V novinářské anketě popularity piv Naše pivo 2008 předstihl většinu nejprodávanějších piv Rodinný pivovar Bernard, který se s pivem stejnojmenné značky umístil na druhém místě a zopakoval tak úspěch z roku 2006. Se svým tržním podílem na úrovni necelého jednoho procenta tak Bernard v oblibě porazil nadnárodní koncerny s několikanásobně vyšší produkcí piva.
„S trochou nadsázky můžeme konstatovat, že jen jedno pivo ze sta je druhé nejoblíbenější v republice,“ okomentoval výsledek generální ředitel Stanislav Bernard s odkazem na jednoprocentní tržní podíl Bernardu. V předchozích ročnících 2005 a 2007 se Bernard v soutěži Naše pivo, pořádaném Českým svazem pivovarů a sladoven, umístil na třetím místě.
V anketě Naše pivo 2008 hlasovalo 106 zástupců tištěných a elektronických médií a televizních i rozhlasových stanic, kteří nominovali 67 značek, nejvíce v dosavadní historii ankety.
Další informace naleznete na internetových stránkách Českého svazu pivovarů a sladoven:
http://www.cspas.cz/index2.asp?KatId=37&DatId=640&Archiv
jistě velký úspěch značky Bernard,ale ne všem ta přehnaná hořkost chutná.Snad hořčí je už pouze Rychtář z Hlinska.
Nedávno jsem pil dvanáctku REBEL a mohu pouze všem doporučit.Ale každý má chutě různé…
Zlatý ORLÍK….
Jo, s těma chutěma máš pravdu. Loni v létě u Packy jsme se chvíli bavili s nějakým libereckým cesťákem ubytovaným nahoře na hotelu co tam přišel na večeři. Pil jsem černýho Bernarda (alkoholickýho) a tak si dal taky jednoho. Napil se jednou, odsunul pivo od sebe řekl číšníkovi „vylejte to“. Rebel je v pohodě, možná bude k pití i Ježek po návratu ke starý receptuře, to ale ocení hlavně pivaři…
Rebel je dobrej leda rano na toaletu! 🙂