Regionální média informují o tom, že kolem čtyř stovek lidí v sobotu odpoledne prošlo humpoleckým pivovarem Bernard. Ten byl otevřený veřejnosti, protože právě v těchto dnech slaví pivo Bernard dvacáté narozeniny. V říjnu 1991 byl totiž pivovar vydražen. K této příležitosti se tak vedení pivovaru rozhodlo uspořádat malou neformální oslavu na Horním náměstí a pro zájemce udělat několik prohlídek pivovaru.
Kromě prohlídky bylo náměstí zakryto několika velkými vyhřívanými stany, kde si lidé mohli během celého odpoledne a večera až zhruba do 23 hodin posedět, poslechnout hudbu, zakoupit pikantní guláš nebo různé dobroty z grilu a zapíjet to pivem, které bylo za narozeninovou cenu 10 korun. Kromě běžných druhů piv se zde točil i narozeninový dvacetistupňový polotmavý ležák. Pivo, které se množstvím alkoholu blíží spíše aperitivu než pivu, bylo uvařeno speciálně k tomuto mimořádnému účelu. „Myslíme si, že zde umíme udělat jakékoli pivo, na které máme zařízení,“ řekl vrchní sládek a spolumajitel pivovaru Josef Vávra. Kdyby prý pivovar Bernard měl oddělení kvašení, troufl by si konkurovat anglickým pivovarům, které vaří svrchně kvašená piva. „Dvacítka“ zůstane podle Vávry jen příležitostným pivem a to, co se točilo na narozeninách pivovaru, pravděpodobně nezůstane poslední verzí. „Takto jsme ho uvařili napoprvé, bez jakýchkoli zkoušek, které se jinak běžně dělají. Takže do budoucna možná dozná nějakých změn,“ dodal Vávra. Pivovar zároveň představil i nové logo, které sice nedoznalo výrazných změn, podle jeho vedení si však již nějakou tu obměnu zasluhovalo.