Česká Dajdou se sice nestane SuperStar, ale z očí veřejnosti v nejbližší době nezmizí. Pivovar Bernard se totiž rozhodl využít tváře nejznámější z odpadlíků soutěže Česko hledá SuperStar a rozmístí po republice billboardy s její fotografií.
2.4. – podle Lidových novin je kampaň spuštěna, billboard vypadá takhle:
Na 450 plakátů, které budou zhruba měsíc viset po celém Česku, se pivovar rozhodl umístit obrázek pivní láhve doplněným o podobenku studentky Anny a slogan „Svět se zbláznil, držte se Bernarda“.
„Určitě si neděláme legraci z ní, ale upozorňujeme na to, že svět se opravdu trošinku zbláznil,“ řekl mluvčí rodinného pivovaru Zdeněk Mikulášek, podle kterého Anna s použitím svých fotografií souhlasí.
Česká Dajdou se proslavila v soutěži Česko hledá SuperStar. Svou recitací písně Thank You sice porotu příliš nenadchla, ale zato si získala srdce tisíců fanoušků, kteří její hit nahráli a pohotově z něj smíchali zcela novou píseň, která bodovala i v hitparádách českých rádií.
Za souhlas se zveřejněním fotografie dostane Dajdou odměnu v řádu desítek tisíc korun.