Česká marketingová společnost vyhlásila výsledky 7. ročníku prestižní soutěže Marketér roku 2011, zaměřené na inovativní marketing. Porota jednomyslně vybrala Stanislava Bernarda, který tak získal titul Marketér roku 2011 a obdržel trofej – skleněného delfína.
„Na základě pozitivních zkušeností z uplynulých
šesti let existence soutěže MARKETÉR ROKU jsme letos systém hodnocení ještě
více zaměřili na prohlubování a rozšiřování problematiky marketingu. Zásadní
změna je v tom, že hodnocen byl projekt či adekvátní výsledek marketingové
činnosti, který představuje komplexní řešení v rámci strategického či
operativního marketingu,“ řekl prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc., předseda
hodnotitelské komise soutěže a dodal: “Vítězem
je nejlepší realizátor a podporovatel myšlenky inovativního marketingu.“
„Vítězství
mne samozřejmě těší, stejně tak jako když jsem obdržel titul Brand manager roku
2000,“ hodnotí úspěch Stanislav Bernard a dodává: „Nijak jej však
nepřeceňuji. Marketingové akce dělám především proto, že mne to baví a pomáhají
nám v budování značky. Mým snem je, aby se značka BERNARD jednou stala
značkou kultovní.“