Vím,že to není k tomuto tématu. Viděli jste ,jak asi bude vypadat křižovatka Masarykovax Hálkova ul.? Myslím,že to dopadne tragicky,že to tam bude věčně ucpané.
V podstatě se snaží nacpat více autobusů do této lokality. Dojde zřejmě k zúžení,což je trend v celém městě a celkově k úbytku parkovacích míst. Ale pravdou je to přecházení chodců řešit nutné bylo.
Hrdý bych byl na to vedení města, které by zastávku tzv.mléčné lahůdky znovu určilo pro autobusy směr Jihlava a Havlíčkův Brod. Jako to celé dekády úspěšně fungovalo. Dálkové spoje vytlačit na parkoviště pod halou autobusového nádraží. Proto se tento velmi cenný a strategicky významný pozemek neměl nikdy prodávat. Chybí trocha normálního rozumu a rozhledu.
Je to pryč, co se již nyní dá dělat. Budu opravdu zvědavý,kdo se odváží v roce 2018 v komunálních volbách kandidovat a jestli se najde někdo z mladší generace.
Píšete zde naprosté nesmysly,tak jak to s autobusovými zastávkami v Humpolci dopadlo je naprosto v pořádku a hlavně v zájmu cestujících, nikoliv v zájmu vedení města.Nové autobusové nádraží v sídle ICOMU je stejně dostupné jak stávající. Časem se ukáže, že tato zvolená varianta byla správná.
Sory, já ale budu mít vážně strach, až budou děti (holky) chodit na nový autobusák, kamsi do odlehlých končit k ICOMu. Ten malý kousek je min.300-400 m dlouhý a v odpoledních hodinách se tu rojí podivné existence – samí zahraniční „manageří“. Vedení města a místní fabriky se podporou přílivu zahraničních managerů vekou měrou spolupodílejí na razantním zhoršení bezpečnosti v našem městě.
Od Mlíčňáku to také odjíždí směr Sedlice,opravdu??
No, a už je máme lumpy! Na protest teď všichni budeme jezdit do Sedlice, abychom jim to ukázali! Spolek „na hrad“!
To by bylo, aby kvůli tomu narvanýmu autobusu do Sedlice neodstoupil starosta Humpolce!
To si děláte legraci, ne?!? Já mám obavu o bezpečnost svých dětí a vy se tomu sprostě vysmíváte???
Pravdou je, že zastávka pro odjezd směr Hněvkovice ,Kletečná, Sedlice skutečně nikde jinde než na autobusovém nádraží není… Do Hněvkovic mnozí pěšky dojdou, Kletečná už je trochu z ruky.
Nevím jak to bude řešeno dál. Ale zatím nejde pro tento směr nastoupit jinde.
Hněvkovice i Kletečná jsou místní části města, dohromady cca.500 obyvatel platících daň z movitých věcí… Nezbývá mi než věřit, že pánové co spolu mluví to vymyslí…
Jak se říká. Kdo se bojí sere v síni. Co by pak měli dělat rodiče dětí ve větších městech. Humpa je stále ještě poměrně klidné městečko. Jo a také mám děti.
Když jsem bydlela ve městě a byla bezdětná, taky mi byla poloha autobusáku celkem jedno. Teď bydlím na vesnici a spolu se svými dětmi autobus využívám skoro každý všední den. Představa, že mezi školou a autobusovým nádražím budou dva přechody přes silnice (jedna poměrně frekventovaná) a možná staveniště na místě bývalého autobusáku, se mi vůbec nelíbí. A velká města- často fungují semafory, MHD, podchody a rodiče-řidiči, nějaké zkušenosti s většími městy mám. Koubková
Každý normální člověk ví,že současné nádraží šlo zmodernizovat a opět kvalitně využívat. Jeho přesun je nesmyslný a další generace budou nést následky přesunu mnoho let.
Současné nádraží svojí polohou i zajížděním bez couvání je moderní a pokud by firma ICOM najmula kvalitní architekty,měl by Humpolec krásnou dominantu ….
Každý normální člověk ví, že autobusák je soukromý majetek Icomu, a protože už tento majitel velmi málo využívaný autobusák nechce, hodlá ho prodat, tak to funguje všude a ve všem. Ekonomika se tomu říká …
Každý normální člověk ví, že je vždy pohodlnější zejména pro školní děti a seniory mít autobusové zastávky uvnitř města. Současné i budoucí autobusové nádraží tuto podmínku bohužel nesplňuje. Proto je chvályhodné, že většina autobusů bude stavět u mlíčňáku.
Kromě linek na HB a JI je „Mlíčňák“ naprostý nesmysl …….Největší zvěrstvo tohoto zastupitelstva je odsouhlasení změny územního plánu na současném AN a prodej parkoviště u něho ( mimo jiné těžce, ale těžce pod tržní cenou ) A navíc se město zbavilo možnosti řešit problém městského chodníku na cizím pozemku a prodalo vše soukromé firmě, takže chodník Lnářskou podél parkoviště a celý oblouk nad ním až k Autosalonu Kudrna bude cizí. Takže časem se milí spoluobčané nedostanete ani k vlakovému nádraží, neboť nebude kudy. Takto to naše seniorské vedení města hezky zařídilo…..
Milí spoluobčané, není třeba se děsit. Tento přispívatel nám opět vědomě lže. Chodník podél parkoviště v ul. Lnářská nikdy nebyl předmětem prodeje a zůstává součástí místní komunikace v majetku města.
Vždyť to není pravda ! Po pozemcích města se už dnes k DH Dekoru a k vlakovému nádraží nedostanete ! Zrovna tak jako podél starého AN k nově budovanému AN ! A když to Město Humpolec mohlo řešit, tak se na to vykašlalo a prodalo radši parkoviště pod cenou !!!
Opravdu se přátelé nenechte zbytečně děsit! Tento žlučovitý přispívatel opravdu nemá pravdu. Stačí se podívat do veřejného katastru nemovitostí a tam se vám potvrdí, že můžete v klidu kráčet po obecním až k vlakovému nádraží. Pouze komunikace přes kterou přecházíte k DH Dekoru opravdu nepatří městu, ale Kraji Vysočina.
Paní Koubková. Letmým pohledem na IDOS (jízdní řády v el. podobě) jsem zjistil, že veškeré ranní autobusy vezoucí školáky z okolních vesnic a místních částí města do humpoleckých základních škol zastavují na zastávce Mléčné lahůdky, a mnohé i na zastávce v ul. 5. května (pro ZŠ Hradská). Nyní, po dobu rekonstrukce křižovatky ul. Masarykova a Hálkova tj. do 30.9.2016 jsou jízdní řády pozměněny a logicky dočasně vynechán Mlíčňák (přesun do ul. Hálkova a sávající AN). Město na tuto službu přispívá z rozpočtu, aby zvýšené náklady nenesli jen cestující. Zpět je tomu stejně, pouze pelhřimovský spoj směr Hněvkovice a Sedlice odjíždí po půl jedné a půl čtvrté od pošty. Takže nemusíte mít obavy z ohrožení svých dětí při přecházení rušných silnic.
No po podrobném prozkoumání situace ve veřejném katastru nemovitostí jsem zjistil, že chodník vede po pozemku č. 1887/1 a ten patří společnosti ICOM. Takže jak mohu v klidu po obecním dojít ulicí Lnářskou až k vlakovému nádraží ? Tento pozemek se nedá nijak obejít – leda po trávníku nebezpečně při hraně rušné křižovatky.
Zkuste to po 2496/2. Po tomto pozemku vede chodník a bud to lepší než chodit po trávě! 🙂
Jenže v tom je ten problém – po pozemku 2496/2 se po chodníku k DH Dekoru nedostanete. Musíte bohužel jít v oblouku přes pozemek ICOMU 1887/1 nebo po trávě. Dejte si mapu ortofoto a hned uvidíte, že to tak je. A bohužel vedení města je to šumák…..
Člověče, máte pravdu! Už od devadesátého roku chodíme od přechodu přes Lnářskou k přechodu přes Okružní po pozemku ICOMU! Asi jim to nevadí. Ale chodník ve Lnářské je města, ne jak tady nepravdivě zaznělo, že je součástí plánovaného prodeje parkoviště. Dejte městu typ jak to vyřešit, když pan Kratochvíl nechce nic prodat.
Když pan starosta dělal panu Kratochvílovi v městském kině velké antré kvůli přesunu AN a pan Kratochvíl měl eminentní zájem aby město prodalo parkoviště, tak se s ním o tom dalo jednat a tehdy by to určitě prodal. Ale bohužel vedení města to neřešilo, tak jako neřešilo komunikace v bývalém zahradnictví a dodnes jsou tam z toho majitelé domů nešťastní…….
V současné době nemám obavy z ohrožení svých dětí. Ano, máte pravdu, jezdíme k a od zastávky Mléčné lahůdky a připojujeme se k zástupu těch, kteří čekají na její znovuotevření. Otázka ovšem je: na co je (bude) autobusové nádraží, když na něm plus mínus polovina dálkových spojů nestaví a řada cestujících na něj kvůli nevhodné poloze nechodí?
Těch rovin, které vzbuzují vášně kolem autobusáku je daleko víc: namátkou prodej pozemku, zastávky- komfort pro cestující x zahuštění dopravy, umístění nového nádraží, spoje jiných společností staví jinde , vzdálenost od vlaku atd. Každý z toho vždy vybereme oblast, která ho vždy nejvíc pálí, ale bylo by zajímavé, kdyby někdo viděl nějaké komplexní řešení. Přiznávám, na tohle fakt nemám 🙂
Z tohoto názoru je vidět, že autor/ka neví nic o spojích na Hněvkovice,Kletečnou a Sedlici. Autobus odjíždí pouze z autobusového nádraží a to v 14.45.Po půl jedné nejezdí tímto směrem autobus žádný.
Další pikantnost je ta, že ranní autobus z výše uvedeného směru zajíždí k zastávce Mlíčňák pouze v době školního roku, v době prázdnin ne a má konečnou právě na autobusovém nádraží. To jen pro upřesnění…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.SouhlasímNePrivacy policy
Vím,že to není k tomuto tématu. Viděli jste ,jak asi bude vypadat křižovatka Masarykovax Hálkova ul.? Myslím,že to dopadne tragicky,že to tam bude věčně ucpané.
Je nekde na webu vizualizace?
V podstatě se snaží nacpat více autobusů do této lokality. Dojde zřejmě k zúžení,což je trend v celém městě a celkově k úbytku parkovacích míst. Ale pravdou je to přecházení chodců řešit nutné bylo.
Hrdý bych byl na to vedení města, které by zastávku tzv.mléčné lahůdky znovu určilo pro autobusy směr Jihlava a Havlíčkův Brod. Jako to celé dekády úspěšně fungovalo. Dálkové spoje vytlačit na parkoviště pod halou autobusového nádraží. Proto se tento velmi cenný a strategicky významný pozemek neměl nikdy prodávat. Chybí trocha normálního rozumu a rozhledu.
Je to pryč, co se již nyní dá dělat. Budu opravdu zvědavý,kdo se odváží v roce 2018 v komunálních volbách kandidovat a jestli se najde někdo z mladší generace.
Píšete zde naprosté nesmysly,tak jak to s autobusovými zastávkami v Humpolci dopadlo je naprosto v pořádku a hlavně v zájmu cestujících, nikoliv v zájmu vedení města.Nové autobusové nádraží v sídle ICOMU je stejně dostupné jak stávající. Časem se ukáže, že tato zvolená varianta byla správná.
Pláčete nad rozlitým mlékem. Dokonáno vše jest. Bylo schváleno a odhlasováno, bohužel. Souhlasím s Vámi.
Sory, já ale budu mít vážně strach, až budou děti (holky) chodit na nový autobusák, kamsi do odlehlých končit k ICOMu. Ten malý kousek je min.300-400 m dlouhý a v odpoledních hodinách se tu rojí podivné existence – samí zahraniční „manageří“. Vedení města a místní fabriky se podporou přílivu zahraničních managerů vekou měrou spolupodílejí na razantním zhoršení bezpečnosti v našem městě.
Tak je pošli Mlíčňáku!
Od Mlíčňáku to také odjíždí směr Sedlice,opravdu??
No, a už je máme lumpy! Na protest teď všichni budeme jezdit do Sedlice, abychom jim to ukázali! Spolek „na hrad“!
To by bylo, aby kvůli tomu narvanýmu autobusu do Sedlice neodstoupil starosta Humpolce!
To si děláte legraci, ne?!? Já mám obavu o bezpečnost svých dětí a vy se tomu sprostě vysmíváte???
Pravdou je, že zastávka pro odjezd směr Hněvkovice ,Kletečná, Sedlice skutečně nikde jinde než na autobusovém nádraží není… Do Hněvkovic mnozí pěšky dojdou, Kletečná už je trochu z ruky.
Nevím jak to bude řešeno dál. Ale zatím nejde pro tento směr nastoupit jinde.
Hněvkovice i Kletečná jsou místní části města, dohromady cca.500 obyvatel platících daň z movitých věcí… Nezbývá mi než věřit, že pánové co spolu mluví to vymyslí…
Jak se říká. Kdo se bojí sere v síni. Co by pak měli dělat rodiče dětí ve větších městech. Humpa je stále ještě poměrně klidné městečko. Jo a také mám děti.
Když jsem bydlela ve městě a byla bezdětná, taky mi byla poloha autobusáku celkem jedno. Teď bydlím na vesnici a spolu se svými dětmi autobus využívám skoro každý všední den. Představa, že mezi školou a autobusovým nádražím budou dva přechody přes silnice (jedna poměrně frekventovaná) a možná staveniště na místě bývalého autobusáku, se mi vůbec nelíbí. A velká města- často fungují semafory, MHD, podchody a rodiče-řidiči, nějaké zkušenosti s většími městy mám. Koubková
Každý normální člověk ví,že současné nádraží šlo zmodernizovat a opět kvalitně využívat. Jeho přesun je nesmyslný a další generace budou nést následky přesunu mnoho let.
Současné nádraží svojí polohou i zajížděním bez couvání je moderní a pokud by firma ICOM najmula kvalitní architekty,měl by Humpolec krásnou dominantu ….
Každý normální člověk ví, že autobusák je soukromý majetek Icomu, a protože už tento majitel velmi málo využívaný autobusák nechce, hodlá ho prodat, tak to funguje všude a ve všem. Ekonomika se tomu říká …
Každý normální člověk ví, že je vždy pohodlnější zejména pro školní děti a seniory mít autobusové zastávky uvnitř města. Současné i budoucí autobusové nádraží tuto podmínku bohužel nesplňuje. Proto je chvályhodné, že většina autobusů bude stavět u mlíčňáku.
Kromě linek na HB a JI je „Mlíčňák“ naprostý nesmysl …….Největší zvěrstvo tohoto zastupitelstva je odsouhlasení změny územního plánu na současném AN a prodej parkoviště u něho ( mimo jiné těžce, ale těžce pod tržní cenou ) A navíc se město zbavilo možnosti řešit problém městského chodníku na cizím pozemku a prodalo vše soukromé firmě, takže chodník Lnářskou podél parkoviště a celý oblouk nad ním až k Autosalonu Kudrna bude cizí. Takže časem se milí spoluobčané nedostanete ani k vlakovému nádraží, neboť nebude kudy. Takto to naše seniorské vedení města hezky zařídilo…..
Milí spoluobčané, není třeba se děsit. Tento přispívatel nám opět vědomě lže. Chodník podél parkoviště v ul. Lnářská nikdy nebyl předmětem prodeje a zůstává součástí místní komunikace v majetku města.
Vždyť to není pravda ! Po pozemcích města se už dnes k DH Dekoru a k vlakovému nádraží nedostanete ! Zrovna tak jako podél starého AN k nově budovanému AN ! A když to Město Humpolec mohlo řešit, tak se na to vykašlalo a prodalo radši parkoviště pod cenou !!!
Opravdu se přátelé nenechte zbytečně děsit! Tento žlučovitý přispívatel opravdu nemá pravdu. Stačí se podívat do veřejného katastru nemovitostí a tam se vám potvrdí, že můžete v klidu kráčet po obecním až k vlakovému nádraží. Pouze komunikace přes kterou přecházíte k DH Dekoru opravdu nepatří městu, ale Kraji Vysočina.
Paní Koubková. Letmým pohledem na IDOS (jízdní řády v el. podobě) jsem zjistil, že veškeré ranní autobusy vezoucí školáky z okolních vesnic a místních částí města do humpoleckých základních škol zastavují na zastávce Mléčné lahůdky, a mnohé i na zastávce v ul. 5. května (pro ZŠ Hradská). Nyní, po dobu rekonstrukce křižovatky ul. Masarykova a Hálkova tj. do 30.9.2016 jsou jízdní řády pozměněny a logicky dočasně vynechán Mlíčňák (přesun do ul. Hálkova a sávající AN). Město na tuto službu přispívá z rozpočtu, aby zvýšené náklady nenesli jen cestující. Zpět je tomu stejně, pouze pelhřimovský spoj směr Hněvkovice a Sedlice odjíždí po půl jedné a půl čtvrté od pošty. Takže nemusíte mít obavy z ohrožení svých dětí při přecházení rušných silnic.
No po podrobném prozkoumání situace ve veřejném katastru nemovitostí jsem zjistil, že chodník vede po pozemku č. 1887/1 a ten patří společnosti ICOM. Takže jak mohu v klidu po obecním dojít ulicí Lnářskou až k vlakovému nádraží ? Tento pozemek se nedá nijak obejít – leda po trávníku nebezpečně při hraně rušné křižovatky.
Zkuste to po 2496/2. Po tomto pozemku vede chodník a bud to lepší než chodit po trávě! 🙂
Jenže v tom je ten problém – po pozemku 2496/2 se po chodníku k DH Dekoru nedostanete. Musíte bohužel jít v oblouku přes pozemek ICOMU 1887/1 nebo po trávě. Dejte si mapu ortofoto a hned uvidíte, že to tak je. A bohužel vedení města je to šumák…..
Člověče, máte pravdu! Už od devadesátého roku chodíme od přechodu přes Lnářskou k přechodu přes Okružní po pozemku ICOMU! Asi jim to nevadí. Ale chodník ve Lnářské je města, ne jak tady nepravdivě zaznělo, že je součástí plánovaného prodeje parkoviště. Dejte městu typ jak to vyřešit, když pan Kratochvíl nechce nic prodat.
Když pan starosta dělal panu Kratochvílovi v městském kině velké antré kvůli přesunu AN a pan Kratochvíl měl eminentní zájem aby město prodalo parkoviště, tak se s ním o tom dalo jednat a tehdy by to určitě prodal. Ale bohužel vedení města to neřešilo, tak jako neřešilo komunikace v bývalém zahradnictví a dodnes jsou tam z toho majitelé domů nešťastní…….
V současné době nemám obavy z ohrožení svých dětí. Ano, máte pravdu, jezdíme k a od zastávky Mléčné lahůdky a připojujeme se k zástupu těch, kteří čekají na její znovuotevření. Otázka ovšem je: na co je (bude) autobusové nádraží, když na něm plus mínus polovina dálkových spojů nestaví a řada cestujících na něj kvůli nevhodné poloze nechodí?
Těch rovin, které vzbuzují vášně kolem autobusáku je daleko víc: namátkou prodej pozemku, zastávky- komfort pro cestující x zahuštění dopravy, umístění nového nádraží, spoje jiných společností staví jinde , vzdálenost od vlaku atd. Každý z toho vždy vybereme oblast, která ho vždy nejvíc pálí, ale bylo by zajímavé, kdyby někdo viděl nějaké komplexní řešení. Přiznávám, na tohle fakt nemám 🙂
Z tohoto názoru je vidět, že autor/ka neví nic o spojích na Hněvkovice,Kletečnou a Sedlici. Autobus odjíždí pouze z autobusového nádraží a to v 14.45.Po půl jedné nejezdí tímto směrem autobus žádný.
Další pikantnost je ta, že ranní autobus z výše uvedeného směru zajíždí k zastávce Mlíčňák pouze v době školního roku, v době prázdnin ne a má konečnou právě na autobusovém nádraží. To jen pro upřesnění…