U městského rybníku má stát rekreační koupaliště.
Nadšenci z Humpolce chtějí v blízkosti centra města vybudovat přírodní koupaliště. Součástí místa, které by mohlo sloužit pro rekreaci nejen obyvatel Humpolce, může být i nová výsadba, přírodní dětské hřiště a další zázemí pro přírodní koupaliště, jako je například občerstvení, toalety, sprchy a převlékací kabiny.
Sdružení nezávislých kandidátů HumpolecGo! tak nechalo společně s architekty vypracovat ideovou studii na přírodní koupaliště Březinka, které by se nacházelo pouze pár metrů od rybníku Dvorák. „Napadlo nás vytvořit nad Dvorákem novou přírodní nádrž, kde jsme nechali udělat hydrologický průzkum, který nám řekl, že tam jsou zdroje pramenité čisté vody, ze kterých by se dala nádrž napouštět,“ sdělil zastupitel města a člen sdružení HumpolecGo!
zdroj a více na: https://pelhrimovsky.denik.cz/zpravy_region/rysuje-se-humpolecke-more-u-mestskeho-rybniku-ma-byt-rekreacni-koupaliste-202101.html
To zase muší místní ODska pěnit když se Hugu tak daří
Jen to ne zas chorý výmysl dutych hlav
To rozhodně a zdroje tu jsou…
Přeci to není o stranách, ale o městu.
Pokud jsou dobré nápady, tak by se mělo táhnout za jeden provaz, nechť z toho prosperuje humpolecký občan.
nepochybuju že Hugo tohle určitě ví Vysvětlete to těm pánům a dáme nahoře na radnici ať už to taky berou na vědomí Že má jít v první řadě o občany a ne o soukromý zájmy !
Je otázkou,zda Humpolec podobný plán nyní zrovna potřebuje. Nic proti koupalištím, ale je to o prioritách.. A ty budou v době snížení příjmů potřeba i na jiné akce…
Nic proti HUGo nemám, ale ne každý musí souhlasit a tleskat, když s něčím přijdou.
Rozhodně hezký projekt, který se v klidu může realizovat za 2-3 roky
Palec nahoru
když Karel dával na pomník Mašínům, tak tam vykřikoval, že peníze nejsou problem….
A jednali jste s místním rybářským spolkem, kterému rybník patří. Ti mají na koupaliště asi jiný názor a toto místo jim asi úplně vhodné nepřijde.
Jinak každý dobrý nápad je samozřejmě vítán. Hlavně aby nebyl humbuk pro nic.
chtělo by si to také přečíst článek, než začneš psát svoje moudra
Tak predne aby teda mile Hugo vyjelo s nakladama na realizaci, projekt atd. Pak at mistni svinky kvici neco o cenach a nesmyslech. Dyt je to blbost na entou, bych radsi krytej bazen ale chapu ze to mesto bude tahnout tezko.
Těžko můžete chtít cenu, pokud se nebavíte o projektu k realizaci, toto je jen ideová studie, pokud by se to městu líbilo a byly by všechny povolení, pak se dozvíme i cenu.
Nezapomínejme, že Hugo se jen snaží z opozičních lavic předkládat jejich nápady, ale celý úřad s celým úřednickým aparátem a 350 milionovým rozpočtem drží v rukou vládnoucí koalice.
A k plaveckému bazénu jen toto, koukněte do HB a to je super malý bazén s relax zónou ( vůbec nechci vědět kolik musí stát provoz bazénu a vodní zóny v PE) a přesto má provozní náklady každý rok 8 mil KČ a to se nebavíme o ceně za realizaci.
Bazén to je opravdu hodně, hodně finančně nákladné!!
proto pisu ze je to blbost. A VN Brezinka taky.
No tak hlavne aby to nebyla takova traparna a ubohost jako more Ladi Hrusky na Dvoraku. Jinak drzim palce a fandim vsem projektum co maji uroven at jsou od kohokoliv.
Prosím ukažte tedy Hugo, jak se má dělat kvalitní akce pro humpolecký občany.
Mě se třeba Humpolecký moře líbilo moc, přímo bych řek skvělá akce a úžasná atmosféra, komorního charakteru, která nikoho neobtěžovala.
Březinka a břeh Dvoráku též palec nahoru.
Pokud to bylo zalozeno na hlavni aktivite – koupani ( partne kdyz to bylo u vody tak ano), tak se ptam. Vy byste do te mocuvky dobrovolne vlezl ?
VN Březinka má vlastní přítoky kvalitních podzemních pramenů, které patří do kategorie pitná voda.
Nerozumím vašim obavám.
Mrkněte na podklady, které Hugo ohledně tohoto projektu předložilo na posledním zastupitelstvu z 15.9. 2020, je tam vše popsané
Rec je snad o Dvoraku. NE ?
dyt je to pistalovina. Prirodnich koupalek je v okoli 3 pr. a tohle je zbytecny vyhazovani prachu. A podle me i placnuti do vody, pac to stejne pres zivotni neprojde.
Cesko uz si nechce nechat libit omezovani nesmyslnymi vladnimi opatrenimi, ktere jsou na ◇.
Co aby Hugo tuto iniciativu podporilo akci na namesti ?
HUgo je myslící, proto na žádnou podobnou nesmyslnou demonstraci na náměstí nikdy hlupákům, kteří si nevidí na špičku nosu nepřijde.
Březinka je super, kéž by to vyšlo, moc se nám to líbí.
Březinka je kravina, ať to nevyjde a investujeme prachy jinam, vůbec se nám to nelíbí.
Jednoznačně HUGO je nejaktivnější v našem zastupitelstvu
A kam?
Jasne mezi mrtvejma je Hugo v komatu kralem.
Alespoň na něčem se shodneme😀😀😀
HUGO je nejaktivnější v Humpolci
A jaký je rozdíl v aktivitě mrtvého a člověka v komatu ?
Napsat o aktivitách HUGA, že jsou jak člověk v komatu, by mě zajímalo jak podle vás vypadá aktivní strana či hnutí nebo sdružení. Rád se poučím
Co třeba reakce na současná demagogická vládní opatření ?
Nebo se to snad Humpoláků netýká ? Nechceme otevřít Česko ?
Podpořit speciální program pro ohrožené skupiny ? Udělat osvětu o nebezpečnosti vakcinace C19 ? Děje se něco takového ? Připravuje Hugo jako politická jednička Humpolce něco takového ?
Přírodní koupaliště ala Březinka, s kvalitní vodou, by Humpolci prospělo a slušelo, myslím že se jedná o dobrý nápad, jen jak jsem se dočetl na HUgo FB, bude to záležet na životním prostředí, jelikož je tam nějaký chráněný motýlek🦋🦋🦋
Jinak souhlas, že se HUgo snaží, bohužel ne vždy se to potká s pochopením ostatních zastupitelů.
Jsme opět u toho, čím víc aktivních lidí v komunální politice, tím lépe pro Humpolec!
Tak ono to neni jen o motylkovi, ale ještě řadě dalších skutečností. Návrh je postaven na idee a peknem vizuálním ztvárnění, spousta faktů v něm ale není zohledněna.
Každopádně věta na stránkách HUGa typu „držme si palce, ať tam ten motýl není “ mi nějak nekoresponduje s jejich outlocitem ke všemu přírodnímu…
Můzes mě napsat tu větu ? Na jejich webu jsem nic takovýho nenašel . Začínáš připomínat praktiky humpolecký ODs ktetá ustavičně lže.
Beze všeho. Tady je:
„Nyní je na řadě prozkoumání výskytu vzácného modráska bahenního a hydrogeologický posudek. Budeme si držet pěsti!“
A netykejte mi. Já do zvláštní nechodil. Díky.
Sím, sím, já tam viděl i vzácnou žížalu, ta bude taky jistě chráněná!!! 🙂
Za mě Březinka ano, furt lepší než Bernardův tobogán na náměstí.
Díky.
jo? Bernard si to postavil za svoje. Tohle jde z nasich. Za me je to totalni kravina.
Žádná Březinka nebude, respektive nic co navrhuje HUGO, nebude.
Nebude přirodní koupaliště, nebude vyšetřování porušování zákonů ze strany úředníků, nebudou zápisy z Rady města, nebude demografická studie, nebude architektonická soutěž na ul Panskodomská, nebude název polyfunkčního centra, který by měl souvislost s kulturou, nebude výběrové řízení na skoro již 20 let monopolního poskytovatele vody a kanalizačních služeb(VODAK), nebude FOODMANIE v parku Stromovka, jelikož by se tam pošlapala tráva a nebude spousty dalších zajímavých věcí, nápadů a aktivit, do té doby dokud zde bude klientelismus myslící jen a jen na prosazování jedné soukromé firmy uprostřed města.
Ať žije město pro “pivovarský” byznys!
A co nebo koho bys chtěl vyšetřovat ty dutá hlavo? Se nech vyšetřit hlavně sám!
blbost bude, ses toho prikladem
Nebude nic, dokud si nechame libit nesmyslnou vladni covidovou sikanu.
Běžte vysvětlit zdravotníkům, že je to nesmyslná šikana.
Ale oni vedi, ze treba zavrene gastropodniky, ktere nejsou ani v prvni desitce nejrizikovejsich mist nakazy to neresi. Vedi i o dalsich nesmyslech. Vedi, ze je nutne se soustredit na ohrozenou skupinu lidi a ne alibisticky postihovat i ty nerizikove. Tady nejede system zachranneho kruhu, ale vypusteni rybnika aby se nikdo neutopil. To ze tam zbyde bahno ve kterem se utopi vsichni vladu nezajima. Tem jde jen o to prodat co nejvice ampulek s necim co nazyvaji vakcinou.
Tak to díky za vysvětlení. Říkalo se co čech, to muzikant, pak co Čech, to fotbalový (hokejový) trenér, dneska je to co Čech, to epidemiolog, molekulární biolog…
Evidentně jste odborná osoba, která rozpoznala, že to v ampulkách vakcína není, můžete mi tedy prosím vysvětlit, co je tedy v „ampulkách s něčím, co nazývají vakcínou?
Díky za odborný názor, vláda informuje obecně málo, takže každá rada odborníka dobrá.
To mate pravdu. Dneska co Cech to epidemiolog, bohuzel to metastazovalo do vlady.
Co je v tech ampulkach ? Dobra otazka na kterou ale nezna nikdo odpoved. Jiste je jen, to, ze se nevi co to s obetmi ockovani provede za kratsi ci delsi cas a ze ucinost te latky je pochybna.
Jiste je i to, ze to je mega kseft pro velke kluky u lizu.
To tak úplně pravdu ale nemáte. Pokud je nějaká látka schválená, jsou dostupná registrační dossier a další dokumentace, kdo chce, dokaze tyto informace legálně sehnat. Že to má dělat vláda a ne jednotlivci, je opět naše ostuda – co jsme si zvolili, to máme. K bezpečnosti a účinnosti léčiv jen tolik, že mechanismy schvalování těchto látek jsou jedny z nejsložitějších a nejpřísnějších a nedělají to politici, ale lidé odborně vysoce erudovaní. Samozřejmě doba testování je standardně mnohem delší, ale bylo nyní třeba určitá rizika přijmout a i tak jsou mizivá – doba pokročila a mnoho lze udělat pomocí simulace či komparace s podobnými procesy – žádný průmysl nemá takovou databázi historie jako farmacie. Rozhodně strach nemám.
Teda to je jak vystrizeny z tiskovky tech nasich papalasu resp. vyrobcu tech rychlokvasu 🤣. Bohuzel je to spis k placi. Kdo a na zaklade jakych zkusenosti muze tvrdit, ze rizika jsou miziva ? A druhak, kdo tomu muze verit ? Dovedu ale pochopit volbu ockovani u ohrozene skupiny. Pro ty druhe je daleko mensim rizikem covid prodelat.
Ne, to je zkušenost po mnoha letech prace v oboru. Že je to napsáno jazykem, kterému nerozumíte, není problém pisatele.
Podstata tzv. očkování proti covidu 19 tkví v tom, že ohrožení , kteří ho využijí, nezemřou s covidem a ti neočkovaní nerizikoví je nemůžou nakazit a covid s nulovými či běžnými příznaky přežijí. Vytvoří si vlastní protilátky i bez chemie.
Ostatně podle vládou deklarovaných čísel musí být již nemalý počet lidí promořený. Bez zajímavosti není ani fakt, kolik zdravotníků vakcinaci proti covidu odmítá. A vlastně nejen zdravotníků.
Ono ve finále, je každého osobní volba, zda se pro to rozhodne.
Tak pro zajímavost, kolik zdravotníků očkování odmítá? Mate nějaká čísla? Jinak to nema smysl otevírat.
pane(í) zkušenost mnoha let v oboru: když je ta vakcína tak odzkoušená, proč se musí při aplikaci podepisovat papír, že vím o tom, že je ve stadiu testování?
Proč to musíte podepisovat? Protože máme tak moudré vedení státu, že raději vyhodí peníze libovolným oknem než aby pojistila případné následky očkování u osob. Sláva velkému Andrejovi.
Toto zřejmě nepotřebuje další komentář o možném riziku v následujících letech po tom jejich očkování.
https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/nemecko-ma-problem-zdravotnici-se-nechteji-nechat-ockovat-40347875#dop_ab_variant=0&dop_req_id=lcITSKMd5m3-202101180939&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Takže projektant co před lety zničil hezké koupaliště ve městě teď kreslí náhradní koupaliště za městem?
Proč se nerozšíří Žabák, ten má vody dost. A jsou tam i všechny potřebné věci z infrastruktury, včetně parkoviště. To u Březinky jaksi chybí a při současné lenosti lidí bude nutné. Kdo chce k rybníku, má jich v okolí dost. Riviéra by měla smysl u Pařezáče.
No tak parkoviště tam tedy není a výpočet o 15ti místech u Jednoty je výsměch. Mistrovství světa idiotů v parkování, které tam probíhá skoro denně, je toho důkazem – 6 aut už je někdy moc.
Projektant nic nezničil, projektant je plní přání majitele tzn města, na Žabáku není žádný přírodní přítok a pochybuji, že se vám tam vleze rybník 5000m2.
VN Březinka má i parkovací místa, projděte si pečlivě HUgo studii.
Dost vhodných rybníku v okolí pro tyto účely není, i město chtělo přírodní koupaliště budovavt v r 2019, pamatujete?
Pařezáč je sice ok, jen není v městě a musíte tam opravdu autem
Sedněte si někdy na dřevěná lehátka na břehu Dvoráku a pozorujte kolik lidí z Humpolce chodí PĚŠKY v těchto místech. Věřte, že je to hezký projekt, který by město obohatil a to vám potvrdí i Vlastimil Brukner
Za mě je vidět, že se lidi z HUgo snaží, jen zde bude vždy pár negativistů, kteří budou proti všemu s čím HUgo přijde
furt to ale neznamena ze to neni kravina
Ve dvou místních částech města už si lidé bohužel nenakoupí. Obchody zavřené. V Kletečné a nyní již rok v Hněvkovicích. Bohužel vlastník objektu není město, což chápu, ale jediný jeden zastupitel/ka ze současného složení nenabídl nějakou pomocnou ruku ve spolupráci s městem, jak tuto situaci řešit. Pomoci těm občanům, Hněvkovice mají skoro 380 obyvatel. Dost podstatný počet pro daň z nemovitých věcí. Patronka místní části Hněvkovice, paní Kostřicová bohužel nedávno raději řešila odvolání Štěrbové z FV. Což byl zcela uměle vyvolaný problém nezávislými členy zastupitelstva za ANO.
Ale o potřebných věcech se mlčí.
A tady se dumá na přírodním koupalištěm nebo bazénem..
no a? Tak si nakoupi jinde.
Proč by mělo město jakkoliv dotovat ztrátový soukromý kšeft, když nakoupit si můžete jinde?
Ty obchody končí proto, že tam chodí celá obec nakupovat že? Ono na tržbách za půlku chleba a pár rohlících se obchod postavit nedá.
Máte pravdu, že 380 obyvatel není úplně zanedbatelné z pohledu daně z nemovitých věcí a i RUD od státu, ale dokud to v těch místních částech nedají místní občané dohromady sami – jako samostatnou obec s vlastním rozpočtem, musí počítat s tím, že budou sbírat jen drobky co spadnou pod stůl.
Az budete starý/á, třeba Vám to dojde. Osobně raději zadotuji že svých daní obchod na vsi, který zpříjemní život starším občanům, než pomatený rybník na kopci, který ukoji rozjivene biomatky, co už neví, co by.
Mě to dochází i teď, nemusím čekat na stáří. Žiji také v jedné z místních částí. Jen vám popisuji realitu dnešní doby a rovněž nejsem příznivcem takových děr na peníze o kterých píšete. Ve městě a místních částech buď chybí nebo je v hrozném stavu základní infrastruktura a tady se vymýšlí podobné nesmysly a investice, tak to zkrátka je.
Přesně tak.
Je super vědět, že zde ODS vládne 30 let a místní části jsou bez infrastruktury.
Nejvyšší čas, aby jste vystoupil na zastupitelstvu a představil zastupitelům vaše problémy, pochybuji že fňukáním na humpoláku něčeho dosáhnete.
Připravte projekt jako Hugo a veřejně ho předneste, začněte být aktivní jestli chcete neco změnit
HUGO vám může jít příkladem, jednoduše se snaží měnit věci
Tyhle problémy vidí každý kdo nespadl včera z měsíce, to není potřeba nikomu říkat. Nefňukám, konstatuji zjevné. Jestli je podle vás prosazování podobných věcí „aktivitou“ je to váš názor, neberu vám ho.
Přestaňte volit stejné, staré tváře, kteří již nemají sílu a energii věci měnit
Změna je nutná o tom v Humpolci snad již nikdo nepochybuje!
Ale nesmí to být změna k horšímu.
Změna k horšímu nutná není, o tom není sporu.
Hugny jsou zase naivni jak stoparka v minisukni.
Kdyz stavis barak, taky udelas nejdriv strechu a pak az bazen.
Hůř než současná koalice, ODS, KDU, ANO, to nejde a nebude
Jak si můžete dovolit někomu říkat koho má volit?
Jak víte, že vůbec někoho volit chci?
S touhle Hugo agitkou už jděte někam. Podobné slinty jsem slýchával na schůzích už před řadou let.
Vyjádření názoru je mé právo, ale tomu vy asi nechcete rozumět.
Zároveň vás srdečně lituji (bez ironie), jelikož prožít většinu života v komunismu zanechává neblahé důsledky na psychice lidí.
PS: nikomu jsem neříkal koho má volit, jen jsem vyjádřil názor co si myslím o současné koalici. Snažte se pochopit psaný text, pomůže to v dalších zbytečných nedorozumění.
Hezký den a více nadhledu😀😀😀
Vyjádřit názor můžete v tom vám taky nikdo nebrání, ale přečtěte si po sobě co jste napsal. Přestaňte volit … atd.
Tak tedy znova, když nechápete. Neříkejte nikomu co má dělat a koho volit. Stejně tak se nenavážejte do toho co na kom co zanechalo. Víte kulový. Také pěkný den.
Vážený pane,
Nemusím si po sobě nic číst, vy reagujete pod mojí připomínkou z 14.1. V 08:31, kde písmu o současné koalici.
Přestaňte volit….atd není od mě, je z 13.1. 23:52
Nepleťte si dojmy s pojmy
Hezký den a příště odpovídejte na ty příspěvky, s kterými máte problém, vyhnete se zbytečným nedorozuměním
No tak se vážený podívejte znova a pořádně. Můj příspěvek je pod č. 3 ke komentáři: Přestaňte volit….
Takže se tady nezavzdušňujte 😀 ale dobrý.
Spravne. Tak treba ja mam problem s prispevky Hugofilu. Strucne receno: dobre pociny se chvali sami.
Kdo chce a ma na to pochopi. V opacnem pripade je to kontraproduktivni mleti hoven dokola.
Není nic špatného dobré věci chválit, nebuďte tak negativistický a chvalte ať je za dobrou věcí politicky kdokoliv.
Chovejme se optimisticky a pozitivně, negativistů je kolem nás víc než dost a negativních zpráv též.
stará věc, že sebechvála smrdí jak prase
Pochybuji, že se zde vychvalují lidé, kteří jsou součástí HUGA.
A že je chválí podporovatelé? A proč ne?
Podívejte se na zastupitelstvo, jak se tam vládní koalice chválí a děkuje si navzájem. To je něco co mi smrdí.
Ale tady, tady je to takové úsměvné, ze všech stran, ať ty pochvaly, či ta kritika, prostě humpolak.
Ze se tady chvali, vytahuji a pomlouvaji konkurenci Hugny je zcela bez pochyb. A melou porad jedno a to same dokola . Takove loutkove divadelko. Mate pravdu, je to usmevne.
Nebuďte přecitlivělí, HUGO tady dostává nálepky, opovržení, kritiku, pomluvu, atd.
Berte to jako fakt, příznívci a odpůrci jsou na všech stranách politických konkurentů.
Nezapomínejte, že se jedná o anonymní web, kde si každý může napsat co chce.
Je zajímavé, že vás rozpaluje kritika vládnoucí koalice, jako kdyby ODS, KDU, ANO byly nekritizovatelné.
A naopak neunášíte, že jsou zde i příznivci HUGA, kterým se líbí, jak toto sdružení pracuje?
Tak se raději těmto stránkám vyhýbejte, nebo mějte více nadhledu.
Život je moc krátký na to, aby jste se utápěl v malichernostech.
Hezký víkend všem lidem bez rozdílu politických preferencí.
No kdyz muze psat kazdy co chce tak muze psat i precitlivele prispevky ne? A kdyz se ti to nelibi tak se tomuhle webu radsi vyhybej…… 🙂
Když máte nadhled a pochopení, tak vás málo co rozhodí.
BtW, kritika i pochvala jsou nedílnou součastí rozvoje každé společnosti.
Berte laskavě na vědomí, že jsem přispívají podporovatelé různých stran, hnutí i sdružení.
Tak nefňukat ani nelamentovat, ale zapojit kritické myšlení, selský rozum a výsledek se dostaví.
Je přeci jasný, že:
NOBODY IS PERFECT😀😀😀
Kritické myšlení ok, ale konspiracni teorie nebo nedejbože lži, to NE! 🙂
Naprosto s vámi souhlasím, lhát, podvádět a porušovat zákony se nemá.
A pokud to někdo dělá, musí počítat s tím, že jednoho dne se na to přijde a všechno praskne!
A tady zase nekdo objevil Ameriku … No nekdo …
Když už jsme u toho hodnocení.
Přečetl jsem si na HUGO facebooku nejnovější článek ohledně projektu ul Panskodomská.
Je aktivita HUGA, která uspořila městu 1.000.000,- Kč, aktivitou která zaslouží pochvalu?
A naopak nemělo by být vedení města za jejich lehkovážný přístup v tomto projektu, oprávněně kritizováno?
Lze to nezavislou instituci dokazat, resp. bylo to ji oficialne potvrzeno ?
Chválím HUGO, že uspořili městu 1.000.000,-kč; rozhodně 👍👍👍
A vedení města by se mělo zamyslet nad svým způsobem správy našich finančních prostředků, toto opravdu nezvládli.🤮🤮🤮
Jsem zvědavý, jestli se za takový lapsus vládnoucí koalice omluví.
To je stejne tvrzení jako že Hugny tady pomlouvají město, protože nedostaly namazáno za mlčení.
Počkej, počkej, takže říkáš, že koalice je běžně namazaná ? No nedá se tomu nevěřit !
Co to tady meleš? Uvedomuješ si vůbec, že těm lidem nejde vůbec o peníze? Že to nejsou korytaři jako VB, KK a Kukrechtová? Vzpamatujte se lidi všichni, je to s náma opravdu tak špatný, že už za vším vidíme fakt jen ty prachy? Copak to tam mají ti lidé z Huga zapotřebí?
Ano. Je třeba si uvědomit, že tady jde o boj dobra proti zlu, černé proti bílé. Jedině HUGO nám muze pomoci. Konečně máme my hlupáci, co jsme nikdy nic nedokázali a bezcílně prožíváme své zbytečné životy, naději na spasení. Církev Spasení Humpolce už nám spěchá na pomoc, říkám díky!
Přehrajte si zastupitelstvo z 30.9. 2020 bod c 25 ul Panskodomska
Pak si přečtete k tomu oficialní vyjádření místostarosty na městským FB
A konečně si to porovnejte s finální cenou
Rozdíl 1.000.000,— kč
Takhle nezodpovědně naše současné vedení nakládá z humpoleckými prostředky
Ještě prošetřete účelnost již Bruknerem kamarádovi darovaných peněz za studie v objemu zhruba 1 mio. Jestli to nebyl jen zbytečně potištěný papír. Jako záminka aby se Brukner s kamarádem mohli podělit o městské peníze. Vzhledem k tomu co se dělo v akci Panskodomská by to nebylo nemožné. Pan Brukner asi přišel na město podnikat.
Černoprdelník brzy končí, je dost slaboučkej a hraje to na všechny strany.
Stejně se divím, věřící člověk, alespoň to všude prezentuje, a myslím že mu ani jedno z desatera přkázání není cizí
Jediný muž z KDU, který může být starostou v roce 2022
A kdo chce starosru z řad KDU?
Dodejte prosím k podpůrným faktům, že se k této kauze HUGO na jejich facebooku dlouhodobě věnuje a upozorňuje na nekompetentnost vedení města
Bohužel to není jen o těch 3 uvolněných představitelích, ale i zbytku zastupitelů, kteří v této záležitosti naprosto lajdackým způsobem ukázali, že pečovat o městké peníze je něco, co opravdu s péčí řádného hospodáře, neumí.
Díky Hugu má Humpolec 1milión Kč uspořený, což je v dnešní době víc než dost.
A proto ten „uspořený“ milion investujeme do rybníka na kopci, bez přítoku, bez parkoviště… Bravo. Já už jen čekám, kdy HUGO zbaví svět Covidu. Už to bude?
Buďte v klidu. O tom miliónu rozhodnou všicky zastupitelé. Opozice i koalice. A ten covid to je tak úsměvné. Nemáte argumenty a tak melete nesmysly?
Teď jste mne odhalil/a! Přesně!
A neni potreba investovat penize do ucelnejsich veci nez je rybnik, ktery ma vzhledem k pocasi a rychlemu zamoreni sinicemi velmi omezene vyuziti ?
Mnoo bez vyjadreni druhe strany to narceni jaksi ztraci smysl. A zrejme to neuspelo ani u organu cinnych v trestnim rizeni, protoze neni pochyb o tom, ze to Hugny napraskaly.
A proc by praskaly? Soudis je podle sebe? Staci preci ze byl nakonec vybranej spravnej postup. A to ze mesto usetrilo jeden mic je hezky. Reakci od druhy strany ani necekej. Ma snad mistostarosta Vlastik nebo Karlik priznat chybu? Tomu ver ze tak udela. Hahaha
Naopak díky zastupitelům za HUGO, bylo vedení města v začátku října informováno, že pokud budou postupovat cestou, kterou si odsouhlasili 30.9. na zastupitelstvu, vystavují se trestně právním postihům ( zkontaktujte pana Kratochvíla nebo pana Bruknera, jistě vám rádi tento dokument ukáží) Teprve poté si naše vedení města uvědomilo, že musí vypsat soutěž. Jinak by žádná soutěž nebyla a tím pádem žádný ušetřený milion korun.
HUGO neprahne po krvi. HUGU a STAN jde o město, bohužel v dnešním zastupitelstvu jsou jediní.
Hrala+Machek+Alenka+Voplakal, diky, diky! moc pekna prace ! Snad ten usetreny milion bude dobre investovan a nepadne na platy a/nebo odmeny uredniku!
v tomto městě vždy zásadně udávalo ODS…
Zapomněl jste na pani Žaloudkovou, též HUGO
Myslím, že tato paní také kdysi kandidovala za ODS..
I Tomáš Voplakal kandidoval v r 2014 za TOP 09.
O tom to není, záleží jak vážně chcete funkci zastupitele vykonávat, jak jste schopen se připravit, jak jste schopen promluvit a formulovat myšlenky, jak se dokážete dostat k jádru věci a nejen klouzat po povrchu atd.
Jen více takových lidí v humpoleckém zastupitelstvu.
Až bude v našem zastupitelstvu více aktivních lidí než pasivních, poznáme že i úroveň komunální politiky stoupne.
Věřím, že za dva roky se řady zastupitelů opět promění a k tomu nám dopomáhej Bůh!
Nevíte kdo je v Humpolci členem ČSSD?
HUGO udělalo ohledně Panskodomské jen co je jeho povinnost, jakož to správné a aktivní opozici.
Vedení města neudělalo co udělat mělo a proto bylo opozicí chyceno na švestkách.
My občané Humpolce konečně můžeme v přímém přenosu vidět, jak je důležité (úspora 1 milion Kč) mít chytrou a aktivní opozici.
Poučení z této kauzy?
HUGO, STAN – pokud se budete i nadále snažit, dotáhnete to do vedení města!
ODS, KDU, ANO – pokud budete dělat svou práci, tak lajdácky, skončíte v opozici!
ČSSD, KSČM – pokud budete tak neaktivní a budete jen pasivně sedět, skončíte mimo zastupitelstvo!
KSČM bude mít problém sestavit kandidátku vzhledem k velkému věkovému limitu členů a sympatizantů.
ČSSD má kandidátku mladší, bohužel lidé volí od nich pouze mlčící ryby nestraníky Balnohovou a Namysla. Voliči by měli zkusit i jiná jména od nich..Bohužel nemají ale silného lídra. Rozhodně by však levice neměla chybět v novém zastupitelstvu.
ach jo děti děti. Ale je to takové milé, úsměvné.
Mně se zdá, že je to smutné, ale je to bohužel realita.
Ano bude líp a bude to s úsměvem, ale musíme si ještě počkat dva roky😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Vzdycky to byla, je a bude tragikomedie. 😀
Jojo politický turismus. Ale tak alespoň někdo může v dnešní době cestovat :-D-:D