník budou tvrdit, že jsou čistí jak lilie

        Mafiánov jak vyšitej ten náš Humpolec!

        1. Zkuste se přihlásit u některého ze stran nebo hnutí či uskupení v Humpolci a kandidujte. Pomůžete ten Mafiánov porazit. Všichni by o Vás jistě stáli. Lidí na kandidátky je nedostatek a už nyní vím o dvou stranách co pomalu základ připravují.
          Tak co? Půjdete do toho???

  1. I to je jeden z důvodů, proč se lidi v Humpolci nezajímají o komunální politiku. Věděli, že si zde pivovar pod záštitou všech zastupitelů může dělat co chce.

    HUGO na vás, vy mafiáni.

    1. Proberte se trochu a vnímejte realitu. Hugo je jistě opozicí a správně upozorňuje na nedostatky. Souhlasím i s tím, že je třeba vystřídat ODS na postu starosty. Ale obávám se, že k vítězství potřebuje několik věcí.
      1-Získat minimálně 5-7 mandátů, nebo ještě víc.

      2-I při vítězství Hugo bude muset mít minimálně jednoho koaličního partnera. Někteří spoléhají na STAN,bohužel opět kromě jejich stávajícího zastupitele o ostatních slyšet není.

      3-A krok nejdůležitější. Tím bude fakt, aby někdo z jejich zastupitelů byl ochoten vzít funkci ve vedení.
      A to bude asi ten problém největší. Tato stávající čtveřice zastupitelů Hugo je vidět, ale o nikom jiném z jejich kandidátky už slyšet není. Bude to stačit na vedení města po roce 2022?

    1. Od jaktěživa zde byl jen jeden gang a to ODS a lidi na ně a na město přisátý.

      A že se zde konečně objevila aktivní, chytrá a vytrvalá opozice, je pro naše město, jedině dobře.

      A jedinej kdo tady zuří je Stanislav Bernard, šéf gangu

  2. Zaplať Pánbůh za ty Opozičníky.

    Už se tady na to nedalo koukat, jak všichni lezou Bernardovi do zadku, bohužel ještě 2 roky to budeme muset vydržet

  3. O-pozicnik je ale ten, ktery se chce i pres mrtvoly a za kazdou cenu naje☆at na pro nej prospesny flek. Jestli se nam dela spatne z ods, tak abychom z hugen neblili.

    1. Nikdo neví, zda Hugo vůbec bude znovu kandidovat. A kdo vůbec bude roku 2022 nejen u nich na kandidátce.

      1. A já zase slyšel, že HUGO už má kandidátku plnou a doplněnou llidmi, kterým se vystupováni mladých zastupitelů velice líbí.

        Buďte v klidu, HUGO do toho půjde znovu a tentokráte vyhrají.

          1. Rozpadají se, proto vydávají noviny, vymýšlejí projekty, pravidelně se scházejí atp. To vše je symbolem rozpadu

    2. Zatím bliju jen z ODS, KDU a ANO

      Mimochodem ví už někdo, kolik se ušetří za projekt za Panskodomskou, btw další levárna, kterou chtělo naše vedení města pustit (2 mil Kč) žilou?

      Ještě, že na to Hugo upozornilo a nenechalo se opít rohlíkem, jako zbytek 15 zastupitelů.

      A to je důvod, proč jsou u koalice tak neoblíbení, zpřetrhávají staré pořádky

      Zajímalo by mě, kdo a kolik tam měl namazáno, že by křesťan Brukner?

      1. A já vám říkám, že Humpolecgo vyhraje příští volby, kdo jinej?

        A pak nechť se ukážou a sestavěj koalici, bude to mooc zajímavý

  4. Hugo mozna ve volbach zabodujou. Jen pod jinym nazvem a s trochu jinymi lidmi.
    Ale nechme se prekvapit, vse ma svuj cas. :;)

    1. Hugo nemá potřebu se přejmenovávat, či překabátovat. Lidi z jejich kandidátky se nemají za co stydět, na rozdíl od ostatních stran.

      Buďte v klidu HUGO bude kandidovat pod svým názvem HUMPOLECGO! i se stejnými lidmi, doplněné o další chytrý, odhodlaný, aktivní lidi, kteří chtějí Humpolec rozvíjet

          1. Nevím ,proč tak chválíte noviny HUGO, prakticky nic v nich nového není. Jen představování zastupitelů, kteří byli zvoleni, ale opravdového nic. Ano, jiné strany nemají ani to. Bohužel nemají za sebou silného hráče s kapitálem.I o tom to je

        1. Kdo chce, tak v každých Hugo novinách vidí články, které se věnují komunální politice.

          Když bude Hugo sedět zaraženě a tiše v opozičních lavicích, tak jak to předvádí ČSSD nebo KSČ, tak to bude taky špatně.

          Když se Hugo snaží tak jak se zatím v Humpolci žádná oppziční strana nesnažila, tak to je též špatně.

          A ohledně silného hráče?
          Co je pan Bernard v ODS?
          Co je pan Vystrčil v KSČ?
          Co je pan Prokop v ANO?
          Co jsou podnikatelé na kandidátce KDU?

          Na vydání novin 2 x do roka mají všichni, ale problém je, že to není o penězích, ale chuti a ne jedné osoby, ale několika lidí, kteří to dělají jako tým a to nikde jinde v Humpolci nevidím jen v Hugu a to je nepopíratelnej fakt.
          Může být Rýzner jakejkoliv, ale energie má na rozdávání a s ním i ostatní mlaďoši z Huga a to je sympatický.

          Nebo vám snad imponujou znudění a lemplovití lidi ala Jirků, Balnohová, Hrdlička, Čáp, Arnotová či snad nejméně viditelná Kukrechtová?

          1. Nevím. Ne že bych měl všechny zastupitele v lásce, ale nazývat je znudenymi lemply bych si nedovolil. O to víc vyniká kňučení hugofans pokud je někdo pocastuje výrazem ryznerjugend.

          2. Vystrčil v KSČM je už mimo mísu hlavně věkově.

            .Prokop v ANO není členem a ani nedokázal zabránit, aby skupina jejich zastupitelů navrhla odvolání vlastní členky FV Štěrbové. Ano v Humpolci vlastně neexistuje.

            Podnikatelé v KDU žádní nejsou.

            V ČSSD také nejsou žídní

  5. Neskákejte manipulátorům na špek.

    Píše se zde o mafii a úplatcích vedení města

    A najednou to někdo stočí na “rozpad” HUGA

    Kvalitní vrtěti psem, ale téma je jasný:
    Bernard mafiánsky ovládá slabý figurky z radnice a úředníky, kteří se můžou přetrhnout, aby v jeho jménu mohli porušovat zákony a dovolit mu co si zamane.

    A ulice Panskodomská je jasná ukázka vychytralé Bruknerovi rozkrádačky peněz z našeho města, odsouhlasené 15 zaslepenými a bojácnými zastupiteli.

    Řešte jak tyto opovrženihodný, trapný a slaboučký figurky v příštích volbách vyměnit!!!

    Je to naše město!
    Nenechte se oblbnout!
    Zajímejte se o věci veřejné!
    Je to součást vyspělé společnosti!

    1. s dojemnymi kecy o lasce k mestu bez do pece, ti nikdo nezere
      O slozeni radnich rozhodnou volici, tak to nech na nich ty hugengu

        1. Pravdou je, že mi voliči budeme rozdávat karty.

          Máme paměť ( klientelismus, porušování zákonů, zbytečné utrácení peněz, osekávání demokracie) a máme alternativy koho volit.

          Je to na nás, hlvně se na to nevykašlat, jako před 2 roky, kdy byla účast 43%.

          1. Ale bude třeba i nižší. Bohužel- Lidi volit nejdou a když tak volí staré tváře.

        2. Zdendo, jseš přesvědčený, že se ti ty vložené peníze do kampaně vrátí? Možná i ano, ale nesmělo by to být spojeno s tvým jménem.

    2. Ty jo, tak tady už zbývá jen natočit film o hrdinství HUGO vůdců. Jsem zvědav, kdo se ujme role Leni Riefenstahl…😁

  6. Hele drtiva vetsina lidi ty vase zabomysi valky neresi. Mesto je pekne, lidi vcelku spokojeny. A spokojeny lidi nejaky volby nezajimaji. Jinymi slovy, nejaky spolek nema jako takovy sanci i kdyz se tam par schopnych lidicek najde. Ti si musi na radnici najit tu spravnou cestu.

  7. Ale i já sám jsem ještě v posledních volbách volil ODS, zlatá nevědomost.
    A takových lidí bude v Humpolci též spousta. Ano nezajímal jsem se a naivně vycházel z přísloví: Podle sebe soudím tebe.

    A hle co po dvou letech nevidím:
    Pivovarské nedodržování zákonů, klientelismus, bojácní zastupitelé, kteří hlasují podle strachu a né podle svědomí, buranské vystupování pana Kratochvíla, nechuť věci řešit (pan Klap by mohl vyprávět) atd….

    Nechci, aby tyto aspekty převažovaly v našem městě a jsem rád, že mi zde pár aktivních a chytrých lidí otevřelo oči.

    Netvrdím, že vím koho budu volit, ale vím, že 100% již nebudu volit místní ODS.

    Děkujeme, odejděte!

    1. A proč jste volil ODS? To jste nevěděl, že už skoro dlouho sedí v čele? Takže typický volič.. ..Mámo toho znám, to je ten podnikatel,dej mu hlas….

  8. Mnoo takže podle tohoto příkladu je Hugo nevolitelné.
    A tak není jen ODS nebo Hugo. Ať si každý vybere podle chuti, pokud tedy vůbec má potřebu někoho volit.

    1. S chutí budu volit HUGO
      Neznám ze současného zastupitelstva pracovitějšího, chytřejšího a gentlemansky vystupujícího zastupitele, než je pan Voplakal

      Obdivuji jeho styl práce a vystupování

      HUGO! Go go go

        1. Ale jediná má na to být ve vedení města z této současné skupiny jejich zastupitelů.
          Uvidí se koho postaví v roce 2022

      1. Jen trochu kulhá ta úroveň činnosti kontrolního výboru.. Tak pokud by byl jednou tím starostou, možná mu to půjde lépe

        1. Ani mě to nepřekvapuje, naopak byl bych překvapen pokud by slušnost vítězila nad pokrytectvín a podrazáctvím.
          Ale to jsme v říši snů, podívejte se na Zemana na Babiše.

          Tak nepochybuji, že i pokrytec nedodržující zákony nebo podrazák v Humpolci vyhrají, ale HUGU držím palce jelikož dělají správné věci, mají mé sympatie a můj hlas.

  9. Zdejsi agitka Hugen mi prijde takova vehementne detska. Ve mne to moc duvery a uvahy o tom je volit nevzbuzuje.

      1. No soudě dle zdejších prohlášení stoupenců HUGA si spíše myslím, ze pokud by volby vyhráli, začnou po nich mizet jejich oponenti. Z té utocnosti až mrazí, proto ta asociace a termín rýznerjugend.

          1. neplánujete podpálení Reichstagu (radnice), pak svalit vinu na opoziční HUGO a provádět procesy stejné jako Vaši soukmenovci z SS?

        1. Váš vzor J. Goebless, by byl na vás hrdý herr Sturmbannführer!!! provádět zločiny proti lidskosti a ještě to házet na jiné strany? klobouk dolů ODeSeS

      2. vono se jedna o par jedincu, podle me v poctu volicu naprosta marginalita. Spis prani nez realita. Podporu Hugo obecne v HU kvuli potencialu nema valnou. Osoba ZR tomu zrovna nepomaha.

  10. Kéž by v každé straně byl ZR
    Co komu prosím ZR udělal a prosím fakta?
    Opět zde cítím jen závist.
    Mrkněte na jeho aktivity a přeneste si je na jiné podnikatele nejen z Humpolce. Jsem přesvědčen, že by byl život v ČR daleko lepší, kdyby se všichni podnikatelé chovali ja Rýzner

    1. Pan ZR není v žádné straně, na to,aby vstoupil nemá odvahu. Proto kandidoval za volební uskupení. Jistě by ho i v jiných stranách uvítali nebo odmítli.
      A myslím, že mu nikdo z běžných občanů nezávidí. To je typická mantra těch, kteří jsou kritizováni. Bohužel jakmile někdo vleze na veřejnou scénu, tak musí počítat i mnohdy s nepříjemnou kritikou. A to se týká všech kandidujících, kteří budou roku 2022 ochotní jít s kůží na trh

      1. To je pravda. V tomhle ohledu se Hugu nedá upřít že před dvěmi lety rozčeřilo stojatou zdejší vodu komunální politiky a ukazuje že nováčči v zastupitelstvu jsou pro město výhrou. Kedˇ si toto uvědomí většina občanů může volební rok 2022 přinést pro městu a hlavně obyvatele hodně dobrýho . Víc aktivních lidí, tím líp pro rozvoj celého městečka. Já proto už budu volit podle činů a skutků a ne podle známosti a pozice v zaměstnání

        1. A čo si predstavujete pod takým slovom rozčeřilo vojín Kefalín ?
          A lebo pod slovom výhra ? Aj ja pojdem voliť a už teraz viem, že to nikto kto varí z vody nebude. Na mňa je to príliš lacné a jarmočné.

  11. Přeji zdejším pisatelům, aby byli tak úspěšní a celé společnosti prospěšní, jako je pan Rýzner.To by byl život v tom našem Humpolci.👍👍👍

    1. Tak asi nejvetsim prikladem uspesneho podnikani a republikove prezentace Humpolce je pivovar Bernard. To je bez diskuze. Mame tu ale i celou radu stejne uspesnych lidi v mnoha dalsich sferach zivota o ktere se tady nepise. Primarne proto, ze netouzi po tom dobyt radnici .

  12. A proto volám jen houšť, více Ryznerů, více Bernardů, více dalších úspěšných, více propagace Humpolce v ČR.
    Klidně ať jdou i na radnici (pokud nebudou porušovat zákony).
    Raději v zastupitelstvu mít úspěšné a aktivní, než voskové figuríny ala Balnohová, Jirků, Čáp, Hrdlička, Vystrčil, Dvořáková, Arnotová,

  13. Na radnici asi tezko, uspesna perspektivni firma stoji hodne casu a energie. A tech kteri se nudi bys napocital na prstech jedne ruky prumerneho truhlare.

  14. Jednání zastupitelstva jednou za 2 měsíce, neohrozí žádnou úspěšnou a perspektivní firmu
    A těch zastupitelů, kteří se při výkonu svého mandátu nudí, je víc než dost.
    Těším se na volby, bude změna a změna je život a to je dobře!!!

    1. No právě o tom to je. Někdo vidí jednání 1x 2 měsíce. Někdo ale take vidí potřebu byt na taková jednání připraven. To stojí trochu času. Případně to můžete chodit jenom odsedet, pak je to pohoda.

  15. Tak to s vámi naprosto souhlasím s tou přípravou a jistě se též shodneme, že velice dobře chodí připraveni na zastupitelstva HUGO zastupitelé.
    A to se mi i libí na iniciativě Štěrbové, aby i FV výbor byl veřejný, jelikož veřejnost má právo vidět jak připravení chodí dotyční členové FV. Bohužel dlouho v Humpolci bylo zvykem, že ve výborech či na zastupitelstvu se nediskutuje a vše je za 30 min hotové.
    A když už chodí členové připraveni a znalý zákonů, viz Mgr. Štěrbová, tak jí klientelistická hydra odstraní, jelikož se bojí její nestrannosti, stejně jako se bojí HUGA, jelikož oni nejsou servilní a mdlý, jako zbytek zastupitelů, kteří se nikdy nedokáží nebojácně postavit, jim ten smrádek a teplíčko naprosto vyhovuje, jelikož jsou jeho dlouholetou součástí.

    Už aby tady byly volby 2022!

    1. A pripravenej je taky vzdycky Pavel Hrala ze Stanu! Ten se s starostou vubec nemaze a dela dobrou opozicni pracicku .

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Léta ho skoro nikdo neviděl, archiv vydal dobové video Humpoleckých nakladačů z přelomu století

Po Led 4 , 2021
Naskytla se možnost podívat se na dobové video o produktovém portfoliu firmy Humpolecké strojírny Humpolec, která se dodnes zabývá výrobou čelních nakladačů (dříve vyráběla i závěsné nakladače). Video se dlouhou dobu nacházelo v archivu.

You May Like

Témata