Letos začne linka humpoleckého Rodinného pivovaru Bernard produkovat nový nápoj, který už nyní má svůj originální název – „Bernard s čistou hlavou švestka“. Jedná se o nealkoholický osvěžující nápoj na bázi sladu se švestkovou chutí.
Pivovar již začal novinku zkušebně prodávat v Humpolci a okolí. Např. tento pátek se bude prodávat v pelhřimovské Bille. První reakce, které pivovar od nakupujících zaznamenal, jsou až nečekaně pozitivní. Do celostátní sítě začne být Bernard s čistou hlavou švestka distribuován v dubnu. Pivovar bude zatím nápoj prodávat v lahvích o objemu 0,33 a 0,5 litru.
V loňském roce se humpoleckému pivovaru dařilo. Výroba stoupla o pětinu na rekordních 188 tisíc hektolitrů. Roční tržby za pivo díky rostoucímu prodeji převýšily 328 milionů, zatímco v roce 2007 to bylo 251 milionů korun. Pivovaru se dařilo v tuzemsku i za hranicemi. Humpolecké pivo mohli ochutnat zákazníci například na Slovensku, v Rusku, Švédsku, Austrálii, Japonsku a USA. Díky úspěchu v soutěži Bernard vstoupil do sítě největšího obchodního řetězce ve Velké Británii.
Pivovar loni zaměstnával 120 lidí. Celkový obrat podniku meziročně stoupl o čtvrtinu na 350,6 milionu korun. Do dalšího rozvoje závodu loni Bernard investoval celkem 52 milionů, z toho za nové stroje a zařízení vydal 40 milionů korun. Sladovna Bernard, která je v Rajhradě u Brna, loni vykázala obrat 76,4 milionu korun, zatímco o rok dříve to bylo 61 milionů. V tomto provozu pracuje 25 lidí.
(Zdroj: MF Dnes)
Nedávno jsem „švestku“ zkusil u Kotyzi a docela dost mi na první ochutnání chutnala. Velmi zajímavé, osvěžující a nápadité. Ale je to tak na jednu lahvinku. Vypít jich víc, tak už pak ta chuť by byla asi dost výrazná. Ale myslím si že v horkém létě jedna třetinka dobře vychlazené švestky dost dobře osvěží. Pokud si tedy nemůžete dát plnotučnýho Bernarda, jelikož třeba musíte zrovna řídit. :))
kdyby tuto novinku zařadil jakýkoliv jiný pivovar v ČR tak po tom neštěkne ani pes.
Kdyby se spíše vpivovaru zamysleli nad tím,že jejich nealko pivo je o dvě až tři koruny dražší než konkurence. a to i přímo v Humpolci.
No, tomu se prostě třeba říká i „dobrý marketing“. A ten zcela jistě pivovar Bernard má.
A co se týče ceny nealko piva. Rád si připlatím, jelikož ač nejsem nějakým velkým zastáncem normálního piva Bernard, tak nealko pivo má tak o dvě třídy chutnější než veškerá konkurence. Alespoň pro mě.
Souhlas Axlem. Mě osobně nealko od Bernarda chutná dokonce víc jak „ostrá“ verze. Tu si kupuju jinou 🙂
Klasika, bez podpisu.
Frrrr
Třeba to je tím, že Humpolák je tematicky zaměřen na dění v Humpolci a jeho okolí.
A co se ceny týká, tak se tam jistě nad tím dobře zamysleli. Jestli se nemýlím, tak hlavním mottem pivovaru je „Vlastní cestou“, tak proč bude kopírovat ceny konkurence?
A myšlenka o „nutných“ nižších prodejních cenách stejného piva v Humpolci než v jiných městech, je v tržním prostředí naprosto fantasmagorická! Co by tomu asi tak řekli obchodní partneři třeba z Jihlavy, Brodu, Pelhřimova? Nebo, že by třeba Billa v Humpolci to prodávala o 3 Kč levněji než Billa v Pelhřimově? Ceny se samozřejmě lišit mohou, ale to záleží pouze na maržích jednotlivých obchodníků nebo restaurací. Atd…
Jinak šveskové nealko je možno ochutnat ZDARMA na firemní prodejně Bernard a na dalších místech – Hudební festival, v Bille atd.
Martin
Bernard to v pivováře dělá dobře,všechna čest,“švestka“ je dobré pití.
Františku, tak sem šoupni anketu:-) I když je možná ještě brzo…..
Františku, tak sem šoupni anketu:-) I když je možná ještě brzo….. Sorry, nebyl jsem přihlášený:-(
Ja ji sem hodit neumim, snad jen na uvodni stranku – co na to Axl, umime ??
Sem by šla taky. Ale už jsem ji fouknul na hlavní stránku. Tak si toho lidé spíše všimnou.