Humpolec, Praha 26. 10. 2011 – V předvečer dvacátého výročí privatizace pivovaru získaly webové stránky Rodinného pivovaru BERNARD hned dvě významné ocenění v prestižní soutěži 10. ročníku WEB TOP 100. První místo vyhrály nové pivovarské webové stránky v jedné z hlavních kategorií – potravinářství a gastronomie. Navíc značka BERNARD získala první místo ve speciální ceně – uživatelská trefa. Toto ocenění získá webová prezentace, která je dle názoru poroty nejvíce přínosná pro uživatele z pohledu informační hodnoty webu nebo zapojením dalších prvků, které uživatelům usnadňují práci s webem a díky tomu lépe a efektivněji uspokojují jejich informační potřeby.
Nový
web je výsledkem společné tvorby Rodinného pivovaru BERNARD a FG
Forrest," říká
Tomáš Lipták, marketingový ředitel pivovaru, tvůrce
kreativního návrhu a dodává: „Naším snem
je udělat z Bernardu kultovní značku. Věděli
jsme přesně, co chceme a nejtěžší nebylo web vymyslet, ale najít firmu, která
by náš návrh dokázala zrealizovat. Forresti náš záměr pochopili a bravurně
zrealizovali, za což jim děkuji."
„Úkolem webu je podpořit
vnímání značky a vyvolat u návštěvníka požadovanou emoci. Značka BERNARD je již
dnes pojmem a má velký potenciál stát se legendou. Je žádoucí, aby vzhled
webu tuto skutečnost vhodně zdůraznil“,
hodnotí úspěch Petr Foltýn, Project Manager společnosti FG Forrest a dodává: „Uživatel
se po webu pohybuje intuitivně, nemusí zdlouhavě přemýšlet nad tím, kde co
najít, a více si tak užívá příjemné stylové prostředí webu, které dokáže
odvyprávět příběh značky BERNARD“.
Další informace:
Mgr. Zdeněk Mikulášek, zdenek.mikulasek@bernard.cz,
565 300 215
Cenu
převzal za Rodinný pivovar BERNARD obchodní ředitel Zdeněk Šípek (vlevo) a Petr
Foltýn Manager společnosti FG Forrest