Po vládních nařízeních k omezení otevírací doby úřadů pro veřejnost na maximálních šest hodin v týdnu přichází od pondělí 20. dubna v platnost uvolnění tohoto opatření.
To znamená, že Městský úřad Humpolec bude mít pro veřejnost otevřeno jako v časech před koronavirovou pandemií. Ovšem za podmínky dodržování bezpečnostních opatření, která preventivně chrání jak zaměstnance, tak i samotné návštěvníky úřadu.
Ti, kteří potřebují Městský úřad Humpolec osobně navštívit, mohou od pondělí 20. dubna počítat se standardními úředními hodinami pro veřejnost, a to vždy v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin, v úterý a ve čtvrtek od 8 do 14.30 hodin a v pátek od 8 do 13 hodin. „Pokud je to pro vyřízení vaší žádosti možné, upřednostňujte prosím písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobní návštěvou. Zároveň je vhodnější při platbách na našich pokladnách využívat bezhotovostní platbu kartou,“ doporučil tajemník humpoleckého městského úřadu Mgr. Jiří Fiala s odkazem na nutnost zachovat bezpečnostní opatření.
K nim patří i dodržování minimálně dvoumetrového odstupu od ostatních návštěvníků i zaměstnanců, používání ochrany úst a nosu ať už rouškou, respirátorem, či šátkem a také využívání dezinfekce, která je k dispozici při vstupu do radnice. „Prosíme všechny o ohleduplnost a o respektování těchto základních pravidel, která chrání nejen naše zaměstnance, ale také samotné návštěvníky radnice. I ta je totiž veřejným místem, kde se schází velký počet lidí. Pro konkrétní představu, jen u přepážky na registru vozidel se od vyhlášení nouzového stavu do 15. dubna, což je zhruba měsíc, během kterého bylo doporučováno omezit návštěvy úřadů na nezbytně nutné situace k řešení a během kterého byl náš úřad pro veřejnost otevřen šest hodin v týdnu, osobně vystřídalo 437 žadatelů. Z toho jich 249 patřilo k obcím v rámci ORP Humpolec a zbylých 188 žadatelů přijelo z dalších obcí, kde úřady přistoupily k ještě přísnějším opatřením,“ uvedl Jiří Fiala.
Už ve středu 8. dubna Vláda ČR zrušila omezení úředních hodin takzvaných Czech POINTŮ, tedy kontaktních míst veřejné správy. Ty na Městském úřadě Humpolec fungují v přízemí při vstupu do radnice vlevo na dvou místech, a to u okýnka Evidence obyvatel a v Podatelně (místo, kam se dočasně přesunul Czech POINT Živnostenského úřadu).
Nejaktuálnější zprávy týkající se i chodu Městského úřadu Humpolec zveřejňujeme na webových stránkách města www.mesto-humpolec.cz, případně na oficiální facebookové stránce Město Humpolec nebo prostřednictvím Mobilního rozhlasu, kdy zaregistrovaným občanům (registraci lze jednoduše a zdarma provést na www,humpolec.mobilnirozhlas.cz) přicházejí přímo na jejich kontakty SMS zprávy nebo e-maily. Pokud si nebude jisti, na koho ze zaměstnanců Městského úřadu Humpolec svůj konkrétní dotaz směřovat, obraťte se telefonicky na ústřednu úřadu tel.: 565 518 111.
Zodpovídá: Mgr. Aneta Slavíková ; www.mesto-humpolec.cz
Konečně snad začnou na úřadě zase normálně makat. Jak ouřadové tak ona rádoby ,,svatá,, trojice ve vedení města. I když oni tři sou spíš ostudou než chloubou.
Vy jste Janek. ,,SOU“ je Střední odborné učiliště.
Omezení nebylo jen na humpoleckém úřadě. Mám kamarády v Chebu, Aši a Karlových Varech a tam to bylo zrovna tak. A jinde možná určitě taky. Takže to divení a neustálé pokřikování za anonymitou klávesnice je už trochu trapné.
S čím ale souhlasím a plně bych podpořila, je to, aby byli placeni pouze za ty dny, kdy opravdu doložitelně byli a vedli agendu úřadu. To je požadavek rozumný..