Výňatek z článku uveřejněného na interval.cz
Podporován řadou úspěšných výsledků se internetový sektor, postižený po nevídaném pádu ztrátou dobré pověsti, v západní Evropě pomalu vrací na výsluní. Svou troškou do mlýna k tomu přispěla také on-line reklama, která v tomto roce očekává opět růst v řádu desítek procent. To je hodnota za poslední tři roky nevídaná. Tyto optimistické výhledy přináší nejnovější studie, realizovaná společnostmi PriceWaterhouseCoopers (PWC) a Zenith Optimedia.
Zpráva konstatuje, že on-line reklama na šesti nejvýznamnějších západoevropských trzích – ve Velké Británii, Francii, Německu, Itálii, Španělsku a Nizozemí – letos poroste o 10,2 % a dosáhne obratu 886 milionů euro (28,4 miliard českých korun). Pokud se naplní představy ve studii zveřejněné, utratí v tomto regionu o čtyři roky později zadavatelé za webovou propagaci už více než 1,25 miliardy euro. Ve stejné době, za podpory silné poptávky po vysokorychlostním internetu, bude gradovat trh on-line přístupu, který ruku v ruce s objemy inzerce na trhu vygeneruje společných 18,1 miliard euro. Jedná se o pořádný balík, reprezentující každoroční víc než sedmiprocentní nárůst do roku 2007.