Oznámení výběrového řízení na pozici úředník/úřednice pro zajišťování výkonu veřejné správy na úseku občanských průkazů v rámci Odboru vnitřních věcí.
úředník/úřednice pro zajišťování výkonu veřejné správy na úseku občanských průkazů v rámci Odboru vnitřních věcí MěÚ Humpolec
s místem výkonu práce Horní náměstí 300, Humpolec
požadujeme :
· minimálně střední odborné vzdělání s maturitou
· vysoké pracovní nasazení, samostatnost a komunikativnost
· velmi dobrá znalost v používání běžného kancelářského software
· orientace ve správním území obecního úřadu Obce s rozšířenou působností
Humpolec
· alespoň minimální zkušenosti s výkonem veřejné správy výhodou
· základní znalost komunikace v anglickém nebo německém jazyce výhodou
nabízíme :
· pracovní poměr na dobu neurčitou
· 8. platovou třídu
· zaměstnanecký poměr od 1.7.2006
· pestrou a tvořivou práci v mladém kolektivu
zájemce musí splňovat tyto předpoklady pro vznik pracovního poměru:
· státní občanství ČR, popřípadě cizí státní občanství za podmínky trvalého pobytu v ČR
· dosažení věku 18 let
· bezúhonnost
· způsobilost k právním úkonům
zájemce předloží písemnou přihlášku, která obsahuje tyto náležitosti :
· jméno a příjmení, titul zájemce
· datum a místo narození zájemce
· státní příslušnost zájemce
· místo trvalého pobytu zájemce
· číslo občanského průkazu nebo číslo povolení k pobytu
· datum a podpis zájemce
k přihlášce je nutno přiložit :
· životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadním vzdělání a zaměstnáních a
o dalších odborných znalostech a dovednostech týkajících se oblasti pozice
výběrového řízení
· výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobným
dokladem příslušného státu)
· ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Vaše přihlášky v písemné podobě očekáváme do 18. května 2006 včetně na adrese :
Městský úřad Humpolec
Bc. Jiří Fiala, tajemník MěÚ
Horní náměstí 300
396 22 Humpolec
V Humpolci 5.4.2006