Od otevření nové pobočky fastfoodu KFC v Havlíčkově Brodě uplynulo několik týdnů. Někteří zákazníci ovšem nešetří kritikou a poukazují na značné nedostatky. „Hrozně dlouhá čekací doba. A nejlepší bylo, když si daly holky hambáče a až doma zjistily, že uvnitř nemají maso. Takže dvě housky za tři sta. Takhle se vydělává,“ reagovala například Blanka Coufalová.
Zuzana Vojáčková poukazovala na dlouhou čekací dobu, dětské jídlo neúměrně pálivé, stěžovala si i na velikost porcí a obsluhu, která nedbala na dodržování hygieny při výrobě jídel.
Dvě třetiny nespokojených
V anketě na brodské facebookové skupině byla anketa, do které se zapojily stovky lidí, dvě třetiny zúčastněných byly s havlíčkobrodským KFC nespokojené. Jedna z nich, Gabriela Hurtová, prý dostala nabídku jídla zdarma za dobrou recenzi na Google. „Za mě jedna velká katastrofa. Neomluvitelné absolutně ničím,“ zlobila se zákaznice. Někteří zákazníci také uvedli, že k návštěvě raději doporučují jihlavskou pobočku KFC.
Jiní zákazníci ale byli s návštěvou spokojení. Třeba Andrea Červenková poradila jezdit do brodského KFC před zavírací dobou, kdy tam není moc lidí a obsluha se snaží. Její objednávka v tuto dobu byla vždy v pořádku.
Několik zákazníků naopak už objednávku vrátilo. Jedna zákaznice, která si nepřála zveřejnit jméno, hovořila o kuřecím stehnu, které mělo na kosti jen přepálenou strouhanku a cibulových kroužcích, které byly tvrdé, přepálené a opět bez výplně. „Vždy to vrátím a dostanu dobré a něco navíc,“ uznala zákaznice.
Lukáš Pecha si zase domů dovezl dle jeho slov jen polovinu objednávky. „Kvůli tomu jsem se z Okrouhlice vracet nechtěl, ale po kousnutí do Kentucky kuřete sem se málem pozvracel. V tu chvíli už jsem otočil a jel zpět,“ popsal Lukáš Pech jeho zkušenost s tím, že peníze dostal zpátky bez větších komentářů.
KFC: Restaurace prochází kontrolami
Ředitelka řetězce pro Česko a Rakousko Ivana Dlouhá Makalová jistila, že pro podnik jsou spokojení zákazníci prioritou. „Dbáme na to, aby všechny naše restaurace splňovaly přísné hygienické standardy a zásady správné přípravy jídel. Každá restaurace, i ta v Havlíčkově Brodě, pravidelně prochází kontrolami, které garantují dodržování vysokých nároků na kvalitu nabízených produktů i služeb. Pečlivě také sledujeme zpětnou vazbu od našich zákazníků, a to jak v restauracích, tak online a na sociálních sítích,“ uvedla ředitelka s tím, že stížnosti zákazníků vždy řeší KFC individuálně.
Někteří zákazníci si také stěžovali na špatnou hygienu a s návštěvou restaurace spojovali jejich následné zdravotní potíže. Na sociálních sítích se objevila informace, že hygiena dala restauraci měsíční lhůtu na zlepšení, jinak ji zavře. To ale mluvčí krajské hygienické stanice v Jihlavě Jana Böhmová vyvrátila. Hygiena podle ní žádný podnět neobdržela a stravovací zařízení nekontrolovala.