Pokračující modernizace D1 omezí provoz nejen na dálnici.

34

S rokem 2020 přichází další etapa modernizace dálnice D1, která se dotkne úseku u Humpolce od EXITU 81 Koberovice přes EXIT 90 Humpolec po EXIT 104 Větrný Jeníkov.

S rokem 2020 přichází další etapa modernizace dálnice D1, která se dotkne úseku u Humpolce od EXITU 81 Koberovice přes EXIT 90 Humpolec po EXIT 104 Větrný Jeníkov. Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) jakožto správce dálnice D1 plánuje v rámci této modernizace demolici a výstavbu nového nadjezdu, na němž leží silnice č. II/129 v úseku Humpolec – Želiv. Harmonogram prací je stanoven od 24. února 2020 do 16. října 2020. Práce různého rozsahu omezí provoz nejen na dálnici D1, ale také právě na silnici z Humpolce do Želiva. Od 24. února 2020 do 26. února 2020 bude na této silnici na zmíněném nadjezdu provoz omezen a řízen semafory. Od 27. února 2020 do 16. října 2020 bude silnice v tomto úseku zcela uzavřena.

Objízdné trasy související s uzavírkou silnice č. II/129, vždy pro každý směr zvlášť, jsou součástí odsouhlasené projektové dokumentace ke stavebnímu povolení dálničního nadjezdu, kterou předložila projekční společnost najatá ŘSD.

Stanoveny jsou takto:

Řidiči jedoucí ze směru Želiv – Humpolec ze silnice č. II/129 odbočí na místní komunikaci do obce Hněvkovice, kde odbočí vlevo na silnici č. III/12934. Po této silnici budou pokračovat do Humpolce ke křižovatce se silnicí č. II/129 (u starého autobusáku), kde odbočí vlevo k nové kruhové křižovatce (u Vodaku).

Řidiči jedoucí ze směru Humpolec – Želiv odbočí na nové kruhové křižovatce (u Vodaku) v Humpolci na místní komunikaci – ulice Zahradní, budou pokračovat ke křižovatce se silnicí č. III/12935, kde odbočí vlevo na tuto silnici. Poté budou pokračovat ke křižovatce se silnicí č. III/12926, kde odbočí vlevo ve směru do Jiřic. V Jiřicích u kostela odbočí vlevo na místní komunikaci a budou po ní pokračovat až ke křižovatce se silnicí č. II/129.

Cestující autobusem musí od 27. února do 16. října 2020 počítat s přemístěním dvou autobusových zastávek, a to Jiřice – Trucbába a Humpolec – strojírny, na autobusové nádraží v Humpolci.

V rámci rekonstrukce dálnice D1 byly v našem regionu už v minulosti demolovány a znovu postaveny například mosty u Jiřic a Hněvkovic.

 

S demolicí nadjezdu plánuje ŘSD úplné uzavření dálnice D1 v úseku EXIT 81 Koberovice – EXIT 90 Humpolec od 29. února, 19 hodin – 1. března, 9 hodin .

Objízdná trasa pro vozidla nad 12 tun: obousměrně od EXITU 21 Mirošovice po silnici I/3, dálnici D3 a dále po silnici I/19 zpět na D1.

Objízdná trasa pro vozidla do 12 tun ve směru na Brno: od EXITU 81 Koberovice (služební sjezd) po silnici II/130 a II/12936 přes Jiřice a dále do Humpolce a následně zpět na D1.

Objízdná trasa pro vozidla do 12 tun ve směru na Prahu: od EXITU 90 Humpolce po silnici I/34 a II/129 přes Humpolec, dále na Speřice, po silnici II/130 okolo Ledče n. Sázavou a následně po silnici II/150 zpět na D1.

Zodpovídá: Mgr. Aneta Slavíková; www.mesto-humpolec.cz

Petr

34 thoughts on “Pokračující modernizace D1 omezí provoz nejen na dálnici.

      1. A tak to uz vydrzime. Nektere useky ostudne D1 uz jsou v pohode,
        tak se tesme az to bude v cajku cele. A dlouho.

        1. takhle si to představuji, je vidět, že na úrovni ředitelství silnic a dálnic již pracují opravdoví profesionálové!

          1. Myslíte ? Most přes D1 na Trucbábě nechali před pár lety za 65 milionů opravit a teď půjde k zemi. Tak plánují profesionálové ?

          2. Navrhli to, pod svým jménem a zcela transparentně.
            Bylo to schváleno, opět transparentně. Tak proč tu na ŘSD anonymně pliváte a onanujete? Co jste dokázal Vy?

          3. A vám co ŘSD takhle bráníte připadá normální, aby v době kdy už se řešila celková oprava D1 někdo rozhodl o investici cca 65 mio a postavil v podstatě nový most s tím, že se za pár let opět zbourá a postaví nový ?

          4. Nu však se můžete profesionálů na jejich práci zeptat, jistě Vám odpoví – posta {zavináč} rsd.cz

  1. No Hněvkovicím nezávidím. Už druhý rok za sebou přes ně vede objízdná trasa. Loni tisíce kamionů a letos to bude možná podobné. Snad tu silničku příští rok důkladně opraví.

    1. by to melo byt lepsi. nebude tam jezdit humpolec, ty to vezmou po kruhaku…. ale i tak to bude hukot, to jo.

    2. Nepřehánějte, běžte si dneska odpoledne stoupnot na ten most a počítejte kolik projelo aut vč. kamionů.
      Věřím, že to budou závratná čísla. 🙂

      1. Loni tam jezdily všechny kamiony co mohly, ne jen do humpoleckých firem…Cisterny z Polska a Rumunska, všechno…A na povrch silničky od roku 1979 nikdo nesáhl co ji tatíček bolševik postavil při výstavbě dálnice. Tak snad se Hněvkováci dočkají za rok..

        1. jenze tedka nebude most. Podle me kdyz si stoupnou parkrat policajti pred a za Hnevkovice a to same v Jiricich tak se problem s kamiony vyresi.

          1. Jenže to je jen fantazie, policajti přece kamiony nezastavují 🙂 To pravidlo platí i v obci kde policie měří rychlost. Kamion to prohučí 60 a osobák co je za ním v závěsu dostane pokutu

  2. Proc by tam mel 2 hodiny zevlovat policjat, kdez dneska staci instalovat
    kameru a jen kasirovat pitomce co neumi jezdit.
    Non stop .

      1. A tak samozrejme se to dotkne jen debilu, co nerespektuji dopravni predpisy. Ty se jiste nemas ceho bat.

        1. prosím Vás, mluvte si vulgárně a tykejte si ve straně a na úřadě, ale nezavádějte to sem. Děkuji za pochopení

        2. Podle Vaší sebejistoty soudím, že Vy se k debilům nepočítáte, že? A ano, ti co s VÁMI nesouhlasí a jednají jinak, než VY si představujete, jsou typičtí debilové 🙁
          Ano, bude líp 🙁

  3. To je zase špatný úsudek. Pokaždé když mám zaplatit pokutu za přestupek si říkám to jsem ale
    debil. Někdo to má hozený opačně. Udělá přestupek a debilové jsou všichni ostatní, protože
    neumí přijmout za své jednání odpovědnost a sankci.
    Zřejmě by bylo dobré se dotázat třeba obyvatel Hněvkovic, zda řidič, který přes zákaz projíždí
    jejich obcí je debil on nebo oni.

    1. Doufám že příspěvku rozumím správně. Pokud někde komolím, opravte mě prosím, není to záměr.

      Vy fungujete tak, že jedete svou lajnu a pokud je Vaše lajna za pravidly (nebo ad-hoc nastane jiný důvod pro překročení pravidel) a jste přichycen, zaplatíte sankci a sám sebe vypeskujete? Opravdu? Píšete „pokaždé“, děje se to tedy často?
      Zdá se mi to podivné. Ale to bude tím, že můj svět je jiný.

      Za posledních 5 let se mi v souvislosti s dopravou a řízením vozidel pokusil systém reprezentovaný policistou nebo úředníkem celkem 3x vyměřit pokutu za nějaké jednání, které označili za přestupek. Došlo to jednou tak daleko, že mi zadrželi řidičák za alkohol (zde smích, kvůli zdraví už asi 10 let naprosto nepiji, nesnesu ani malé pivo). A karta řidiče, bodové konto i registr přestupků mám doteď čisté 😉

      Tak si říkám, když už jsme u těch „debilů“ – kdo to vlastně je? Ten co vypálí kačky, kdykoliv se proti němu postaví policista se slovy „zaplať pokutu“? Nebo ten policista co potřebuje čárku pro nadřízeného a když se čárek nedostává, tak si pomůže? Řidič kamionu, co po letech ježdění podle zmateného dopravního značení důvěřuje spíše GPS navigaci?

      1. Ne neděje se to často, jen velmi nerad utrácím za pokuty, ale neomylný nejsem.
        Hrozba sankce za přestupek je ale pro mne jeden z důvodů, proč se snažím
        pravidla neporušovat. Nikdy jsem nepřišel ani o bod.

        Ne, neoprávněně jsem pokutu nedostal nikdy, vždy se jednalo o přestupek, kterého
        jsem si byl následně vědom. S policistou jsem jednal s respektem, nearogantně a slušně a tak pokuta nikdy nebyla v horní hranici sazebníku.
        S chlastem v krvi za volant neusedám.

        A kdo, že je ten debil za volantem ? Pro mne je to ignorant pravidel, který svým jednáním
        přímo obtěžuje nebo ohrožuje své okolí a zaslouží si potrestat. A je jedno, zda to je floutek
        s mokrým řidičákem nebo mazák s náklaďákem před důchodem. Ten co tupě jezdí podle navi
        a ne podle dopravních značek je už skutečně hodně nebezpečný .
        Jinak policajt si zcela určitě k získání čárek za pokuty nijak pomáhat nemusí. Problém má
        opačný. Nestíhá všechny ty prasárny postihnout.

        Píšete, že váš svět je jiný. S tím se dá zřejmě souhlasit.

        1. Vida, alespoň malá shoda. Definici řidiče-dementa Vám podepisuji.

          A poprosím, zkuste se zamyslet, jaký vliv má ta Vámi tak opěvovaná represe na to, jak se každý jeden chová za volantem.

          Přehnaně vzato: pokud by ze dne na den přestala platit veškeár pravidla a zmizli ti, co je vymáhají – nastal by Armaggedon? Hromady mrtvol a potoky krve na silnicích? Víte, v mém světe ne 😉

          1. Ale já represi neopěvuji, víceméně funguje a zatím nikdo nic lepšího nevymyslel. Nedovedu si představit, že by nedodržování společensky závazných pravidel bylo bez postihu.
            Pokud by přestala platit veškerá pravidla byl by to konec světa.
            Tedy v reálném pozemském světě. Hra na kdyby je infantilní a úsměvná.
            Můj názor ale může být ovlivněn tím, že já jsem realista.

  4. Já myslím, že by pro začátek bylo fajn, kdybychom se všichni naučili například používat blinkr před opuštěním kruhového objezdu…. Bezpečné cestování všem.

      1. Znám jednoho živnostnika s velkým bezpečným autem , který ze zásady nepoužívá blinkry . Prý co je komu do toho, kam on jede……ostatní prý mají počkat až co on udělá a pak mohou jet…..a úplný mladý blázen to už není….

        1. To jen dokazuje, že hloupost je spravedlivá – nevybírá si podle sociálního statusu, víry, sexuální orientace…

          1. Spravedlnost prijde v okamziku, kdy bude blb zase
            odbocovat bez blinkru a Tatra za nim ho narve na
            strom.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Next Post

Veřejná prezentace: Oprava Masarykovy ulice

Po Úno 24 , 2020
Největší plánovanou investicí města Humpolec pro rok 2020 je rekonstrukce Masarykovy ulice.

You May Like

Témata